abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:21:42 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137660157
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem liever wat schone droge gedroogde kip of zo mee dan kruimelbrokken denk ik.
Maar ik neem echt nooit iets mee.
En aan de ene kant krijgen ze gewoon goed voer, aan de andere kant mogen ze ook af en toe een hand friet of een frikandel of zo hoor, er is bij mij nog nooit een hond ziek geworden van normaal eten wat niet goed viel.
Nou, mo hoeft toch geen bok. Die dacht namelijk dat we gewoon een zak pedigree uit de winkel zouden halen :')

Ik ga morgen wel van Kipfilet blokjes maken en die drogen als beloning.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:24:18 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137660227
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, mo hoeft toch geen bok. Die dacht namelijk dat we gewoon een zak pedigree uit de winkel zouden halen :')

Ik ga morgen wel van Kipfilet blokjes maken en die drogen als beloning.
Hier bij de dierenwinkel verkopen ze brokken lamshart en zo, ook gedroogd echt ideaal als beloning. Maar kip kan ook prima. Of haal runder of paardenpoulet , hoef je niet eens zelf te snijden :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137660242
Het is dan wel een lab >dus vuilnisvat,maar als je consequent vers voert blieven ze geen brok meer .
(hier althans :) )
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:25:55 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137660273
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:24 schreef JerryLee het volgende:
Het is dan wel een lab >dus vuilnisvat,maar als je consequent vers voert blieven ze geen brok meer .
Ja maar dat is dus ook niet de bedoeling. Ik vreet zelf ook wel eens een patatje of een snickers. En het is ook de bedoeling dat hij wel gewoon brok wil eten als het moet.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:26:19 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137660287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier bij de dierenwinkel verkopen ze brokken lamshart en zo, ook gedroogd echt ideaal als beloning. Maar kip kan ook prima. Of haal runder of paardenpoulet , hoef je niet eens zelf te snijden :P
Goeie voor op het boodschappen lijstje! Poulet :* Thnx babe.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:26:26 #56
176471 oh-oh
pi_137660290
quote:
:') Hier blieven ze als we ergens op bezoek zijn erg graag van die gore goedkope zoute aldibrokken.
Vreten zich echt klem aan als ze de kans krijgen, ondankbare honden.
En dan die meur van die stronthopen een dag later :r
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137660468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Hier blieven ze als we ergens op bezoek zijn erg graag van die gore goedkope zoute aldibrokken.
Vreten zich echt klem aan als ze de kans krijgen, ondankbare honden.
En dan die meur van die stronthopen een dag later :r
Niks hier

dierenarts >frolic :r
dierenspeciaalzaak div.ook die karton pensstaafjes :r

er word eerst gekeken of er toestemming is ,
daarna laat ze het uit haar bek vallen .

Brood en dergelijke ook wat op straat ligt (gelukkig)
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:37:53 #58
176471 oh-oh
pi_137660657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Niks hier

dierenarts >frolic :r
dierenspeciaalzaak div.ook die karton pensstaafjes :r

er word eerst gekeken of er toestemming is ,
daarna laat ze het uit haar bek vallen .

Brood en dergelijke ook wat op straat ligt (gelukkig)
Nou ja ze mogen het van mij prima eten als ze het ergens aangeboden krijgen hoor, omdat ik weet dat ze er allemaal wel gewoon tegen kunnen.
Bij de sigarenboer rennen ze naar binnen en slooft Billy zich als een eersterangscircuspaardje uit voor een gore frolic. Ik hoef het ze zelf niet aan te bieden, dan blieven ze het niet :')
( Groucho Marx )
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:38:24 #59
176471 oh-oh
pi_137660673
De dierenarts kan ze aanbieden wat ze wil trouwens.
Poison, die vertrouwen ze voor geen 5 cent, daar motten ze niks van hebben _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:40:23 #60
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_137660735
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mailtje gestuurd wat ik idd nodig heb.

Hey DDA, nu je hier toch bent. Orijen graanvrije brok of Naturea. Voor als ie naar schoonouders moet :P En wanneer kan ik hem daar aan latten wennen? Niet op CB dagen he? Weekendje proberen?
Ik heb bij beide geen persoonlijke ervaring mee... Ik ben daar niet gelijk heel enthousiast over. Ik zie bijv toch wat problemen bij katten op eiwitrijke brokken, omdat zij erg veel dierlijk eiwit binnen krijgen, maar niet genoeg drinken. Een muis of een KVV is natuurlijk 60-70% water, dat is iets anders dan een droge brok. Nou zal een hond niet snel te weinig drinken, maar toch...

Als je KVV gaat voeren, waarom doe je trouwens inderdaad niet wat Ohoh zegt. Renske is :P (yammie yammie zegt mijn hond) Of je heb van die KVV hondenworsten, die neem ik ook mee op de vakantie. En waar wonen de schoonouders? In een KVV vrij gebied? Zij kunnen eventueel toch daar iets kopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door DigitaleDierenArts op 12-03-2014 16:45:54 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:43:39 #61
176471 oh-oh
pi_137660830
Er zijn mensen die geen vers vlees willen voeren he DDA, dat snap ik wel. Of mss hebben ze geen grote vriezer oid.
Renske vreten die van mij ook prima idd. Ik heb nu logeetjes, die vreten KVV mee met die van mij en de bejaarde eet al hun bakken Renske op :Y)
Ik varieer elke keer, voor een weekje Texel of zo in een huisje zonder goede vriezer neem ik een partij blikken of Renske of Nature Diet mee. Vinden ze allemaal best.
( Groucho Marx )
pi_137660970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Ik heb bij beide geen persoonlijke ervaring mee... Ik ben daar niet gelijk heel enthousiast over. Ik zie bijv toch wat problemen bij katten op eiwitrijke brokken, omdat zij erg veel dierlijk eiwit binnen krijgen, maar niet genoeg drinken. Een muis of een KVV is natuurlijk 60-70% water, dat is iets anders dan een droge brok. Nou zal een hond niet snel te weinig drinken, maar toch...

Als je KVV gaat voeren, waarom doe je trouwens inderdaad niet wat Ohoh zegt. Renske is :P (yammie yammie zegt mijn hond) Of je heb van die KVV hondenworsten, die neem ik ook mee op de vakantie. En waar wonen de schoonouders? In een KVV vrij gebied? Zij kunnen eventueel toch daar iets kopen?
En muizen kan je ook per kilo krijgen

http://www.prooidier.nl/catalog/703
pi_137660991
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
Nou die jachttraining was hem niet :') Kon in de verste verte geen hondentraining vinden. Gebeld, voicemail. Ingesproken, dus ben benieuwd :')

[ afbeelding ]

Link zijn plek *O*
-O- bummer zeg...

Maar Link's plek ziet er mooi uit, daar kan hij vast heerlijk liggen straks. En... Nog maar 3 nachtjes slapen! ;)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:56:37 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137661179
quote:
Mijn Retriever eet zo een bak brokken leeg als ik die zou geven hoor :')

Voor weekenden weg oid kan je inderdaad net zo goed Renske of zo kopen, dan blijf je ook niet met een open zak brokken zitten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_137662557
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
Nou die jachttraining was hem niet :') Kon in de verste verte geen hondentraining vinden. Gebeld, voicemail. Ingesproken, dus ben benieuwd :')

[ afbeelding ]

Link zijn plek *O*
Mooi plekje ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:45:11 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137662699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Omdat mijn vriend wil dat hij ook brok eet. Don't fucking ask, alsjeblieft. Ik heb net heel die discussie gehad hier :')
pi_137662748
Ff volgen :P
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 02:47:34 #68
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_137682922
Wel heel graag foto's Q! O+ O+ O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 13 maart 2014 @ 07:43:29 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137683493
Komt goed! Nog 2 nachtjes *O*
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:45:27 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137684086

Crappy foto :P
pi_137684358
Ohh, wat een knus plekje voor Link. Heb je ook een dekentje bij de fokker afgegeven zodat je een deken met een vertrouwd luchtje mee naar huis kunt nemen als je Link ophaalt? (Een wekker in de gebruikte deken draaien maakt het soms makkelijker om op een nieuwe plek te slapen)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:08:34 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137684399
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef valentijn101 het volgende:
Ohh, wat een knus plekje voor Link. Heb je ook een dekentje bij de fokker afgegeven zodat je een deken met een vertrouwd luchtje mee naar huis kunt nemen als je Link ophaalt? (Een wekker in de gebruikte deken draaien maakt het soms makkelijker om op een nieuwe plek te slapen)
:N

Ik wilde een t-shirt achterlaten, maar de fokker had al 2 weken geleden een soort van sokdoekje in de bak liggen (stuk of 12 ofzo) waar de geur van de moeder aan zou komen O+ Dus hij had er zelf al aan gedacht :D
pi_137684455
Klinkt echt als een fijne fokker. Ik ben heel benieuwd naar de rest van link. De eerste stapjes in zijn nieuwe huis. Gezellig naar puppycursus.
Als ik er al naar uit kijk dan moet jij nu toch onderhand echt op knappen staan. Hahaha.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:14:18 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137684490
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:11 schreef valentijn101 het volgende:
Klinkt echt als een fijne fokker. Ik ben heel benieuwd naar de rest van link. De eerste stapjes in zijn nieuwe huis. Gezellig naar puppycursus.
Als ik er al naar uit kijk dan moet jij nu toch onderhand echt op knappen staan. Hahaha.
Ik kan je vertellen.... ZATERDAG DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT LAAAAAAAAANG! :P

En ik ben idd ook blij met de fokker. We krijgen geloof ik ook een puppypakket mee met zijn huidige brokken erin, kunnen we mengen met zijn nieuwe voer.

Alleen tjah, dat zeg ik, fucking nog 48u voordat we kunnen gaan :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:59:30 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137685432
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen.... ZATERDAG DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT LAAAAAAAAANG! :P

En ik ben idd ook blij met de fokker. We krijgen geloof ik ook een puppypakket mee met zijn huidige brokken erin, kunnen we mengen met zijn nieuwe voer.

Alleen tjah, dat zeg ik, fucking nog 48u voordat we kunnen gaan :P
Als je nu alvast naar bed gaat is het sneller zaterdag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')