Weet ik niet. Misschien vertrouwen ze Achterhoekers meer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Tja ik heb een regeling waar ik al het geld van de rekeningen van emigranten krijg.
Zouden ze ook kijken naar rekeningen die je familie bij de bank heeft?
Lijkt me een goed idee iig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien vertrouwen ze Achterhoekers meer?
En in de mediterranean is het niet ongewoon dat ze helemaal niet op komen dagenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee iig.
Achterhoekers komen ook op tijd als je iets met ze afspreekt, het liefst zelfs 5-10min vroeger. Dat is in het westen van het land al anders, in London nog anders en in bv Zuid Amerika is het ongeveer 1-5 uur later.
Rente is inderdaad een stuk beter in Nederland dan in de USA, maar met alle kosten die ik zou moeten maken om het over te maken, maakt het niet kostdekkend om te doen. Dan toch maar aandelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:59 schreef Felagund het volgende:
Ik sluis nog regelmatig geld over naar mijn spaarrekening in Nederland, omdat dat tenminste nog iets oplevert.
Als Indi geen inspiratie had voor een fatsoenlijke TT, had ie de vorige niet vol moeten gooienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Verzin even een betere dan, motorbloempje wil 'm vast even voor je aanpassen.
Dat zijn te veel tekens denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als Indi geen inspiratie had voor een fatsoenlijke TT, had ie de vorige niet vol moeten gooien
Mijn koffie over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zijn te veel tekens denk ik.
Blijf duftig doorposten en dan mag je er zelf een verzinnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als Indi geen inspiratie had voor een fatsoenlijke TT, had ie de vorige niet vol moeten gooien
Nee, want dat is gastmodden in KAA en dan komt static me doodvermoorden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Verzin even een betere dan, motorbloempje wil 'm vast even voor je aanpassen.
Bestaat er ook zoiets als levendvermoorden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dat is gastmodden in KAA en dan komt static me doodvermoorden.
Wie weet!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als levendvermoorden?
Duftig nieuw topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Blijf duftig doorposten en dan mag je er zelf een verzinnen.
Ik peins er niet overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Blijf duftig doorposten en dan mag je er zelf een verzinnen.
Dan moet je ook wel onmeunig veel posten.quote:
Ga je høken?quote:
O god. Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dat is gastmodden in KAA en dan komt static me doodvermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |