quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Italiaans als in; lekker een wijntje bij het eten. Mediterraans als in; lekker, een biertje, want de zon schijnt. Brits als in; 9,95 VOOR 12 TEQUILASHOTS?!?! MMBBBLLLLLMBBBBMMMBBLLBLBLB!!!!!
Ik heb er maar een jaar gewoond (en 100 jaar geledenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Individual het volgende:
Zwitserland toch? Heb jij ook het gevoel dat het moeilijk is om in de 'binnencirkel' van de Zwitsers zelf te komen en dat je idd vooral met de mede-expats optrekt?
Ja, ze zijn heel erg gesloten en hebben ook vaak maar een paar goede vrienden waar ze dan veel tijd en energie in steken. En voordat je zo'n goede vriend van een zwitser bent ben je wel een paar jaar verder....quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Individual het volgende:
[..]
Zwitserland toch? Heb jij ook het gevoel dat het moeilijk is om in de 'binnencirkel' van de Zwitsers zelf te komen en dat je idd vooral met de mede-expats optrekt?
Nederlandse vrienden van m'n ouders zijn professoren aan de universiteit in Bern, wonen er al ruim 20 jaar en 'horen er nog steeds niet echt bij'.
Dubai is een van die plaatsen waar ik enorme sloten alcohol heb weggewerkt met Dubai-expats. De (expat)alcoholcultuur daar is mogelijk nog groter dan in de UK.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Oh dear.....
Ik heb m'n paperwork voor m'n alcohollicense nog steeds niet helemaal rond. Toch eerdaags eens doen
Koud en gesloten volk..quote:Ik heb er maar een jaar gewoond (en 100 jaar geleden), maar dat was wel mijn ervaring ja. En de Zwitsers waarmee ik wel makkelijk een band kreeg, hadden allemaal een link met het buitenland.
Dat heb ik van expats in NL ook wel gehoord. "Je bent niet echt een Nederlander"quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef CherryOnTop het volgende:
We hebben wel een zwitserse vriend, maar die is geen 'originele' zwitser dus dat telt dan ook weer niet echt
Dat is hier op Malta ook zo hoor. Ga best wel met Maltesers om, maar het contact is op z'n best oppervlakkig te noemen. Niet dat ze kil en afstandelijk zijn, integendeel zelfs. Maar je hoort er toch niet helemaal bij...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Individual het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden van m'n ouders zijn professoren aan de universiteit in Bern, wonen er al ruim 20 jaar en 'horen er nog steeds niet echt bij'.
Alcohollicense? Je gaat een bar openen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Oh dear.....
Ik heb m'n paperwork voor m'n alcohollicense nog steeds niet helemaal rond. Toch eerdaags eens doen
[..]
Ik heb er maar een jaar gewoond (en 100 jaar geleden), maar dat was wel mijn ervaring ja. En de Zwitsers waarmee ik wel makkelijk een band kreeg, hadden allemaal een link met het buitenland.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Fogel het volgende:
Zwitserland, daar vlieg ik maandag weer heen. Om het land direct weer per trein te verlaten:')
Ooit, een keer, ga ik ook Zwitserland bekijken ipv alleen de trein naar Duitsland. Maar deze keer hopelijk niet in de mist zoals de vorige keer.
Aan de Duitse kant heb ik nu wel een paar uur in Konstanz. Da's al een hele verbetering tov de vorige keerquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Niet eens een paar uurtjes om een stad te bekijken?
Overigens is Londen nog steeds kut.quote:Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.
Whehe!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Ach, het is Zwitserland maar he?
[..]
Overigens is Londen nog steeds kut.
Unesco World Heritage fortifications, Aljotta en een voorliefde voor het Eurovisie songfestival!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe!
Op jouw eiland is ook genoeg gemoord, en wat is daar nou helemaal uit voortgekomen?
Over twee weken (bijna zeker nu) kom ik op je eiland bier drinken, heb daar maar liefst 1 avond vrij.
Vele banen aangeboden gekregen in Zwitserland, maar altijd afgeslagen. 2 (Achterhoekse) vrienden werken wel in Zwitserland, maar wonen in Italië.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Fogel het volgende:
Zwitserland, daar vlieg ik maandag weer heen. Om het land direct weer per trein te verlaten:')
Ooit, een keer, ga ik ook Zwitserland bekijken ipv alleen de trein naar Duitsland. Maar deze keer hopelijk niet in de mist zoals de vorige keer.
Konstanz is leuk. De ouders van mijn vriend wonen daar vlakbij. ik vind het langs het waterfront daar echt tof.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan de Duitse kant heb ik nu wel een paar uur in Konstanz. Da's al een hele verbetering tov de vorige keer
Nee, het is een running gag hier op kantoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Slechte ervaring in London gehad ooit?
Haha ja. Meisje uit de grote stad in NL die de grote stad in UK niet leuk vindt en ik ben jongen uit een dorp in NL die de stad geweldig vindt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik vind het natuurlijk ook leuk als MoBlo het met me eens is, en dit is een sure hit
Zolang je in de UK blijft is dat geen probleem. Volgens mij is dat een eerste levensbehoefte hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wel met een pub op loopafstand, uiteraard.
Ik dacht altijd dat ik in een stad wilde wonen, maar inmiddels zijn we op zoek naar land net buiten de stad tegen een bosrand om een log house op te bouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha ja. Meisje uit de grote stad in NL die de grote stad in UK niet leuk vindt en ik ben jongen uit een dorp in NL die de stad geweldig vindt.
Zo heeft iedereen z'n favorieten. Maar goed ook want anders zou London helemaal druk worden.
Ik kom uit een dorp en vind de stad geweldig. Maar Londen als woonplaats....nee, dank je. Doe dan Rome maarquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha ja. Meisje uit de grote stad in NL die de grote stad in UK niet leuk vindt en ik ben jongen uit een dorp in NL die de stad geweldig vindt.
Zo heeft iedereen z'n favorieten. Maar goed ook want anders zou London helemaal druk worden.
Ik heb ook zo van die plaatsen waar:quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp en vind de stad geweldig. Maar Londen als woonplaats....nee, dank je. Doe dan Rome maarGeen idee waarom, maar Londen stresses me out
Dat laatste kan ik me altijd maar moeilijk voorstellen, maat ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb ook zo van die plaatsen waar:
- ik niet wil zijn ook niet als toerist
- ik prima als toerist kan zijn
- ik zeker zou kunnen wonen
..en dat is voor iedereen anders.
Er bestaan mensen die nog nooit zelfs hun gehucht uit zijn geweest.
Ik ken een hele familie die in hetzelfde dorp woont, verdeeld over 2 straten, en die zijn alleen de provincie uitgeweest wanneer het niet anders kon (begrafenis, verjaardag van iemand etc.)quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me altijd maar moeilijk voorstellen, maat ieder zijn ding natuurlijk.
Ik kende een meisje die in een bejaardentehuis werkte op the Isle of Wight (klein eilandje) en iemand verzorgde die nog nooit van het eiland was geweest en zelfs nooit uit z'n dorpje was geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me altijd maar moeilijk voorstellen, maat ieder zijn ding natuurlijk.
Ik krijg het al benauwd als ik eraan denkquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ken een hele familie die in hetzelfde dorp woont, verdeeld over 2 straten, en die zijn alleen de provincie uitgeweest wanneer het niet anders kon (begrafenis, verjaardag van iemand etc.)
Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk dat er 1 familielid een straat verderop woontquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd als ik eraan denk
Nee, zo af en toe een fles wijn kopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Alcohollicense? Je gaat een bar openen?
Die heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:14 schreef Individual het volgende:
Ga je vaak met een lokale inner circle van Dubai op pad Gao?
Behalve de allowance op het vliegveld en de bars. Daar zie je jonge expats en toeristen ook over elkaar heen vallen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Een fles wijn kopen? Heb je daar een licentie voor nodig in Dubia?
Ja. Met een hele stapel papierwerk, om het extra leuk te maken. Mijn man had die helaas tijdens de ramadan ingeleverd, en het duurde daardoor een maand of twee voor z'n license erdoor kwam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Een fles wijn kopen? Heb je daar een licentie voor nodig in Dubia?
De locals zijn ook hyper arrogant..quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:26 schreef Gaoxing het volgende:
Die heb ik nog niet kunnen vindenNiet zo heel raar, als je nagaat dat Emirati nog maar 15 tot 20% van de bevolking uitmaken. En al zou ik ze kunnen vinden: dan ben ik alsnog veeeeel te arm
Nu kunnen we even uitrekenen wat meneer Goa verdient 😉quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
De hoogte van je maandelijkse bedrag correspondeert met de hoogte van je salaris. Wij zouden in principe twee keer AED1000, dus 400 euro per maand kunnen uitgeven.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nu kunnen we even uitrekenen wat meneer Goa verdient 😉
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef Boogyman_2 het volgende:
http://obnoxiousexpatsinsingapore.tumblr.com/
Mijn zoon woont er en volgens zijn vrouw gaat hij steeds meer dit gedrag vertonen!
Ze denken echt heel, heel anders. Ik heb wel contact met een Emirati vrouw op school, doordat er tijdens UAE National Day iets erg mis ging, en ik een paar gaten heb opgevuld. Met haar kan ik heel goed opschieten, maar tegelijk komt ze uit een heel andere wereld. Tijdens een van onze eerste gesprekken zei ze: "Oh, heb je in Bangkok gewoond? Ik ben dol op Bangkok. Zo leuk om te gaan winkelen. Ik heb er net een apartement gekocht". Tja.....quote:
Gao, flip. Eerst de a en dan de oquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef flipsen het volgende:
Nu kunnen we even uitrekenen wat meneer Goa verdient 😉
Een groot deel gaat denk ik ook op voor een boel expats in Dubai. Ik had het met mijn vriendin, die hier jaren gewoond heeft maar nu alweer een tijdje in Bangkok woont, over de ongelooflijke krengen bij de upscale internationale supermarkt. Ze liet het een beetje langs zich heengaan, tot ze hier met kerst was: "What the f*ck is up with these British women at Spinney's?"quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef Boogyman_2 het volgende:
http://obnoxiousexpatsinsingapore.tumblr.com/
Mijn zoon woont er en volgens zijn vrouw gaat hij steeds meer dit gedrag vertonen!
Ah, dat soort winkelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:06 schreef Gaoxing het volgende:
"Oh, heb je in Bangkok gewoond? Ik ben dol op Bangkok. Zo leuk om te gaan winkelen. Ik heb er net een apartement gekocht". Tja.....
Ik lag nog in bed met mobieltje, telt dat als excuus?quote:
En het kan nog extremer met de Saudi's die naar congressen in UAE komen en feesten alsof er geen morgen is incl alcohol en hoeren. Alles haram en men only.quote:
Sterker nog, daar werden we idd heen gestuurd. Maar blijkbaar wilde er na onze 'nee dank u, de kinderen hoeven niet persé helemaal screwed-up uit hun puberteit te komen' verder ook niemand. Resultaat is wel dat Mr Gao er minstens twee weken per maand zit. Vaak meer, plus nog wat andere bestemmingen. Vandaar dat ik eerder schreef dat het best redelijk druk isquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef Individual het volgende:
[..]
En het kan nog extremer met de Saudi's die naar congressen in UAE komen en feesten alsof er geen morgen is incl alcohol en hoeren. Alles haram en men only.![]()
Was SA ook niet een optie na Bangkok?
Uhm.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:21 schreef flipsen het volgende:
Ik lag nog in bed met mobieltje, telt dat als excuus?
quote:
Nopequote:
Dan had je oudste ws al een burka moeten dragen en jij natuurlijk ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Sterker nog, daar werden we idd heen gestuurd. Maar blijkbaar wilde er na onze 'nee dank u, de kinderen hoeven niet persé helemaal screwed-up uit hun puberteit te komen' verder ook niemand. Resultaat is wel dat Mr Gao er minstens twee weken per maand zit. Vaak meer, plus nog wat andere bestemmingen. Vandaar dat ik eerder schreef dat het best redelijk druk is
Ja, er is echt het verschil tussen wonen of vakantie. Maar je moet vooral op de juiste wijze binnenkomen. Introductie via je pensioenhouder is goed. Zelf naar binnen banjeren is niet goed. En nog steeds zie ik dat over het algemeen Nederlanders best goed vallen. Ik was vrijwel overal welkom, maar wel als gast. Duitsers vallen heel slecht en ze vallen door de mand door hun hoogduits, wat arrogant van ze zou zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Oh dear.....
[..]
Ik heb er maar een jaar gewoond (en 100 jaar geleden), maar dat was wel mijn ervaring ja. En de Zwitsers waarmee ik wel makkelijk een band kreeg, hadden allemaal een link met het buitenland.
Hebben ze al geklaagd over de veranderde atmosfeer?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Vele banen aangeboden gekregen in Zwitserland, maar altijd afgeslagen. 2 (Achterhoekse) vrienden werken wel in Zwitserland, maar wonen in Italië.
Oh ja, oudste zeker. Een abaya, althans. Dat is Hollands Welvaren, zeg maar. Ze is inmiddels nog 1 cm kleiner dan ik, maar haar benen zijn 15 cm langer dan die van mij. Ze danst nog steeds 6+ uur per week, en dat lukt ook zo rottig in een abaya he....quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef Individual het volgende:
Dan had je oudste ws al een burka moeten dragen en jij natuurlijk ook.
Hebben ze niets van gezegd, maar ja ze wonen ook net over de grens in Italië he? Elke dag de grens over om te werken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef Teslynd het volgende:
Hebben ze al geklaagd over de veranderde atmosfeer?
Vakantieliefde?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Hebben ze niets van gezegd, maar ja ze wonen ook net over de grens in Italië he? Elke dag de grens over om te werken.
Een van hun is getrouwd met m'n Italiaanse achternichtje.![]()
Zoiets. Ze kwam naar m'n ouders toe omdat ze haar NL roots wilde ontdekken en dus introduceerde haar bij wat leeftijdsgenoten. Met een daarvan boterde het prima en er waren tranen bij het afscheid. Niet veel later vertrok hij ook naar Italie.quote:
Ik zal nooit 100% Fries zijn. Mijn beide ouders zijn namelijk niet Fries. Thuis wordt dan ook Nederlands gesproken. Maarja ik ben er geboren en heb er 19 jaar gewoond....quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Daar liggen mijn roots, breaky...Ik ben zon' import tukker. Heb de eerste zes jaar in friesland gewoond.
Voro mij is het andersom, ik ben 100% fries, maar ben er niet opgegroeid. Thuis werd bij ons ook NL gesproken, omdat m'n moeder uit de stad komt en m'n vader van het dorp...Familie sprak altijd Fries of Leeuwards met mij, en ik sprak terug in het NL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik zal nooit 100% Fries zijn. Mijn beide ouders zijn namelijk niet Fries. Thuis wordt dan ook Nederlands gesproken. Maarja ik ben er geboren en heb er 19 jaar gewoond....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook, maar ben geen 100% Nederlander
Wat zijn die andere delen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:30 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben maar 1/4e Nederlands, maar voel me toch wel een Nederlander omdat ik vooral daar opgegroeid ben
Ja, vraag maar via dm of pmquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:39 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn die andere delen?
100% Nederlander, maar de familie woont wel rond de wereld.
Je kunt het!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Bijna weekend, nog even Cherry kom op.......
Damn... Nu lijkt mijn weekend ineens een stuk minder leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het!
Ik ga komend weekend chillen met een stel vrienden op Gozo
Hoezo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Damn... Nu lijkt mijn weekend ineens een stuk minder leuk
Gezelligquote:
Oh, dat soort verjaardagsfeestjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
GezelligMaar helaas geen tijd voor... Dit weekend twee verplichte verjaardagsfeestjes (geen leuke feestjes maar typisch nederlands om de salontafel zitten met z'n allen
). Lichtpuntje: wel 2 ochtenden om te gaan hardlopen en mountainbiken in de zon
Verjaardagsfeestjes bij m'n schoonfamilie zijn helemaal sneu, krijg je maar 1 stukje droge koek of wat het ook voor moet stellen in plaats van all you can eat vlaai zoals in Limburgquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat soort verjaardagsfeestjesWij gaan een weekend lang bier drinken en bordspellen spelen. (en als we dronken genoeg zijn in het zwembad springen
)
Ja kut, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ff via PM, anders is het evt. wel heel makkelijk te achterhalen wie ik ben
King size, natuurlatex, lekker warm naast mijn vrouw die dan nog slaaptquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flipsen brengt gewoon heel veel tijd met zijn mobiel in bed door
quote:
Gewoon voor de lol of....?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef Shivo het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben een tijdje geleden een DNA scan gedaan via 23andme, in de hoop dat er nog iets exotisch tussen zou zitten. Maar helaas, 100% Nederlands, tot vele generaties terug
Gewoon voor de lol, het is mijn vakgebied en ik was wel nieuwsgierig wat daar uit zou komen.quote:
Een collega heeft dat ook gedaan met zijn hele famillie. De prijs viel me eigenlijk best mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Shivo het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol, het is mijn vakgebied en ik was wel nieuwsgierig wat daar uit zou komen.
Pardon?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Leuk ook voor jongste (van 10) om dat soort dingen in een nogal vormende tijd mee te krijgen. Hier krijgt 'ie er wel iets van mee, maar is denk ik de respectvolle manier waarop alle religie's met elkaar omgaan belangrijker. Maar ik kan 'm bijvoorbeeld niet meer meenemen in het women&children-only-rijtuig van de metro.
Moet je in STA / Almere kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef Barbusse het volgende:
Veel voormalige asielzoekers dus in dit topic
Nee, ik ben bang dat als ik daar ga kijken zelfmoord ga plegen door glas te etenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je in STA / Almere kijken.
Daar zitten er 180.000. Die zochten allemaal asiel vanwege de VINEXinspiratieloze architectuur en de files op de A6.
Het Glazen Huis, dit jaar op Gozo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat als ik daar ga kijken zelfmoord ga plegen door glas te eten![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Glazen Huis, dit jaar op Gozo.
Hoiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Hey YPrueJa ik herinner me je nog
Hoe bevalt het in het noorden des eilands?
En Malteser huisvrouwen in winkelsEr is een verhaal dat de ronde doet, dat op de dag dat Paulus schipbreuk leed op Malta, waarmee de kerstening van het eiland begon, alle giftige dieren van het eiland plotsklaps verdwenen. In hun plaats huisde het gif sindsdien in de monden van de lokale vrouwen
![]()
Typischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Hahahaha, ik zie het direct voor meIk heb het eens een keer meegemaakt toen ik met mijn vriendin aan het uit eten was, de tafel naast ons de vrouw in half engels, half maltees ging klagen dat de vis niet vers was, de service te wensen over liet, blablabla. Ober staat met echt een gezicht zoals dit ernaar te luisteren:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin moest zich inhouden om niet in lachen uit te barsten. Toen ik vroeg waarom "because she is complaining like he should be able to fix it but it's about a different restaurant" .............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |