Dus je gaat aan de Bloody Mary's?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriete vruchtensapje is tomatensap
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.quote:
Ook lekker jaquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je gaat aan de Bloody Mary's?
Het is een beetje saai de laatste tijdquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.
Ik snap niet zoveel wat dit met vruchtensapjes te maken heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.
Volgens mij vind ik dat niet zo lekker, dat is toch dat bittere?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook lekker jaGrapefruitsap vind ik trouwens ook lekker.
Ja dat is vrij bitter. Ik houd niet zo erg van zoete sapjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik dat niet zo lekker, dat is toch dat bittere?
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is vrij bitter. Ik houd niet zo erg van zoete sapjes.
Pino ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggen
Vers gemaakt heb ik nog nooit geproefd. Misschien dat ik dat wel lekker vind.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggen
Is dat nieuw? Daar heb ik nooit van gehoord. Plaatjes mogen.quote:
Maak je dit vers?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef happinessfordogs het volgende:
50% appelsap, 50% sinasappelsap.
Is er al heel lang hoor! Eerder frisdrank denk ik, vandaar dat ik vroeg of het mag. Zat iets van 15% vruchtensap in geloof ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Daar heb ik nooit van gehoord. Plaatjes mogen.
[..]
Maak je dit vers?
Nee. Ik heb het eens geprobeerd door de restjes uit 2 verpakkingen samen te voegen en tot mijn verbazing smaakte het nog best goed!quote:
Als het jouw favoriete vruchtensap is mag het van mij hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is er al heel lang hoor! Eerder frisdrank denk ik, vandaar dat ik vroeg of het mag. Zat iets van 15% vruchtensap in geloof ik...
[ afbeelding ]
Ja nou ik weet niet wat jouw definitie wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het jouw favoriete vruchtensap is mag het van mij hoor
Maar je hebt nooit perziksap gehad? Echt een aanrader hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja nou ik weet niet wat jouw definitie was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |