SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je had hem toch al terug?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Roburtt het volgende:
duurde verdomme lang rez, geen mobiel vandaag
ja maar geen tijd vanavond, ga zo sporten en leren. Morgen kan welquote:
Jongen, morgen kan ik niet. Komt weer lekker uit zo. Weet je wat, stop hem maar envelop of zo, iets zacht, en douw hem maar de brievenbus als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja maar geen tijd vanavond, ga zo sporten en leren. Morgen kan wel
kan hem volspuitenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, morgen kan ik niet. Komt weer lekker uit zo. Weet je wat, stop hem maar envelop of zo, iets zacht, en douw hem maar de brievenbus als het je uitkomt.
Shin Chanquote:
werkte bij mijn moeder nooitquote:
Oiquote:
Die wou ik nog op de weblog zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)et-elkaar-te-zoenen/
Dit projectJe zal het maar bedacht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |