Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Elan het volgende:
Uitverkoop in de fanshop 40% korting dit dat
Met dat homo shirt zijn er toch meer punten gehaald.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nee dat homofiele uitshirt van ajax dan.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..
Trainingskleding is ook wel leuk, maar heb even genoeg trainingskledingquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jammer dat er, buiten de shirts, niks interessants op staat ..
ze hebben die niet meer in mquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trainingskleding is ook wel leuk, maar heb even genoeg trainingskleding
Maar anders had ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ik zag het. Maar deze vind ik nog wel leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben die niet meer in m
goftedomme
Gewoon een Sje nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben die niet meer in m
goftedomme
Broekjes zijn ook chill zit een zak + rits inquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zonder overdrijven al 8x gepost.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is
Immers
Zie edit, hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is zonder overdrijven al 8x gepost.
zak/rits is altijd wel handig jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Broekjes zijn ook chill zit een zak + rits in
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik..Afschuwelijk. Lijkt wel van dat spul wat men ook bij de legerdump in Rotterdam-Centrum hebben hangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
hallo kijk dit mooie shirt dan
feyenoord en rotterdam staat er op met een of andere kut slinger in de vorm van een s
wie wil dit nou niet
Blijft een bazenshirtquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruikte deze altijd als trainingsshirt.
verkeerd gewassenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruikte deze altijd als trainingsshirt.
Nu is het witte roze![]()
![]()
Oh, bekend ja. Was er een tijdje terug, hadden ze 010 Casuals energiedrank. In zo'n klein koelkastje, alles. Echt, jezus man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef Iwanius het volgende:
Lijkt wel van dat spul wat men ook bij de legerdump in Rotterdam-Centrum hebben hangen.
Die kreeg ik gratis bij een aankoop van een shirt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh, bekend ja. Was er een tijdje terug, hadden ze 010 Casuals energiedrank. In zo'n klein koelkastje, alles. Echt, jezus man.
Immers en daarentegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom schlemiel Lex Immers in werkelijkheid een van de beste voetballers van Nederland is
Immers
Edit: oh hij is al 4 keer gepost ofzo![]()
Daar is je antwoordquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef Sunri5e het volgende:
Voor een week of 2 geleden kwam er een zogenaamd betrouwbaar bericht voorbij op twitter dat er een dag later een grote sponsordeal mbt Feyenoord zou komen. Ik heb er niets meer van vernomen......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |