Hij staat mijn man anders mieters stoer toevallig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Een stoere fannypack, that would be the day
Ja dat vind jijquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Hij staat mijn man anders mieters stoer toevallig!
Kiek tan!quote:
En da's maar goed ook danquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Hahhah, ohoh beat me to it.
QWEA IK KOM JE BEKIJKEN MET JE STOERE FANNYPACK
Absoluut! Dit is me een ritje naar die uithoek wel waard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En dan maak je foto's voor de rest van de club, dank je Hara
![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Absoluut! Dit is me een ritje naar die uithoek wel waard.
Wat is dat voor Illuminati hondenpenning?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:58 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld. Awesome dogtag is awesome. Op de achterkant staat zijn naam en zijn gegevens
Ja, maar dan moet je dus bij de pup inderdaad op de tijdstippen gaan onderzoeken die Miss Isis ook aangeeft. Pups moeten veel vaker ontwormd worden itt volwassen honden omdat zij al besmet ter wereld komen. Zij krijgen namelijk de wormlarven via de baarmoeder van hun moeder. Ook bij de best ontwormde moeder kan het gebeuren, want die larven gaan in het lichaam van de teef in een soort winterslaap waardoor zij niet gevoelig zijn voor ontwormmiddelen. En als de teef drachtig wordt, hopla, zij worden wakker en migreren naar de pups toe. Bij een kat gebeurt dat niet. Wel migreren de larven zowel bij hond als bij kat via de moedermelk naar de pups/kittens. Wormen zijn slim, zij overleven ons allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef JerryLee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kan ook per post : http://www.wormbestrijding.nl/
Mailtje gestuurd wat ik idd nodig heb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:58 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Vandaag ging je kijken bij de jachttraining toch? Als dat doorgaat is er weer een heel nieuw lijstje met benodigdheden die je aan kunt schaffen
- jachtlijn
- standaard dummy's (2x), misschien ook een puppydummy
- fluit (2-in-1 fluit)
naar behoefte uit te breiden met:
- rugzak of tas om dummy's e.d. in mee te nemen
en/of
- stoere fannypackVoor je telefoon/sleutels/geld en natuurlijk koekjes, flesje water en uitvouwbaar drinkbakje
- handdoek(en) voor als-ie heeft gezwommen en na de training weer in de auto mee moet
- hip draagbaar jachtkrukje voor als je ergens wat langer moet wachten
- rubber laarzen, voor als je moet trainen in de blubber
En verder natuurlijk voldoende ontwormingsmiddel (hij moet met 8, 10 en 12 weken en daarna 4, 5, 6 maand) en anti-vlo.
Zo, kun je weer even verder
Goeie!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mocht ie nou echt onwijs gaan slopen of klootviolen kun je daar altijd ff zo een knijnenhekkie neerzetten, ipv een bench.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wat is dat voor Illuminati hondenpenning?![]()
Ja maar moet sowieso belonen met brok. Gaat handiger dan zelf snacks maken/kopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Er is ook goed vlees in blik te krijgen voor zulke gelegenheden Q.
Ik neem op vakantie nature diet of Renske mee, of blikken van Rocco, Animonda of Lukullus.
Cool he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Oh en Qweej, wat leuk dat Link bij jullie komt wonen
En dat witte zusje, wat schattig tussen al dat donker
Zooplus!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar moet sowieso belonen met brok. Gaat handiger dan zelf snacks maken/kopen.
Orijnen heeft 80% vlees zie ik. Naturea maar 68. Orijnen is enkel online te krijgenMaar es bestellen denk.
Ja zooplus zag ik al. Nou, niks, maar een hand brokken is makkelijker meenemen en Mo wil dat hij iig brokken KAN eten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zooplus!
Wat is er mis met belonen met zelfgemaakte snackjes uit je fakking droogoven????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |