Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu een winterjas en een lente/herfstjas. Maar in de zomer heb ik eigenlijk niet echt een jas. Wat is dan een zomerjas?
Is poesje bang voor dat liefje hondje?quote:
Wellichtquote:
Geen idee, maar ik vind het wel coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
vinnie
Wat heeft Sarah gedaan met haar stem.. die klinkt als Izzy![]()
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is poesje bang voor dat liefje hondje?
Fera was dat beest eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
Als je honger hebt doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem het ook niet. Het is moeilijk, maar goed.
De honger is zo vervelend.
Hmmm, ik heb er altijd wel moeite mee. Vaak neem ik iets wat altijd of te koud of te warm is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruik nu een blazer of spijkerjasje daarvoor, maar je ziet in de winkels wel van die dunne jassen hangen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Honden stinken. Ik ruik dat mormel hier.
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.quote:
Verzopen katjes mauwen niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
* tijnbrein neemt afstand van deze postquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt babybad aan* Tien minuten volledig onderdompelen werkt t beste.
Nou ja zeg...ik stink niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzopen katjes mauwen niet.
* Fera verzuipt Buurpoes
Grapje hoor katje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, die beginnen gelijk tegen je aan de rijden... En je broek onder te kwijlen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
Bij sommige honden word je anders omver gesprongen als je niet uitkijktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Was laatst eens op bezoek bij iemand met een kat en ja hoor dat beest begon weer te krabben. Optyfen, retard. Met honden heb je dat gezeik niet.
De katten van Myr en Twi mogen me niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?quote:
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
Liever een donkerharige man met een baard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al hoor. Maar mag er een menselijke blondine (m/v) in de OP?
checkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt er niet in want LoLa houdt niet van blond
Ben jij zo klein/slank?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij sommige honden word je anders omver gesprongen als je niet uitkijkt
Kaneel, kom er maar inquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een donkerharige man met een baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
roodharige of brunette met krulletjes mogen ookquote:
Ja, ik ben voor!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever een donkerharige man met een baard.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, kom er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor, maar de halve planeet heeft donker haar.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Klein, nee. Slank, mjaquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, kom er maar inPics!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dat is omdat ze je bek willen likken, maar er niet bij kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein, nee. Slank, mja
Maar ik doelde mee op dat die kut beesten 99/100x tegen je op gaan springen.
Hahaha, ik had op de middelbare school eens een uitwisselingsstudent te gast. De hond was eerst wezen wandelen en was bij thuiskomst helemaal door het dolle heen. Rende hij eerst een paar rondjes om de tafel en sprong toen met een soepele beweging op de bank om tegen de uitwisselingsstudents arm te rijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, die beginnen gelijk tegen je aan de rijden... En je broek onder te kwijlen.
Opbokken motten zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is omdat ze je bek willen likken, maar er niet bij kunnen.
Check mijn fobo, op wacht ik heb geen baardquote:
Ik mag van fera niet haten op honden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein, nee. Slank, mja
Maar ik doelde mee op dat die kut beesten 99/100x tegen je op gaan springen.
Dat doet die kleine ook, minus het rijden. Dan gaat 'ie rondjes door de kamer kennen, over de banken heen en dan onder de tafel zitten en Bogie aankijken, dan weer rennen etc. Zo gaat het wel even vijf minuten door.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik had op de middelbare school eens een uitwisselingsstudent te gast. De hond was eerst wezen wandelen en was bij thuiskomst helemaal door het dolle heen. Rende hij eerst een paar rondjes om de tafel en sprong toen met een soepele beweging op de bank om tegen de uitwisselingsstudents arm te rijden.Je kreeg 'm er ook haast niet van af.
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.quote:
Wees blij, dat ze nog liefde tonen aan een zure als jij.quote:
Ik heb geen screenshots gemaakt, dus ik kan geen pics bieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.
Heb ik een meet gemist?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag maar aan fera of fas, die hebben me zondag in de chat gezien.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet die kleine ook, minus het rijden. Dan gaat 'ie rondjes door de kamer kennen, over de banken heen en dan onder de tafel zitten en Bogie aankijken, dan weer rennen etc. Zo gaat het wel even vijf minuten door.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik mag van fera niet haten op honden.
Maar ik deel jouw mening, vooral dat laatste emoticon.
Niet weten dat ik een schatje benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees blij, dat ze nog liefde tonen aan een zure als jij.
He, dat deel heb ik dan blijkbaar gemist. Of ging iedereen gewoon prive met elkaar?quote:
Dat kopje dan ook. Je wordt er gewoon happy van.quote:
Ja dat...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
He, dat deel heb ik dan blijkbaar gemist. Of ging iedereen gewoon prive met elkaar?
Mannen die zichzelf een schatje vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat ik een schatje ben
ik wordt = ik word, en achgosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik word ook nooit uitgenodigd voor dat soort dingen.
Ik ook, alhoewel ik wel een kater als gezelschap hadquote:
ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!111quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kopje dan ook. Je wordt er gewoon happy van.Heb net nog een filmpje gemaakt dat hij heel debiel in het gras ligt te rollen.
Zijn tenminste wel mannen met zelfkennisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een schatje vinden.
Jouw katerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel ik wel een kater als gezelschap had
Niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Over katers gesproken, ik ben op naar de dierenarts!
Succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Ja, echt een schat van een beest. Zo zielig dat hij nog steeds een verlamde poot heeft doordat hij allergisch is voor de inenting tegen niesziektequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw katerdie is echt zooooo lief
Ik wil hem wel een keer op facebook zetten. Samen met een ander filmpje waarin 'ie als een stokstaartje op z'n achterpootjes blijft staan. Schijnt wel een trekje van een bepaald ras te zijn, waar hij ontzettend veel op lijkt (Tibetaanse spaniël).quote:
Dit ging over een mannelijke katquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Nooit last van een kateralthans bijna nooit
Arm beestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, echt een schat van een beest. Zo zielig dat hij nog steeds een verlamde poot heeft doordat hij allergisch is voor de inenting tegen niesziekte
Sterkte!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
Zo ver was ik ook al hoorquote:
You killed it.quote:
Sorryquote:
jij vindt mij een schatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een schatje vinden.
Edit: neem een kop koffie, doos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Jemig. Op dit forum zijn ze gek op slotjes.
Na 13 pagina's is het al afgelopen. Absurd.
Dat ben je ook.quote:
Dan krijg jij van mij een nieuwequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze video is niet mobiel beschikbaar...
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij een nieuwe
Jammerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.
zonde is een lekker liedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar ook deze doet t niet op mobiel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb em ondertussen gehoord hoor. Zelf even opgezocht..
Hoi tijn.quote:
Hoi AirwiNquote:
Hij heeft weer een injectie met pijnstillers, bloedverdunner en cortisonen gehad. Nu hopen dat hij voor vrijdag beterschap vertoont anders moet zijn pootje er misschien af.quote:
Ahwnee dat zou sip zijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hij heeft weer een injectie met pijnstillers, bloedverdunner en cortisonen gehad. Nu hopen dat hij voor vrijdag beterschap vertoont anders moet zijn pootje er misschien af.
Werkzequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
Einde weekend. Zo maar weer eens richting werk.
Merci.quote:
Heel sneu, hij is immers pas 10 jaar oud en kan nog wel even mee. Typerend dat mijn kat nu net als enige in ruim 10 jaar tijd een dergelijke allergische reactie vertoont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |