Bazendingquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.shapeways.com/(...)esults&materialId=26
quote:
OPEN JE OREN!!quote:
CHECK JE PRIVILEGE!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!
Maxbetquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER...
quote:
Maar waar slaat de aanduiding/naam fork op, waar komt dat vandaan. Waarom heet het fork bedoel ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1a51xx/
De blockchain splitst in feite. Als je als miner zijne de oude software blijft gebruiken zit je dus op een andere blockchain als de rest en zijn de coins die je mined niets waard want ze zullen door de goede chain niet aangenomen worden als geldige transactie.
Trolletjequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar waar slaat de aanduiding/naam fork op, waar komt dat vandaan. Waarom heet het fork bedoel ik.
Engelse vertaling. Fork kan ook splitsing betekenen. En dat is precies wat het isquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar waar slaat de aanduiding/naam fork op, waar komt dat vandaan. Waarom heet het fork bedoel ik.
Oh nu wel, trap er niet in Leaf ik heb als enige voor je vrijheid gestreden.quote:
Merciquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Engelse vertaling. Fork kan ook splitsing betekenen. En dat is precies wat het is
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nu wel, trap er niet in Leaf ik heb als enige voor je vrijheid gestreden.
quote:
Baasquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Toto69 het volgende:
Whatsappje gestuurd naar het vermeende nummer van Kees Kachelnu afwachten
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Toto69 het volgende:
Whatsappje gestuurd naar het vermeende nummer van Kees Kachelnu afwachten
vtaagquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OMG ANTWOORD..
en het is...
'nee'
vtaag was: ben je connie veer
Nou jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef MichaelScott het volgende:
Hoi en doei
Zie jullie over 7 uur weer
Spannondquote:
Nummer staat in een tel. boek en niks prives aan, zet hem ook niet online en geef hem zelfs niet door ALS het hem uberhaupt isquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik distantieer mij bij deze openlijk en onomstotelijk van alle vormen van potentiële - en indien dit zich voordoet tevens van daadwerkelijke - schending(en) van privacy die door dit topic en dit forum (mede) worden gefaciliteerd.
Je weet maar nooit met FOK!, dingen gaan hier soms ineens een eigen leven leiden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nummer staat in een tel. boek en niks prives aan, zet hem ook niet online en geef hem zelfs niet door ALS het hem uberhaupt is
Ik zou nooit iemands tel. nr geven.. Dan spoor je nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met FOK!, dingen gaan hier soms ineens een eigen leven leiden.
Ik zou nu eigenlijk slim moeten zijn en dit ook posten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik distantieer mij bij deze openlijk en onomstotelijk van alle vormen van potentiële - en indien dit zich voordoet tevens van daadwerkelijke - schending(en) van privacy die door dit topic en dit forum (mede) worden gefaciliteerd.
Maar je bent veel te nieuwsgierig of het hem isquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk slim moeten zijn en dit ook posten.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:33 schreef TimKuik het volgende:
Gewoon opbellen en zeggen "Stervende hoeren..." en afwachten.
Dan weet je het snel genoeg.
Yuuup, tijd om in te dekkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Er gaat heus geen NAW gepost worden hier ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Er gaat heus geen NAW gepost worden hier ofzoA/S/LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Oh manquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb ik al, verstandskiezen zijn vandaag getrokken.
De pijn valt gelukkig meequote:
Lucky youquote:
Het is wel vervelend dat het bloedt, want ik moet elke minuut roodgekleurd speeksel uitspugen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lucky you
Had het maar eerder gezegd, dan had ik nog wel wat zelf meegemaakte gruwelverhalen voor je.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
KLB / Verstandskiezen en Rottende Bijgeuren
Oke, in het openbaar dan maar. Tijden geleden alweer. M'n eerste Fok!topic.
Die heb ik mooi gekozen toen hequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik ga het niet eens lezen, TT is al
genoeg
Mooi ook dat Rottende Bijgeuren allebei met een hoofdletter isquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die heb ik mooi gekozen toen he
Altijd een bijzondere tekstopbouw gehad.
Wel pakkend.
Ik heb dan nog geluk gehadquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
KLB / Verstandskiezen en Rottende Bijgeuren
Oke, in het openbaar dan maar. Tijden geleden alweer. M'n eerste Fok!topic.
Mijn handen druipen alquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef TimKuik het volgende:
Kunnen jullie de handen droog houden bij het zien van deze eindbaas?
Ik probeer al tijden iemand zo ver te krijgen om mee te gaan zo'n toren beklimmenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef TimKuik het volgende:
Kunnen jullie de handen droog houden bij het zien van deze eindbaas?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
week 1: wang raakt ontstoken
week 2: ontsteking tast het bot aan
week 3: je onderkaak pleurt onder je harses vandaan
fijne avond nog!![]()
Ik heb niet echt hoogtevrees en veel klim ervaring, ik weet alleen niet of ik het zonder gear zou doen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik probeer al tijden iemand zo ver te krijgen om mee te gaan zo'n toren beklimmen
Maar die ochtengymnastiek op de top is dan weer niks voor mij persoonlijk
Bij mij was onder ook het echte drama. Uiteindelijk resultaat was 4 dagen koorts, nabloedingen en een ontsteking waarmee ik na 3 dagen pas terugging en toen 5x zo erg was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb dan nog geluk gehad. Maar ik merk wel dat mijn verstandskiezen boven er gewoon mooi uitgetrokken zijn, aan de onderkant wat minder
. Heb pijnstillers meegekregen en voel nu alleen een wat drukkend gevoel. Hoop alleen niet dat morgen mijn bed onder het bloed zit, want het blijft maar bloeden
.
Zelfs met pijnstillers was het niet te doen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij mij was onder ook het echte drama. Uiteindelijk resultaat was 4 dagen koorts, nabloedingen en een ontsteking waarmee ik na 3 dagen pas terugging en toen 5x zo erg was.
Berg hechtingen erin en dan zo'n idiote spuit mee mee die je tussen de hechtingen door moet frotten om schoon te spoelen. Sorry hoor, maar een normaal mens kan dan echt niet. Weet je hoe pijn
Ik heb geen hoogtevrees en weinig klimervaring. Zo'n torenkraan zou ik zonder gear wel durven. Bij hogere dingen wel even een harnas van mijn broertje fixenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb niet echt hoogtevrees en veel klim ervaring, ik weet alleen niet of ik het zonder gear zou doen...
Nadat de verdoving uitgewerkt was, was het 1 groot drama. Heb 3 dagen op de bank geslapen en anderhalve week niet kunnen werken. Ik had een smoel waar letterlijk een tennisbal in je wang niks bij vergeleken was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zelfs met pijnstellers was het niet te doen?
Jezusquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nadat de verdoving uitgewerkt was, was het 1 groot drama. Heb 3 dagen op de bank geslapen en anderhalve week niet kunnen werken. Ik had een smoel waar letterlijk een tennisbal in je wang niks bij vergeleken was.
En dan je vriendin die met zon blij gezicht vraagt of ze er een foto mag maken omdat het later wel leuk is.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan je vriendin die met zon blij gezicht vraagt of ze er een foto mag maken omdat het later wel leuk is.
OPDONDEREN.
Kan datquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Kleine bijvoeging: vele jaren geleden bij m'n ma was het nog een tandje erger. Toen trok die tandarts een stuk van d'r kaak meeDan ben je nog wat verder van huis.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
Kleine bijvoeging: vele jaren geleden bij m'n ma was het nog een tandje erger. Toen trok die tandarts een stuk van d'r kaak meeDan ben je nog wat verder van huis.
Blijkbaar. dat was dusdanig bloeien dat washandjs niet meer hielpen maar dat de handdoeken eraan te pas moesten komenquote:
Alles is eruitquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je mag nog terug voor ronde 2 is het niet manneke
Inderdaad. daar gaan nog wel wat generaties overheen. Idem met appendix. Dat was ook niet zo leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Jammer dat we nog niet zo geëvolueerd zijn dat we zonder verstandskiezen worden geboren...
Lees je DM eens.quote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
WeggekliktMoet ik die echt op gaan zoeken
quote:
http://dm.fok.nl/quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
WeggekliktMoet ik die echt op gaan zoeken
Lokpostenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lokposten van 4 jaar geleden plaatsen
Stiekem heb je het toch gelezen he dikkie. Gna gna.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik ga het niet eens lezen, TT is al
genoeg
What a surprisequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Dus ja.
Tandentrekken is niet tof is de conclusie van vanavond.
Top gearquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Let's not discuss that.
Ik wil een Top Gear special kijken maar weet niet welke
Prachtigquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
Stiekem vond je mijn topic uit 2010 wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |