abonnement Unibet Coolblue
pi_138544733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef StarmanFR het volgende:
Ik heb zelf meerdere keren prostituees bezocht, ben single en nooit een lange of serieuze relatie gehad. Ik ben er open over en heb het aan meerdere mensen verteld en de meeste mensen hebben er echt geen moeite mee, op 2 enkelingen na. Die hebben zoiets van ''moet hij zelf weten''.

Over de service die de meiden geven: die is meestal bij een privéhuis of seksclub wel wat beter dan bij de raamprostitutie. Al heb ik wel 2 keer zeer goede seks gehad bij raamprostitutees. Bij een privéhuis en een seksclub betaal je meer maar mag je dan ook langer blijven. Je kan uiteraard ook minder betalen en minder lang blijven. Bij seksclubs bleef ik altijd 1 uur en bij raamprostituees duurt het meestal 20 minuten.

Ben er wel bijna zeker van dat bij seksclubs en privéhuizen het aantal gedwongen gevallen minder of zelfs fors minder is dan bij raamprostituees. De vrijwilligheid is wel groter.
Eerlijk verhaal. ^O^

Dat vind ik ook zo walgelijk van die politici, die stellen dat elke vrouw die geld krijgt voor het spreiden van haar benen een of andere Bois de Boulogne-junk is. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')