In de tent op de zomerfeesten, natuurlijk, terwijl normaal speelt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben kats vergeten waar je het beste brommers kan kiek'n
Als je te vreg bent word je afgesmeerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben kats vergeten waar je het beste brommers kan kiek'n
høken dus.quote:
Høken is een kreet van Nederlandse popgroep Normaal. Het betekent iets als 'uit je bol gaan' of 'lol trappen'. Høken wordt gekenmerkt door bier en vrouwen. Het is, met name in de Achterhoek, een ingeburgerd begrip.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Høken is meer moshen zoals ik het ken.
Ja, dat dacht ik ook. Het achterhoekse dialect woordenboek geeft höken aan als lol trappen. http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/achterhoeksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Høken is meer moshen zoals ik het ken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit moet echt zķ een boeiende discussie zijn voor mensen die nooit in de achterhoek/twente gewoond hebben.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit moet echt zķ een boeiende discussie zijn voor mensen die nooit in de achterhoek/twente gewoond hebben.
Kwam maartena ook niet uit de achterhoek? Heb hem al weer een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit was toch het topic voor Tukker-Achterhoekers in het buut'nlaandquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef CherryOnTop het volgende:
Misschien heeft hij wel een leven gekregen. Daar hoeven wij als SC incrowd niet druk over te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Kwam maartena ook niet uit de achterhoek? Heb hem al weer een tijdje niet gezien.
Dat niet, maar al die boeren hier joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:44 schreef breaky het volgende:
Ik voel me een beetje in hoekje gedrukt door al die achterhoekers hier.![]()
Fryslân Boppe! haha!!
Daar liggen mijn roots, breaky...Ik ben zon' import tukker. Heb de eerste zes jaar in friesland gewoond.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:44 schreef breaky het volgende:
Fryslân Boppe! haha!!
Aha, dat verklaart veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat niet, maar al die boeren hier joh.
Ik ben costeņo (aan de kust geboren). 100% Hagenees.
Mijn creatief Haagsch taalgebruick?quote:
Bwehehehehequote:Op woensdag 12 maart 2014 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn creatief Haagsch taalgebruick?
Do bist net allinne hear!quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:44 schreef breaky het volgende:
Fryslân Boppe! haha!!
Ik kom van het andere strand, maar buurvrouw, wat doet u nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |