Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Elan het volgende:
Uitverkoop in de fanshop 40% korting dit dat
Met dat homo shirt zijn er toch meer punten gehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nee dat homofiele uitshirt van ajax dan.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..
Trainingskleding is ook wel leuk, maar heb even genoeg trainingskledingquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..
ze hebben die niet meer in mquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trainingskleding is ook wel leuk, maar heb even genoeg trainingskleding
Maar anders had ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ik zag het. Maar deze vind ik nog wel leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben die niet meer in m
goftedomme
Gewoon een Sje nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben die niet meer in m
goftedomme
Broekjes zijn ook chill zit een zak + rits inquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zonder overdrijven al 8x gepost.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is
Immers
Zie edit, hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is zonder overdrijven al 8x gepost.
zak/rits is altijd wel handig jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Broekjes zijn ook chill zit een zak + rits in
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik..Afschuwelijk. Lijkt wel van dat spul wat men ook bij de legerdump in Rotterdam-Centrum hebben hangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
hallo kijk dit mooie shirt dan
feyenoord en rotterdam staat er op met een of andere kut slinger in de vorm van een s
wie wil dit nou niet
Blijft een bazenshirtquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruikte deze altijd als trainingsshirt.
verkeerd gewassenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruikte deze altijd als trainingsshirt.
Nu is het witte roze![]()
![]()
Oh, bekend ja. Was er een tijdje terug, hadden ze 010 Casuals energiedrank. In zo'n klein koelkastje, alles. Echt, jezus man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef Iwanius het volgende:
Lijkt wel van dat spul wat men ook bij de legerdump in Rotterdam-Centrum hebben hangen.
Die kreeg ik gratis bij een aankoop van een shirt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh, bekend ja. Was er een tijdje terug, hadden ze 010 Casuals energiedrank. In zo'n klein koelkastje, alles. Echt, jezus man.
Immers en daarentegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is
Immers
Edit: oh hij is al 4 keer gepost ofzo![]()
Daar is je antwoordquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef Sunri5e het volgende:
Voor een week of 2 geleden kwam er een zogenaamd betrouwbaar bericht voorbij op twitter dat er een dag later een grote sponsordeal mbt Feyenoord zou komen. Ik heb er niets meer van vernomen......?
Misschien houden ze het geheim en maken ze het pas bekend als ze in de zomer Hulk kopen als vervanger van Schaken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef Sunri5e het volgende:
Voor een week of 2 geleden kwam er een zogenaamd betrouwbaar bericht voorbij op twitter dat er een dag later een grote sponsordeal mbt Feyenoord zou komen. Ik heb er niets meer van vernomen......?
lol.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:05 schreef Pascalus het volgende:
Dit blijft toch wel de mooiste van allemaal:
[ afbeelding ]
maar ¤55 euro!
Welke oen heeft dit bedacht zegquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:05 schreef Pascalus het volgende:
Dit blijft toch wel de mooiste van allemaal:
[ afbeelding ]
maar ¤55 euro!
Cool als je 2 meter bent en er iemand onder je staatquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef J.Pistone het volgende:
Dit detail is wel tof bij die caps.
[ afbeelding ]
Ja, echt verre van interessant.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/webshop/
FRFC heeft overigens nieuwe shirts.
Zelfs in het oranje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/webshop/
FRFC heeft overigens nieuwe shirts.
Denkt Vilhena dat hij in z'n reet wordt geknepen tijdens die foto of watquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
Godver![]()
. Man, man, man.
Boëtius
Janmaat tijdens het maken van de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |