Ik kan bijna huilen als ik dit zie. Jemig wat liefquote:
Tuurlijk niet, was binnen al alles kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef Qwea het volgende:
Die lul zeikt binnen en zodra ik hem meeneem naar het gras gaat ie niet meer zeiken
Maaaaar, hij kan al wel bijna zit
Van 01:30 tot 02u heeft ie lopen janken want we gingen naar bed. Lekker laten janken.. En hij heeft geslapen tot 05:30. Toen begon hij weer. Toen hij stil was ging ik naar benee en zijn we gaan plassen. Hij is de nacht droog doorgekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef valentijn101 het volgende:
Ahh, wat lief. Mist linkje zijn mammie niet?
IIquote:
Haha, toch een bench ja? Je kunt hem als je principieel tegen bent ook gewoon los laten in de kamer hoor met de deur van de bench openquote:Op zondag 16 maart 2014 07:28 schreef Qwea het volgende:
Nou ik ben er om 07u uitgegaan en toen stopte hij met janken toen ik een poosje had gezeten en mocht hij uit de bench. Bench? Ja bench. Dat was ie bij de fokker al gewend![]()
En ik was om 05:30 uitgeweest met hem en dan toch nog binnen kakken, boefje. Hij ligt nu op mijn borst te slapen ( lig op de bank)
En die smeerlap eet zijn eigen kak![]()
Maar hij heeft nu wel door dat hij bij de stoep moet gaan zittenen kom voor kan hij ook al aardig. Zometeen de oppasdienst afdragen aan Mo, kan ik sporten en dan vanmiddag maar ff Link kennis laten maken met het park.
Ben zwaar benieuwd hoe het vannacht gaat. Zal iig met hem "uit het zicht" oefenen.
Ja, nadeel, meneer zat net al aan mijn bank te bijten. Dat moet ik dus niet hebben niet. Dus hij moet eigenlijk echt in die bench. Fokker zei gewoon laten janken....quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Haha, toch een bench ja? Je kunt hem als je principieel tegen bent ook gewoon los laten in de kamer hoor met de deur van de bench open
Logisch ook wel natuurlijk. Hij is net bij zijn roedel weggerukt.quote:De eerste nachten zijn altijd even wennen, hopelijk hebben jullie over een paar dagen een fijn ritme te pakken samen
Ja, waren we al mee bezig idd. Niks ranzigers dan datquote:Dat poep eten zou ik hem trouwens wel zsm afleren, dat is echt een ranzige gewoonte. Ik zou niet straffen (dan wordt hij misschien voor jou of bang om te poepen, da's lastig met zindelijk worden) maar misschien direct nadat hij heeft gepoept afleiden met een speeltje of een snoepje o.i.d. zodat hij niet omdraait en begint te vreten
Nog één week, en hij gaat er voor! (Deed Ravi hier net zo)quote:Op zondag 16 maart 2014 16:59 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]Geef hem ei en hij weet niet wat hij er mee moet
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 02:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog één week, en hij gaat er voor! (Deed Ravi hier net zo)![]()
Het is wel een schatje hoor!![]()
![]()
Fotogenieke Link!
quote:Op maandag 17 maart 2014 04:56 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zaten ze gisteravond samen Sopranos te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |