Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu een winterjas en een lente/herfstjas. Maar in de zomer heb ik eigenlijk niet echt een jas. Wat is dan een zomerjas?
Is poesje bang voor dat liefje hondje?quote:
Wellichtquote:
Geen idee, maar ik vind het wel coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
vinnie
Wat heeft Sarah gedaan met haar stem.. die klinkt als Izzy![]()
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is poesje bang voor dat liefje hondje?
Fera was dat beest eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
Als je honger hebt doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem het ook niet. Het is moeilijk, maar goed.
De honger is zo vervelend.
Hmmm, ik heb er altijd wel moeite mee. Vaak neem ik iets wat altijd of te koud of te warm is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.quote:
Verzopen katjes mauwen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
* tijnbrein neemt afstand van deze postquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
Nou ja zeg...ik stink niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
Grapje hoor katje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, die beginnen gelijk tegen je aan de rijden... En je broek onder te kwijlen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
Bij sommige honden word je anders omver gesprongen als je niet uitkijktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
De katten van Myr en Twi mogen me niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?quote:
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
Liever een donkerharige man met een baard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
checkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blond
Ben jij zo klein/slank?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij sommige honden word je anders omver gesprongen als je niet uitkijkt
Kaneel, kom er maar inquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een donkerharige man met een baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
roodharige of brunette met krulletjes mogen ookquote:
Ja, ik ben voor!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een donkerharige man met een baard.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, kom er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor, maar de halve planeet heeft donker haar.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Klein, nee. Slank, mjaquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, kom er maar inPics!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dat is omdat ze je bek willen likken, maar er niet bij kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein, nee. Slank, mja
Maar ik doelde mee op dat die kut beesten 99/100x tegen je op gaan springen.
Hahaha, ik had op de middelbare school eens een uitwisselingsstudent te gast. De hond was eerst wezen wandelen en was bij thuiskomst helemaal door het dolle heen. Rende hij eerst een paar rondjes om de tafel en sprong toen met een soepele beweging op de bank om tegen de uitwisselingsstudents arm te rijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, die beginnen gelijk tegen je aan de rijden... En je broek onder te kwijlen.
Opbokken motten zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is omdat ze je bek willen likken, maar er niet bij kunnen.
Check mijn fobo, op wacht ik heb geen baardquote:
Ik mag van fera niet haten op honden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein, nee. Slank, mja
Maar ik doelde mee op dat die kut beesten 99/100x tegen je op gaan springen.
Dat doet die kleine ook, minus het rijden. Dan gaat 'ie rondjes door de kamer kennen, over de banken heen en dan onder de tafel zitten en Bogie aankijken, dan weer rennen etc. Zo gaat het wel even vijf minuten door.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had op de middelbare school eens een uitwisselingsstudent te gast. De hond was eerst wezen wandelen en was bij thuiskomst helemaal door het dolle heen. Rende hij eerst een paar rondjes om de tafel en sprong toen met een soepele beweging op de bank om tegen de uitwisselingsstudents arm te rijden.Je kreeg 'm er ook haast niet van af.
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.quote:
Wees blij, dat ze nog liefde tonen aan een zure als jij.quote:
Ik heb geen screenshots gemaakt, dus ik kan geen pics bieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.
Heb ik een meet gemist?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet die kleine ook, minus het rijden. Dan gaat 'ie rondjes door de kamer kennen, over de banken heen en dan onder de tafel zitten en Bogie aankijken, dan weer rennen etc. Zo gaat het wel even vijf minuten door.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik mag van fera niet haten op honden.
Maar ik deel jouw mening, vooral dat laatste emoticon.
Niet weten dat ik een schatje benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees blij, dat ze nog liefde tonen aan een zure als jij.
He, dat deel heb ik dan blijkbaar gemist. Of ging iedereen gewoon prive met elkaar?quote:
Dat kopje dan ook. Je wordt er gewoon happy van.quote:
Ja dat...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
He, dat deel heb ik dan blijkbaar gemist. Of ging iedereen gewoon prive met elkaar?
Mannen die zichzelf een schatje vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat ik een schatje ben
ik wordt = ik word, en achgosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik word ook nooit uitgenodigd voor dat soort dingen.
Ik ook, alhoewel ik wel een kater als gezelschap hadquote:
ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!111quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kopje dan ook. Je wordt er gewoon happy van.Heb net nog een filmpje gemaakt dat hij heel debiel in het gras ligt te rollen.
Zijn tenminste wel mannen met zelfkennisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een schatje vinden.
Jouw katerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel ik wel een kater als gezelschap had
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Over katers gesproken, ik ben op naar de dierenarts!
Succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Ja, echt een schat van een beest. Zo zielig dat hij nog steeds een verlamde poot heeft doordat hij allergisch is voor de inenting tegen niesziektequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw katerdie is echt zooooo lief
Ik wil hem wel een keer op facebook zetten. Samen met een ander filmpje waarin 'ie als een stokstaartje op z'n achterpootjes blijft staan. Schijnt wel een trekje van een bepaald ras te zijn, waar hij ontzettend veel op lijkt (Tibetaanse spaniël).quote:
Dit ging over een mannelijke katquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Nooit last van een kateralthans bijna nooit
Arm beestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, echt een schat van een beest. Zo zielig dat hij nog steeds een verlamde poot heeft doordat hij allergisch is voor de inenting tegen niesziekte
Sterkte!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Zo ver was ik ook al hoorquote:
You killed it.quote:
Sorryquote:
jij vindt mij een schatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een schatje vinden.
Edit: neem een kop koffie, doos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Jemig. Op dit forum zijn ze gek op slotjes.
Na 13 pagina's is het al afgelopen. Absurd.
Dat ben je ook.quote:
Dan krijg jij van mij een nieuwequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze video is niet mobiel beschikbaar...
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij een nieuwe
Jammerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.
zonde is een lekker liedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb em ondertussen gehoord hoor. Zelf even opgezocht..
Hoi tijn.quote:
Hoi AirwiNquote:
Hij heeft weer een injectie met pijnstillers, bloedverdunner en cortisonen gehad. Nu hopen dat hij voor vrijdag beterschap vertoont anders moet zijn pootje er misschien af.quote:
Ahwnee dat zou sip zijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hij heeft weer een injectie met pijnstillers, bloedverdunner en cortisonen gehad. Nu hopen dat hij voor vrijdag beterschap vertoont anders moet zijn pootje er misschien af.
Werkzequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
Einde weekend. Zo maar weer eens richting werk.
Merci.quote:
Heel sneu, hij is immers pas 10 jaar oud en kan nog wel even mee. Typerend dat mijn kat nu net als enige in ruim 10 jaar tijd een dergelijke allergische reactie vertoont.quote:
Ik vind 10 jaar al een beste leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Heel sneu, hij is immers pas 10 jaar oud en kan nog wel even mee. Typerend dat mijn kat nu net als enige in ruim 10 jaar tijd een dergelijke allergische reactie vertoont.
Ai, dat is minder. Had hij het toevallig aan zijn hart? Dat schijnt bij rooie veel voor te komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind 10 jaar al een beste leeftijd hoor.
Mijn rooie is nog niet zo lang dood gegaan. Die was nog maar 6
De lelijke of de iets minder lelijke?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
lol, die meid die bij Adam zoekt Eva mee doet, woont vlak bij mij
En is het wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
lol, die meid die bij Adam zoekt Eva mee doet, woont vlak bij mij
Die (in mijn ogen) wel mooie, Eva, met tepelpiercing (alleen iets te kleine borsten).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De lelijke of de iets minder lelijke?
Wat is te klein? Minder dan een hand vol?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die (in mijn ogen) wel mooie, Eva, met tepelpiercing (alleen iets te kleine borsten).
Dat en in verhouding ook. Ze compenseert het met een tepelpiercing, altands, dat probeert ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is te klein? Minder dan een hand vol?
Ze is inderdaad wel knap ja, zeker met kleren zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die (in mijn ogen) wel mooie, Eva, met tepelpiercing (alleen iets te kleine borsten).
Wel mooi, kiest een paar jurkjes boven 3 dagen met die gast in een resortquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is inderdaad wel knap ja, zeker met kleren zo.
Kleine borsten kunnen nog steeds heel mooi zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat en in verhouding ook. Ze compenseert het met een tepelpiercing, altands, dat probeert ze.
Ze waren wel 1000x mooier dan die hangtieten met frisbees van die anderequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine borsten kunnen nog steeds heel mooi zijn
Ja, ik vind 500 euro best weinig. Maarja, als je hem toch al niet zo leuk vond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel mooi, kiest een paar jurkjes boven 3 dagen met die gast in een resort
Nou ja dat en ze mocht die dagen blijkbaar in Panama City doorbrengen, wat mij leuker lijkt dan een random resortquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind 500 euro best weinig. Maarja, als je hem toch al niet zo leuk vond.En zo'n eiland is een echte ervaring, zo'n resort doe je nog wel eens.
Dat is een kwestie van smaak. Ik zou al blij zijn met een paar borstenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze waren wel 1000x mooier dan die hangtieten met frisbees van die andere
Bij castreren wel een hartruisje geconstateerd en toen aangepaste narcose.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Had hij het toevallig aan zijn hart? Dat schijnt bij rooie veel voor te komen.
Tsja, dat is het verschil tussen wel of geen keuze hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik zou al blij zijn met een paar borsten
Mijne heeft al een hartruis zolang als ik hem heb (inmiddels 8,5 jaar). Door zijn leeftijd adviseren ze nu wel om er eens onderzoek naar te doen, maar ik wil eerst even afwachten hoe het met zijn poot af gaat lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij castreren wel een hartruisje geconstateerd en toen aangepaste narcose.
Maar later bij een ander bezoekje (huidaandoening) bleek dat er geen ruis meer was.
Heb jij keus Peu? Ik maak overigens geen onderscheid qua borsten, of het moeten echt belachelijk kleine of juist grote zijn. Ik ben meer een billenman.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat is het verschil tussen wel of geen keuze hebben
Billen borstenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij keus Peu? Ik maak overigens geen onderscheid qua borsten, of het moeten echt belachelijk kleine of juist grote zijn. Ik ben meer een billenman.
En de vrouw die er aan vast zit is minstens net zo belangrijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat is het verschil tussen wel of geen keuze hebben
Ik ben een borsten man, zeker weten. Overigens vind ik verhoudingen nog belangrijker en deze borsten waren gewoon te klein. Met kleren aan kon ze het redelijk maskeren, maar zonder... tsjaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij keus Peu? Ik maak overigens geen onderscheid qua borsten, of het moeten echt belachelijk kleine of juist grote zijn. Ik ben meer een billenman.
Gelukkig hebben vrouwen ook nog de keus om voor jou te gaan of nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben een borsten man, zeker weten. Overigens vind ik verhoudingen nog belangrijker en deze borsten waren gewoon te klein. Met kleren aan kon ze het redelijk maskeren, maar zonder... tsja
oh en ja ik heb wel de keuze om voor iemand te gaan of niet.
*grinnik*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen ook nog de keus om voor jou te gaan of niet
Alle vrouwen liggen smekend aan mijn voeten, dat weet je tochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen ook nog de keus om voor jou te gaan of niet
Ik zou d'r daar ook niet om afwijzen. Wel om d'r diva gedrag, al lijkt het me wel geil om flink dominant over haar te zijn in bedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Als iemand echt een plank is kan ik het me voorstellen. Maar deze borsten waren echt niet zo klein dat je der daarom zou afwijzen hoor.
ik vond die gast ook maar een sulletje. En die stem van die lelijke meid deed mijn oren bijna knappen ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zou sowieso zo iemand die aan zo'n programma meedoet niet willen. Is altijd een apart typ. Dat lelijke meisje ook, had ook al meegedaan aan take me out. Is gewoon een aandachtshoer dus.
Op je bolle ogen jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen liggen smekend aan mijn voeten, dat weet je toch
Niet handig en lelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie hiervan als pyjama?
Prachtig, zou hem meteen halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel warmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
In bed geen kleding. Tenzij je ziek bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
Als echt niemand je ziet...misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
hmm ik voel niet echt enthousiasme
maar is wel uberchill voor een chilldag toch?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als echt niemand je ziet...misschien.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat is er mis met met een joggingbroek en een tshirtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat moet hij dan aantrekken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als echt niemand je ziet...misschien.
dan moet ik 2 dingen aantrekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis met met een joggingbroek en een tshirt
Dat pak is echt lastig als je ff een vluggertje wil doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan moet ik 2 dingen aantrekken
Met zo veel redenen wil je het niet meer hebben zo'n pakquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat pak is echt lastig als je ff een vluggertje wil doen
een vluggertje met mijn rechterhand kan makkelijk dan hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat pak is echt lastig als je ff een vluggertje wil doen
Dus een pijpbeurt gaat dan net zo makkelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een vluggertje met mijn rechterhand kan makkelijk dan hoor
en als pijpen kan, dan kun je dat ding ook naar beneden schuivenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een pijpbeurt gaat dan net zo makkelijk
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en als pijpen kan, dan kun je dat ding ook naar beneden schuiven
En jij ook niets?quote:
Was het lekker?quote:
En wat heb je gedaan dat lekker is?quote:
Niets voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kleed me altijd netjes. Beetje tutten is leuk, ook op n chilldag.
Gewerktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan dat lekker is?
[..]
Niets voor mij
Dat kan lekker zijnquote:
Douche zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Waar ik wel warm van word is een lekkere hete douche.![]()
Fijne avond
Trustenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Waar ik wel warm van word is een lekkere hete douche.![]()
Fijne avond
Sausage fest.quote:
Kom er maar in, Fas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Sausage fest.
Maar ik bedoelde meer qua gespreksstof.Ik hoef voorlopig geen lullen.
Fas is wel een toffe chick.quote:
tijn wat goed!quote:
Fascination lok-post. Fas, fasje, fassie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Sausage fest.
Maar ik bedoelde meer qua gespreksstof.Ik hoef voorlopig geen lullen.
Misschien hoef ik voorlopig wel helemaal niets seksueels. Is dat zo vreemd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fascination lok-post. Fas, fasje, fassie.
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hoef ik voorlopig wel helemaal niets seksueels. Is dat zo vreemd?
Niet zo vreemd denk ik. Soms heb je die momentenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hoef ik voorlopig wel helemaal niets seksueels. Is dat zo vreemd?
Via paiq, leuk contact en nu dus snel een datequote:
Fase? Ik dacht dat het gewoon bij jou hoorde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit nog steeds in die fase.
EN goed bezig Tijn.
Gewoon even niet aan kerels en seks denken. Best wel nice.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo vreemd denk ik. Soms heb je die momenten
Wat gaan jullie doen? Hoe ziet ze eruit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Via paiq, leuk contact en nu dus snel een date
Ik mis het wel weer een beetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Fase? Ik dacht dat het gewoon bij jou hoorde.
[..]
Gewoon even niet aan kerels en seks denken. Best wel nice.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is wel een toffe chick.Weinig vrouwen die ik zo tof vind.
Ja, zou best kunnen opzich.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Geen idee eigenlijk, donkerblond en normaal postuur. We vinden aantal dingen leuk zoals muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Hoe ziet ze eruit?
Daar kan ik wel inkomen hoor. Ik denk dat ik na een tijdje ook wel weer wil, maar nu niet.quote:
Jij bent ook tof hoor.quote:
Was het vroeger wel anders dan?quote:
Veel plezier in ieder geval. Laat weten hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, donkerblond en normaal postuur. We vinden aantal dingen leuk zoals muziek
Work that bodyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen hoor. Ik denk dat ik na een tijdje ook wel weer wil, maar nu niet.Ik wil aan mezelf gaan werken.
Ben al aan het kijken naar trainingsschema's en ga toch wat geld investeren in de sportschool. Eigenlijk moet ik profiteren van mijn zeeën van tijd zolang ik nog geen werk heb.
[..]
Jij bent ook tof hoor.
Ik wil wel het krachthonk in. Ik zie alleen op tegen van die macho's die naar je gaan staan staren omdat je hun grondgebied hebt betreden.quote:
Ja hoor.quote:
Misschien komt het nog wel. Seks is vaak een mentaal iets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zijn wel tijden geweest dat ik toch wel enorm met seks bezig was en het ook graag wilde.
Maar dat is al erg lang geleden.
Ik denk sowieso niet aan kerels en seks, nooit gedaan ook, is dat heel raar?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komt het nog wel. Seks is vaak een mentaal iets.
Haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet aan kerels en seks, nooit gedaan ook, is dat heel raar?
Je psyche heeft anders een grote invloed op je seksleven hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nogal lichamelijk anders
Kitesurfen is een hele goede full body workoutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel het krachthonk in. Ik zie alleen op tegen van die macho's die naar je gaan staan staren omdat je hun grondgebied hebt betreden.
Je klinkt bejaard zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zijn wel tijden geweest dat ik toch wel enorm met seks bezig was en het ook graag wilde.
Maar dat is al erg lang geleden.
Dude, ik woon in het oosten. Waar moet ik dat überhaupt gaan doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kitesurfen is een hele goede full body workout
Ohja vast welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je psyche heeft anders een grote invloed op je seksleven hoor.
Ijsselmeerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude, ik woon in het oosten. Waar moet ik dat überhaupt gaan doen?
De meeste van die gasten vinden het juist leuk als er een keer een vrouw in de buurt is,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel het krachthonk in. Ik zie alleen op tegen van die macho's die naar je gaan staan staren omdat je hun grondgebied hebt betreden.
Ik merk het wel bij mezelf. Als ik me niet goed voel of veel zorgen heb, dan wil het totaal niet.quote:
Dat is best ver als je geen auto hebt.quote:
Laatste keer werd ik toch een beetje weggekeken. Heb ook ooit zo'n vent aangesproken die heel hard aan het schreeuwen was en steeds keihard z'n dumbells liet vallen. Ik vroeg of hij even normaal kon doen, maar dat werd me vervolgens door m'n ex (fitnessinstructeur daar) toch wel afgeraden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
De meeste van die gasten vinden het juist leuk als er een keer een vrouw in de buurt is,
quote:
Dudes. Mannen op jullie leeftijd (dus niet piepjong meer) zijn juist veel leuker. Ik heb een schijthekel aan jonkies.quote:
Dat soort kerelsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is best ver als je geen auto hebt.
[..]
Laatste keer werd ik toch een beetje weggekeken. Heb ook ooit zo'n vent aangesproken die heel hard aan het schreeuwen was en steeds keihard z'n dumbells liet vallen. Ik vroeg of hij even normaal kon doen, maar dat werd me vervolgens door m'n ex (fitnessinstructeur daar) toch wel afgeraden.
Maar je kan ook wel trainen zonder je als een brulaap te gedragen.
Je bent een van de weinige danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dudes. Mannen op jullie leeftijd (dus niet piepjong meer) zijn juist veel leuker. Ik heb een schijthekel aan jonkies.
quote:
Hoezo? Veel vrouwen vallen op mannen die wat ouder zijn.quote:
Precies. Denk dat mannen vanaf hun dertigste juist veel kunnen scoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
Hoezo? Veel vrouwen vallen op mannen die wat ouder zijn.
Jonge vrouwen vinden me te oud. Vrouwen van mijn leeftijd zijn al lang gesettled. Vaak met een oudere man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dudes. Mannen op jullie leeftijd (dus niet piepjong meer) zijn juist veel leuker. Ik heb een schijthekel aan jonkies.
En toch zit je nooit lang zonder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het wel bij mezelf. Als ik me niet goed voel of veel zorgen heb, dan wil het totaal niet.
Vanaf een jaar of 25 zijn ze allemaal bezet en beginnen ze te jongen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zag er inderdaad wel heel fout uit. Veel te opgepompt en volgens mij niet zo'n benentrainer.
[..]
Hoezo? Veel vrouwen vallen op mannen die wat ouder zijn.
Ouwe vrijsters jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Denk dat mannen vanaf hun dertigste juist veel kunnen scoren.
Fax, waarom post je foto's van zonder het eerst te vragen?quote:
Die vrouwen van jouw leeftijd zijn ook jong geweest toen ze hun oudere partner ontmoetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jonge vrouwen vinden me te oud. Vrouwen van mijn leeftijd zijn al lang gesettled. Vaak met een oudere man.
Dus sja.
Euh ... Heb ik dat gezegd?quote:
Jep, je hebt zelfs een maximum termijn genoemdquote:
Allemaal. Yeah sure.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 25 zijn ze allemaal bezet en beginnen ze te jongen.
O ja, ook nog kieskeurig lopen doen.quote:
Euh, nee. Maar misschien wel in dat inteeltdorp van je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zin klopt nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Fax, waarom post je foto's van zonder het eerst te vragen?
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Allemaal. Yeah sure.
[..]
O ja, ook nog kieskeurig lopen doen.
Kutdorpquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, nee. Maar misschien wel in dat inteeltdorp van je.
Euhm ... Langste was een maand, tot nu toe. Maar kan goed zijn dat ik over vijf maanden nog niemand geneukt heb. Ik doe namelijk niet (meer) aan ONS. Wel eens geprobeerd, maar ben er toch niet kapot van. Ik ga ook niet meer op de eerste date met iemand naar bed ("Jaja, zeg je nu"), want dat lijkt me toch geen goed idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, je hebt zelfs een maximum termijn genoemd
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vrouwen van jouw leeftijd zijn ook jong geweest toen ze hun oudere partner ontmoetten.
Maar ze zijn er. Dat is al een begin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar dat zijn dan vrouwen die ik niet ken.
Allemaal? Ik raad je een verhuizing aan fax. In de steden is dat verre van het geval.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... Langste was een maand, tot nu toe. Maar kan goed zijn dat ik over vijf maanden nog niemand geneukt heb. Ik doe namelijk niet (meer) aan ONS. Wel eens geprobeerd, maar ben er toch niet kapot van. Ik ga ook niet meer op de eerste date met iemand naar bed ("Jaja, zeg je nu"), want dat lijkt me toch geen goed idee.
Een maand, jeetjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... Langste was een maand, tot nu toe. Maar kan goed zijn dat ik over vijf maanden nog niemand geneukt heb. Ik doe namelijk niet (meer) aan ONS. Wel eens geprobeerd, maar ben er toch niet kapot van. Ik ga ook niet meer op de eerste date met iemand naar bed ("Jaja, zeg je nu"), want dat lijkt me toch geen goed idee.
Ik ben van plan me er aan te houden. Heel in het begin deed ik dat ook, soms wel maanden wachten. Eigenlijk is dat niet eens zo verkeerd.quote:
Godver, ik dacht het ook toen ik het poste.quote:
Jammer genoeg zou ik afgezien van de vrouwen en faciliteiten nog niet dood gevonden willen worden in een stad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Allemaal? Ik raad je een verhuizing aan fax. In de steden is dat verre van het geval.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, ik dacht het ook toen ik het poste.![]()
Maanden wachten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben van plan me er aan te houden. Heel in het begin deed ik dat ook, soms wel maanden wachten. Eigenlijk is dat niet eens zo verkeerd.
Whehe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
De vraag is waar.quote:
Een maand is erg kort.quote:
Tja, plannen veranderen soms.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben van plan me er aan te houden. Heel in het begin deed ik dat ook, soms wel maanden wachten. Eigenlijk is dat niet eens zo verkeerd.
Je zou helemaal uitdrogen hihiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maanden wachten?Zou ik niet vol kunnen houden.
Misschien niet maanden, maar wel tot ik iemand wat beter ken. Ik was toen ook wat jonger, volgens mij duik je dan minder snel met iemand in bed. Of ben ik nu apart?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Overal. Women are everywhere. Het is alleen jammer dat niet iedereen een armbandje draagt met ''vrijgezel'' of ''bezet'', dus je weet het niet van tevoren.quote:
Maar achteraf had ik er eigenlijk niks aan, behalve een leuke avond.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, sws is het fijner als je iemand echt leuk vindt en kent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien niet maanden, maar wel tot ik iemand wat beter ken. Ik was toen ook wat jonger, volgens mij duik je dan minder snel met iemand in bed. Of ben ik nu apart?
Mij hoor je niet klagen in dergelijke gevallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar achteraf had ik er eigenlijk niks aan, behalve een leuke avond.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, sws is het fijner als je iemand echt leuk vindt en kent.
Op zich niet, maar ... Ik ben dan bang dat men me niet serieus neemt daarna. Ik wil niet makkelijk overkomen of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen in dergelijke gevallen.
Ik wachtte een maand, want ze wilde het eens rutsig aan doen blabla, en toen maakte ze het uitquote:
Dan hebben ze je al serieus genomen hihahoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Te vroeg seks kan ook een hoop verneuken (hihaho) volgens mij.
[..]
Op zich niet, maar ... Ik ben dan bang dat men me niet serieus neemt daarna. Ik wil niet makkelijk overkomen of zo.
Ik was al bang voor die opmerking.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben ze je al serieus genomen hihaho
Ik denk dat je ergens het midden moet zoeken. Zelf ben ik niet van seks op de eerste date, maar dat heeft me achteraf gezien toch best wat leuke nachten of misschien zelfs relaties gekost.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Te vroeg seks kan ook een hoop verneuken (hihaho) volgens mij.
[..]
Op zich niet, maar ... Ik ben dan bang dat men me niet serieus neemt daarna. Ik wil niet makkelijk overkomen of zo.
Het heeft je een relatie gekost omdat je geen seks had op de eerste date?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je ergens het midden moet zoeken. Zelf ben ik niet van seks op de eerste date, maar dat heeft me achteraf gezien toch best wat leuke nachten of misschien zelfs relaties gekost.
Er staat misschien voor he. Dat is een kleine nuance. Tot nu toe zijn alle keren dat ik seks had met een vrouw op een relatie uitgedraaid, vandaar mijn uitspraak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft je een relatie gekost omdat je geen seks had op de eerste date?Nou, dan hoef ik met die persoon al geen relatie ...
Dan nog, dat zou betekenen dat sommige vrouwen misschien hebben gedacht: "O, hij wil niet neuken op de eerste date. Geen relatiemateriaal". Dat zou voor mij geen reden zijn om toch maar te neuken op die eerste date, "want wie weet denkt die ander wel dat ik preuts ben". Dus daarom nee, dan maar liever geen relatie met zo iemand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Er staat misschien voor he. Dat is een kleine nuance. Tot nu toe zijn alle keren dat ik seks had met een vrouw op een relatie uitgedraaid, vandaar mijn uitspraak.
Tja, ergens ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog, dat zou betekenen dat sommige vrouwen misschien hebben gedacht: "O, hij wil niet neuken op de eerste date. Geen relatiemateriaal". Dat zou voor mij geen reden zijn om toch maar te neuken op die eerste date, "want wie weet denkt die ander wel dat ik preuts ben". Dus daarom nee, dan maar liever geen relatie met zo iemand.
Anders doe je misschien iets waar jij niet helemaal achter staat, alleen om die ander te pleasen op dat moment. Iets wat eigenlijk een beetje tegen je eigen principes in gaat.quote:
Tja je wilt neuken of niet...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders doe je misschien iets waar jij niet helemaal achter staat, alleen om die ander te pleasen op dat moment. Iets wat eigenlijk een beetje tegen je eigen principes in gaat.
Het is niet altijd zo zwart-wit, denk ik.quote:
50 tinten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo zwart-wit, denk ik.
Huismoederporno.quote:
Principes, nare dingen zijn dat...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders doe je misschien iets waar jij niet helemaal achter staat, alleen om die ander te pleasen op dat moment. Iets wat eigenlijk een beetje tegen je eigen principes in gaat.
In mijn geval tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo zwart-wit, denk ik.
"Doesn't matter, had sex".quote:
Had me dat een jaar terug gezegd en ik had dat ontkent.quote:
Wat is er?quote:
Ja, inderdaad.quote:
Jongen, wat dan.quote:
Owja da's ook weer zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jongen, wat dan.Ik heb al heel veel geluld om een gesprek op gang te houden.
Ik ben geswitcht naar GRTD.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja da's ook weer zo![]()
Nja iedereen is 'm gepeerd lijkt het
Ow die gaat me vaak wat te snel. Daar hebben ze vaak ook van die saaie gesprekken vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben geswitcht naar GRTD.Daar zijn veel mensen actief.
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die gaat me vaak wat te snel. Daar hebben ze vaak ook van die saaie gesprekken vind ik
Nja ik ga even spelletje spelen ofzo
Ik denk niet dat vrouwen zo denken. Ik denk eerder dat ze zich afgewezen voelen en het dan zat zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog, dat zou betekenen dat sommige vrouwen misschien hebben gedacht: "O, hij wil niet neuken op de eerste date. Geen relatiemateriaal". Dat zou voor mij geen reden zijn om toch maar te neuken op die eerste date, "want wie weet denkt die ander wel dat ik preuts ben". Dus daarom nee, dan maar liever geen relatie met zo iemand.
Oh, dus jij gaat verder dan dat in bed?quote:
Zit wel wat in, maar op een eerste date al?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vrouwen zo denken. Ik denk eerder dat ze zich afgewezen voelen en het dan zat zijn.
Ik had het over het boek. Het boek is verschrikkelijk slecht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat verder dan dat in bed?
Nouja, ik zou dat niet hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat als een hele avond leuk gaat en alles erop lijkt dat het op seks uitloopt en de ander ineens alles afkapt, mijn ego wel even gekrenkt zou zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
Zit wel wat in, maar op een eerste date al?
Ja, maar dan moet je dus wel een beetje seks insinueren gedurende de avond. Als je het dan alsnog afkapt is dat voor die ander inderdaad nogal kut.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dat niet hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat als een hele avond leuk gaat en alles erop lijkt dat het op seks uitloopt en de ander ineens alles afkapt, mijn ego wel even gekrenkt zou zijn.
Jamaar... je praat toch met elkaar? Dus dan krijg je een reden waarom het wel of niet gebeurd....quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dat niet hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat als een hele avond leuk gaat en alles erop lijkt dat het op seks uitloopt en de ander ineens alles afkapt, mijn ego wel even gekrenkt zou zijn.
Hahahahaha jeeeeez geirriteerd muchquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar op een eerste date al?
[..]
Ik had het over het boek. Het boek is verschrikkelijk slecht.
Wat ik verder in bed doe gaat je geen zak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |