Altijd handig toch? Voor werk, rijlessen en examens die almaar duurder worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
Zolang je niet van plan bent om een auto te kopen lijkt me een rijbewijs niet direct noodzakelijk als je 20 bent?
betaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat maakt het uit, ze laten je niet eens naast ze in de bus zitten laat staan in hun automobiel.
Als je student bent dan he. Daarnaast heeft niet elke student genoeg geld over voor rijlessen / examens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Altijd handig toch? Voor werk, rijlessen en examens die almaar duurder worden.
Jij moet ze ook een lift geven, homoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef Erno-BE het volgende:
Echt, kom op zeg. Je bent de 20 gepasseerd en nog steeds geen rijbewijs, vrij schandalig dit. Tegenwoordig hebben grietjes uit 1996 al een rijbewijs. Wees een meid en haal je rijbewijs. Klacht lijkt me duidelijk.
Dit is wel een terechte klacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef hoink581 het volgende:
Dit vindt ik wel een terechte klacht. Mijn vriendin is ondertussen al 21 en zij heeft nog steeds geen rijbewijs. Ik moet haar dus rondrijden en mag dan niet slapen of drinken. Ik wil ook eens dat zij mij rondrijdt!
Laat ik nou net 17 februari geslaagd zijn voor mijn rijexamen:)quote:
Geef haar een ultimatum.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef hoink581 het volgende:
Dit vind ik wel een terechte klacht. Mijn vriendin is ondertussen al 21 en zij heeft nog steeds geen rijbewijs. Ik moet haar dus rondrijden en mag dan niet slapen of drinken. Ik wil ook eens dat zij mij rondrijdt!
Verkapt kijk mij rijbewijs hebben topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Laat ik nou net 17 februari geslaagd zijn voor mijn rijexamen:)
Laat haar op jou rijden als jij haar hebt rondgeredenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef hoink581 het volgende:
Dit vind ik wel een terechte klacht. Mijn vriendin is ondertussen al 21 en zij heeft nog steeds geen rijbewijs. Ik moet haar dus rondrijden en mag dan niet slapen of drinken. Ik wil ook eens dat zij mij rondrijdt!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
En dan serieus nog een topic maken ook.. man, wat wil je nou?
berijdt hemquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
Hij wil je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
Dat jij je rijbewijs haalt, anders sla je nooit een vent aan de haak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
Dreig je piemel in een ander te steken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag mijn piemel in haar steken, wat nu?
Met rijbewijs ook niet hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat jij je rijbewijs haalt, anders sla je nooit een vent aan de haak.
Gelukkig heb jij al een vent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is een fok!ster oftewel verloren zaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze moet ook altijd bij mij achterop de fiets, ik mag nooit bij haar achterop, want ja dan vallen we ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Jiang153 het volgende:
Laat haar op jou rijden als jij haar hebt rondgereden
Hoe doe je dat.quote:
Dus jij bent een beetje bezorgd om mij? Lief van je, maar dat is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dreig je piemel in een ander te steken.
Och ja, als ze er tenminste een beetje leuk eruit ziet en als chauffeuse kan dienen wil ik haar best.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat is een fok!ster oftewel verloren zaak.
Je kunt gewoon om foto's vragen als uiterlijk van belang voor je is. De rest van KLB heeft ze al gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:50 schreef Erno-BE het volgende:
Och ja, als ze er tenminste een beetje leuk eruit ziet en als chauffeuse kan dienen wil ik haar best.
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik ben echt heel lelijk, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Och ja, als ze er tenminste een beetje leuk eruit ziet en als chauffeuse kan dienen wil ik haar best.
Woow, die reactie heb ik lang gemist johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon om foto's vragen als uiterlijk van belang voor je is. De rest van KLB heeft ze al gehad.
Gebruik en pasfoto als je UI, weet men gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik ben echt heel lelijk, dus dat wordt hem niet
Dah mag niet eens toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zat laatst in een auto terwijl een 16 jarige meisje aan het rijden was, ik kreeg een instant boner.
Ik zit er niet op te wachten om daar bij iedere post van haar tegenaan te moeten kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gebruik en pasfoto als je UI, weet men gelijk waar ze aan toe zijn.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten om daar bij iedere post van haar tegenaan te moeten kijken.
Maar het is wel goed te herkennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten om daar bij iedere post van haar tegenaan te moeten kijken.
Die zijn zo op de weg gefocust dat ze zonder te kijken in de wilde paniek naar de pook grijpen als ze moeten schakelen. Een keer gingen we de snelweg op en ik had stiekem mijn gulp open gedaan, probeerde ze mijn harde lul in z'n 5 te zetten. En zij maar afvragen waarom het toerental maar niet zakte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
Ik zat laatst in een auto terwijl een 16 jarige meisje aan het rijden was, ik kreeg een instant boner.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar het is wel goed te herkennen. En het zou mogen. Zo'n grote bos schaamhaar heb ik nog nooit gezien, dus geen kut niks nergens niet te zien
hou op, ik moet zo nog slapen en fappenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar het is wel goed te herkennen. En het zou mogen. Zo'n grote bos schaamhaar heb ik nog nooit gezien, dus geen kut niks nergens niet te zien
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Photoshop het hoofd van een neger erin en je denkt dat je zit te kijken naar een oude foto van Earth Wind and Fire.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar het is wel goed te herkennen.
En het zou mogen. Zo'n grote bos schaamhaar heb ik nog nooit gezien, dus geen kut niks nergens niet te zien
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn zo op de weg gefocust dat ze zonder te kijken in de wilde paniek naar de pook grijpen als ze moeten schakelen. Een keer gingen we de snelweg op en ik had stiekem mijn gulp open gedaan, probeerde ze mijn harde lul in z'n 5 te zetten. En zij maar afvragen waarom het toerental maar niet zakte.
Oja, ook geen tieten te zien want ook vol met haar. Ja het is heusquote:
Nee dat was MissSpain.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oja, ook geen tieten te zien want ook vol met haar. Ja het is heus
BA-DI-A LIVING IN SEPTEMBERquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Photoshop het hoofd van een neger erin en je denkt dat je zit te kijken naar een oude foto van Earth Wind and Fire.
Hmm die was wel goed te doen eigenlijk... No kidding.quote:
Denk dan maar aan je moederquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou op, ik moet zo nog slapen en fappen
zij was wel lekkere latina chickquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm die was wel goed te doen eigenlijk... No kidding.
Volgens mij was zij/hij dat niet op die foto en was het gewoon een trollkloontje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm die was wel goed te doen eigenlijk... No kidding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Peunage het volgende:
[..]XDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auto lenen van ouders.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef LookAtMe het volgende:
Als je geen geld hebt voor een auto heb je niks aan een rijbewijs.
Wil jij mijn chauffeuse worden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef summer2bird het volgende:
Hater
Mijn ouders boden zelfs aan om 'm te betalen. Vriendelijk afgewezen, wellicht een andere keer oid.
Ik bedoelde van mijn piemel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb geen rijbewijs dus.
Denk dat dat een gevaarlijk ritje wordt.
Carjacken ik bedoel, het rijmt op carjacken.quote:
Aftrekken, het antwoord was aftrekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Carjacken ik bedoel, het rijmt op carjacken.
Interesse?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |