abonnement Unibet Coolblue
pi_137618986
Zitten de buren van TS soms in dit topic? :') Lezen en schrijven nee, FOK!ken ja :')
pi_137619005
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Waar slaat deze vergelijking op?
Het is niet opeens geen stelen omdat het overheidsgeld is hoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137619015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou, jij bent de enige die moeilijk doet :P De rest snapt het wel.
Ik doe niet moeilijk, ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan. Maar als je vanaf het begin duidelijker was geweest was dit niet gebeurd.

TS, volgende keer niet zomaar argeloos het woord buitenlanders gebruiken :7
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137619028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk, ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan. Maar als je vanaf het begin duidelijker was geweest was dit niet gebeurd.

TS, volgende keer niet zomaar argeloos het woord buitenlanders gebruiken :7
Nieuwe Nederlanders O+
pi_137619036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk, ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan. Maar als je vanaf het begin duidelijker was geweest was dit niet gebeurd.

TS, volgende keer niet zomaar argeloos het woord buitenlanders gebruiken :7
Het ligt aan jou chocovloek.
pi_137619043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Argumentatie is in principe geen feit. TS argumenteert dat, omdat het buitenlanders zijn die fraude plegen, ze er last van heeft. Als ze het buitenlander gedeelte had weggelaten was het een terechte klacht geweest. Of in elk geval een beter geformuleerde.
Het feit of die lui wel of niet buitenlands zijn heeft er niets mee te maken.
Haar handelswijze is overigens wel goed, alleen jammer dat ze het zo bekrompen moet brengen :)
Jouw argumenten :') . De enige die zich volledig blind staart op het feit dat het om een buitenlanders gaat ben jij. Je mag best vragen of TS zich anders had gedragen als het om autochtonen te gaan maar je hoeft niet een heel topic vol te janken.
Soms
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:33:09 #107
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137619049
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk, ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan. Maar als je vanaf het begin duidelijker was geweest was dit niet gebeurd.

TS, volgende keer niet zomaar argeloos het woord buitenlanders gebruiken :7
Het is hier KLB, geen POL....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_137619057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Chocovloek het volgende:
ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan.
heb jij toevalig een kort pittig kapsel?
pi_137619063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het is niet opeens geen stelen omdat het overheidsgeld is hoor.
Je kan je er mee bemoeien of niet, het gebeurt toch wel. Je kan inderdaad, als je echt zo overtuigd bent van je gelijk, de politie bellen of de schuldhulpverlening. Maar zoals Jezus zei: he who is without sin cast the first stone.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137619096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef katindeboom het volgende:

[..]

heb jij toevalig een kort pittig kapsel?
Ja O+
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137619117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef Chocovloek het volgende:
Maar zoals Jezus zei: he who is without sin cast the first stone.
Jezus deed inderdaad een cursus Engels bij NTI _O_
pi_137619119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk, ik wijs je op je verwoording en ga de discussie aan.
Zo hè, jij bent duidelijk niet op je mondje gevallen, jij zegt gewoon waar het op staat en neemt geen blad voor de mond.
Gewoon lekker direct, geen poespas.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_137619126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef NietDoen het volgende:

[..]

Jouw argumenten :') . De enige die zich volledig blind staart op het feit dat het om een buitenlanders gaat ben jij. Je mag best vragen of TS zich anders had gedragen als het om autochtonen te gaan maar je hoeft niet een heel topic vol te janken.
Ik reageer gewoon op iets wat mij hier opvalt, wat me trouwens veel vaker opvalt niet alleen op Fok!
En ik word er gewoon een beetje gek van, ligt inderdaad aan mij maar neemt niet weg dat ik er wel iets over mag zeggen als ik daar zin in heb.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:35:51 #114
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_137619132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben net verhuisd, en naast mij woont een wat oudere buitenlandse vrouw die niet kan schrijven/lezen. Ze heeft zelf geen gezin maar haar tantezegger/neef komt regelmatig met z'n gezin langs om te helpen met het 1 en ander.

Nu stond neef laatst zonder benzine, dus heb ik hem maar met m'n goed fatsoen naar de pomp gereden. Buurvrouw zelf stond al 3x aan de deur met de vraag of ik even een ''internet briefje'' voor haar wou versturen.

Later nog eens de neef aan de deur gehad of hij mijn telefoon mocht gebruiken om een bedrijf te bellen waar buurvrouw achter loopt met de betalingen (verzekering was stop gezet.)

Allemaal goed en prima, ik ben niet te beroerd om te helpen.

Maar nu..
Stond neef zondagavond bij me aan de deur, of ik de vrieskist van tante wou kopen, want ze had geen geld meer om bij het ziekenhuis te komen.. Ehh.. nee dankjewel. En voor hij kon vragen of ik ze geld kon lenen heb ik het gesprek afgekapt.

Zonet stond neef wéér aan de deur. Let op; :') Hij zit onder bewindvoering (gezin met vrouw en 3 kleine kinderen) en had geen geld meer. Toen heeft hij z'n contactpersoon gezegd dat z'n wasmachine stuk is en dat hij geld voor een nieuwe wou. Geld ontvangen daarvoor en contactpersoon verteld dat hij een wasmachine via Marktplaats heeft gekocht. Maar nu wil die contactpersoon bewijs, dus heeft hij het telefoonnummer van buurvrouw/tante doorgegeven en kwam hij MIJ vragen of IK dan de telefoon wou opnemen om te bevestigen dat hij daadwerkelijk een wasmachine bij MIJ heeft gekocht. :')

Ik heb hem een :') gegeven en verteld dat dat fraude is en dat ik daar niet aan meewerk. Ik vroeg hem nog hoe hij dit ging oplossen, aangezien hij het telefoonnummer al had doorgegeven. Ja dat wist ie nog niet. Heuyy doei succes ermee. :')

Tl;dr : Buitenlandse tokkies vallen mij lastig met hun frauderende praktijken.
Je woont gewoon in een achterstandsbuur. Leer er mee leven of werk gewoon nóg harder zodat je op een bepaald moment direct kunt oprotten naar een betere buurt :W

Dit is net zoiets als neger zijn, naar een extreemrechts concert gaan en het raar vinden dat de bezoekers je voor 'zwarte', 'roetmop', 'aap' en 'nikker' uitmaken :')
pi_137619146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:33 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Je kan je er mee bemoeien of niet, het gebeurt toch wel. Je kan inderdaad, als je echt zo overtuigd bent van je gelijk, de politie bellen of de schuldhulpverlening. Maar zoals Jezus zei: he who is without sin cast the first stone.
Als ze bellen zou ik in ieder geval maar de waarheid zeggen.
Persoonlijk kan ik er heel slecht tegen als ik fulltime werk en daarnaast nog studeer en dus ruim 55 uur per week keihard bezig ben, dat er dan mensen zijn die geen reet uitvoeren, en dan ook nog extra belastinggeld jatten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137619151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zo hè, jij bent duidelijk niet op je mondje gevallen, jij zegt gewoon waar het op staat en neemt geen blad voor de mond.
Gewoon lekker direct, geen poespas.
Chocovloek gaat pas heen als er geen racsime meer is op FOK!.

"Ik las ergens het woord buitendland(ers), jullie zijn allemaal PVV-stemmers, Nati's, etc.!!!!"
Soms
pi_137619169
:')
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137619170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:35 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon op iets wat mij hier opvalt, wat me trouwens veel vaker opvalt niet alleen op Fok!
En ik word er gewoon een beetje gek van, ligt inderdaad aan mij maar neemt niet weg dat ik er wel iets over mag zeggen als ik daar zin in heb.
Dat mag je zeker, als je maar beseft dat je een discussie voert tegen een standpunt die niemand in heeft genomen ^O^
Soms
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:37:55 #119
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_137619184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als ze bellen zou ik in ieder geval maar de waarheid zeggen.
Persoonlijk kan ik er heel slecht tegen als ik fulltime werk en daarnaast nog studeer en dus ruim 55 uur per week keihard bezig ben, dat er dan mensen zijn die geen reet uitvoeren, en dan ook nog extra belastinggeld jatten.
Heel Nederland stoort zich aan zulke types. Wel willen graaien uit de sociale voorzieningenpot, maar niet willen helpen hem te vullen.
pi_137619193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als ze bellen zou ik in ieder geval maar de waarheid zeggen.
Persoonlijk kan ik er heel slecht tegen als ik fulltime werk en daarnaast nog studeer en dus ruim 55 uur per week keihard bezig ben, dat er dan mensen zijn die geen reet uitvoeren, en dan ook nog extra belastinggeld jatten.
Je eigen situatie vergelijken met die van anderen :')

Het zijn inderdaad altijd de harde arbeiders die er van overtuigd zijn dat het echt super makkelijk is om overheidsgeld te 'jatten'. Als het zo gemakkelijk is, stop dan met werken en studeren en ga lekker uitkering trekken :7
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137619197
He jongens, ik wou alleen maar een schouderklopje.. ;(
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:38:53 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137619212
Ik heb het met Pos te doen. Net verhuist en meteen met de neus in de knoflookboter vallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:40:12 #123
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137619252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:38 schreef Poesopstokje het volgende:
He jongens, ik wou alleen maar een schouderklopje.. ;(
Goed gedaan meid. Je helpt je buren (ongeacht herkomst, uiterlijk, etc) en geeft duidelijk je grenzen aan.
Chapeau! :7
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_137619268
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Goed gedaan meid. Je helpt je buren (ongeacht herkomst, uiterlijk, etc) en geeft duidelijk je grenzen aan.
Chapeau! :7
O+ Dat!
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 11 maart 2014 @ 15:41:03 #125
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137619278
En hoe had hij dat gedacht? Dat je de hele dag bij halal gaat wachten tot de telefoon overgaat? Of dat jij dat ding bij je houdt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')