Dat Whatsapp verhaal kende ik nog niet. Dat zou wel érg apart zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
Stukje over de telefoons gelezen dat ze over blijven gaan. ik hoorde vanmorgen echter op Q music ook dat bij een aantal de status van: last seen ook nog redelijk up to date was.
Ik neem aan dat een Whatsapp als de telefoon uit is ook niet meer online is
enige is dus ook wat ik vanmorgen gehoord heb, kon het zosnel ook niet terug vinden, alleen dan van het bellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat Whatsapp verhaal kende ik nog niet. Dat zou wel érg apart zijn.
Hmmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
Stukje over de telefoons gelezen dat ze over blijven gaan. ik hoorde vanmorgen echter op Q music ook dat bij een aantal de status van: last seen ook nog redelijk up to date was.
Ik vond het scherp en bot tegelijkertijd, best knap!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
http://www.news.com.au/en(...)907478-1226851680463
Ouch Biggs.
Niet de eerste keer dat hij iets doms tweet.
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
http://www.news.com.au/en(...)907478-1226851680463
Ouch Biggs.
Niet de eerste keer dat hij iets doms tweet.
[ afbeelding ]
en zelfs als die telefoons nog een signaal geven dan betekend dat:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef Zolder het volgende:
Er moet toch vast wel iemand zijn die het wachtwoord van zijn of haar parter van iCloud weet? Om zo via find my iphone te kijken waar de telefoon zich bevind.
wat is redelijk up to date? dat ze ergens boven de oceaan nog verbinding hadden is toch prima mogelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
Lijkt mij dan toch dat ze nog na het verdwijnen bedoelen. Bijvoorbeeld laatst gezien op zondag. Maar zulke info blijft vaag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is redelijk up to date? dat ze ergens boven de oceaan nog verbinding hadden is toch prima mogelijk?
Bizar. Maar kan best een andere logische verklaring voor zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat Whatsapp verhaal kende ik nog niet. Dat zou wel érg apart zijn.
Ik heb wel eens gehad dat ik laatst gezien was om 00:20 terwijl ik om 23:30 ging slapen. Dus een lichte afwijking. Maar echt een kwestie van uren lijkt me toch wel apart.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bizar. Maar kan best een andere logische verklaring voor zijn.
volgens mij wordt de Whatsapp status al aangepast als alleen de applicatie al open staat..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Draailamp het volgende:
is die status van whatsapp betrouwbaar genoeg is de vraag
Mits er internetverbinding is lijkt mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wordt de Whatsapp status al aangepast als alleen de applicatie al open staat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |