Je hebt me toch op facebook man.quote:
quote:
Nu heb je een naamtopic.quote:
Jong, doe niet zo ondankbaar.quote:
Terecht. Lidl is baas.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga liever naar de Lidl inderdaad
[..]![]()
quote:
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
Meh ik heb Aldo gevonden, maar ik kan zijn vrienden niet zien
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
Jullie zijn niet episch genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
En hij heeft mij niet geaccepteerd als vriendje
wtf hoe?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf hoe?
Yes, ik zat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Arrogante relnicht.quote:
Heel erg cute.quote:
kan nog steeds een vervelende lens zijn, ik heb ook een extra lens omdat die van mijn camera niet bevielquote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude spiegelreflex van mij pa lenen, feest. 2 lenzen mee, feest.
"oh die lens heb ik bij de camera gekregen, vervelende lens."
Blijkt dat ding dus 500 euro te zijn. Soms wil ik mijn vader echt klapp0n
Het is ook nooit goed he?quote:
Ik snap niet wat er erg aan is.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude spiegelreflex van mij pa lenen, feest. 2 lenzen mee, feest.
"oh die lens heb ik bij de camera gekregen, vervelende lens."
Blijkt dat ding dus 500 euro te zijn. Soms wil ik mijn vader echt klapp0n
Oké, oké sorry.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?
Als ik me bescheiden opstel, wordt er gezegd dat ik dat niet moet doen.
Als ik me zelfverzekerd opstel, wordt er gezegd dat ik dat niet moet doen.
Vrouwen
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
En hij heeft mij niet geaccepteerd als vriendje
Een kitlens is het hem vaak ook net nietquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan nog steeds een vervelende lens zijn, ik heb ook een extra lens omdat die van mijn camera niet beviel
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf hoe?
Dat was niet zo moeilijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je een lens hebt van 500 euro ofzo en hem niet gebruikt. Verkoop hem dan en vervang die andere lens waarvan de focus kapot isquote:
Hmmm ja, inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je een lens hebt van 500 euro ofzo en hem niet gebruikt. Verkoop hem dan en vervang die andere lens waarvan de focus kapot is
Station Z?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik mag ook niet klagen, ik mag het lenen, blij als een kind
Morgenochtend dus op het station het kutleven van Nederland vastleggen
Ik heb tieten.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom accepteer je Feer wel, aldo?
Als ik tijd heb. Maar zal vooral even belichting enzo regelen worden. In Deventer kwartier overstaptijd, dus daar ga ik schieten. De zon valt daar mooi binnen als er een trein staat en iedereen uitstapt.quote:
Ik voel je pijn, broederquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deventer. Daar ben ik echt vaak geweest. Best oké station.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik tijd heb. Maar zal vooral even belichting enzo regelen worden. In Deventer kwartier overstaptijd, dus daar ga ik schieten. De zon valt daar mooi binnen als er een trein staat en iedereen uitstapt.
Manboobs.quote:
Slaap lekker muha.quote:
Uh wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
KLB / Programma "Ik heb het nog nooit gedaan"
WTF.
Een dildoparty met je moeder erbij.quote:
"Je hebt je lijfje al voor de helft laten betasten".quote:
Creepy momquote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
"Je hebt je lijfje al voor de helft laten betasten".
Zou het toch eng vinden als m'n moeder zoiets zegt.
Er was niemand anders meer.quote:
Ik wilde jou ook niet de hele tijd vervelen daarmee.quote:
Ik vind je niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde jou ook niet de hele tijd vervelen daarmee.
Lol Fax, ik heb al een DM van iemand die ik niet ken.quote:
Dat is wel heel snel zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol Fax, ik heb al een DM van iemand die ik niet ken.____!!!
Gelukkig niet creepy of zo ... Maar wel iemand die ik nog nooit heb zien posten.quote:
Zo'n lurker?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet creepy of zo ... Maar wel iemand die ik nog nooit heb zien posten.
Hij heeft wel m'n fobo gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n lurker?![]()
Die zwerven her en der rond ja... ook wel eens Dm's van gehad
Geen idee, maar volgens mij was dat wel de aanleiding tot de DM. Maar ik krijg verder geen reactie meer, dus misschien zit 'ie mee te lezen en is 'ie nu boos.quote:
Hij is aan het fappenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij was dat wel de aanleiding tot de DM. Maar ik krijg verder geen reactie meer, dus misschien zit 'ie mee te lezen en is 'ie nu boos.
Fax, waarom.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
De MI.Ik voel me vies. Misschien toch maar m'n pic verwijderen.
Ik wil wat cake om het goed te maken.quote:
WTF.quote:
Nee Fax, nee. Ik wilde dit onschuldig houden.quote:
Ik zie niks man.quote:
Je mag op de bank hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Ik wilde dit onschuldig houden.
"Forbidden blablabla".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Klik op die link anders
Dan is 'ie droog als 'ie aankomt hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:01 schreef Faxie het volgende:
De cake is wel erg lekker![]()
Ik kan ook wel een stukje opsturen
Owquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
"Forbidden blablabla".
[..]
Dan is 'ie droog als 'ie aankomt hier.
Ik ben er waarschijnlijk volgende week pas. OV.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwHet was dat Jack Nicholson gifje... die heb je vast al wel eens gezien
![]()
Tja dan moet je 'm toch komen halen![]()
Wel snel zijn, want ik heb al 2 stukken op
Dan zal ik een verse bakkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk volgende week pas. OV.
Nee. Dus geen roddels aub.quote:
Misschien dat ik voor de volgende meet ook wat bak. Ik wil iets bijdragen.quote:
Hoe is de leef KT? Ik heb jou lang niet gezien hier.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor de volgende meet ook wat bak. Ik wil iets bijdragen.
De leef gaat primaaa, ja ik wil hier ook even niet komen eerlijk gezegd, maar tis nu rustig en met jou durf ik het wel even aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is de leef KT? Ik heb jou lang niet gezien hier.
Verwacht niet teveel, ik heb weinig bakskills.quote:
Goed man. Hoe gaat het hosselen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De leef gaat primaaa, ja ik wil hier ook even niet komen eerlijk gezegd, maar tis nu rustig en met jou durf ik het wel even aan
Niet meer. Sinds een paar uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hossel alles wat los ende vrij bewegend is.
Zit jij in een relatie?
Alsof ik die hebquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel, ik heb weinig bakskills.
[..]
Goed man. Hoe gaat het hosselen?
Als jij dan dood neervalt weten we dat hij mislukt is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof ik die heb![]()
Ik offer me wel op voor het eerste stukje oke
Jawel, ik heb het uitgemaakt. We passen gewoon niet echt bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow, aye, gaat het wel? Kweet nie hoe of wat..
Ah, dat voel je beide wel aan dan, ik zou niet iets een relatie bestempelen zonder dat gevoel te hebben dat ik er echt bij pasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het uitgemaakt. We passen gewoon niet echt bij elkaar.
Naja, soms kom je er gaandeweg pas achter. Dan leer je elkaar beter kennen. En soms zijn verschillen nog wel te overkomen, maar wij gingen een beetje langs elkaar heen leven. Dat was niet het enige trouwens, maar de rest houd ik liever even privé.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, dat voel je beide wel aan dan, ik zou niet iets een relatie bestempelen zonder dat gevoel te hebben dat ik er echt bij pas
Maarja, ik leef natuurlijk ook veel te safe.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij dan dood neervalt weten we dat hij mislukt is.
Vertel ons meer over je seksleven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, soms kom je er gaandeweg pas achter. Dan leer je elkaar beter kennen. En soms zijn verschillen nog wel te overkomen, maar wij gingen een beetje langs elkaar heen leven. Dat was niet het enige trouwens, maar de rest houd ik liever even privé.
Heel simpel, die heb ik momenteel dus niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel ons meer over je seksleven.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel ons meer over je seksleven.
Je bent welkom in het versieren topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel simpel, die heb ik momenteel dus niet.
Ben pas net een paar uur vrijgezel.quote:
Make up opdoen is natuurlijk veel makkelijker dan hosselenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sowieso weinig ja.
Tja die hebben er ook nooit moeite mee natuurlijk
Ben ook niet boosquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van boos kijken krijg je rimpels.
Goedemorgen schone dame.
Waarom kijk je dan zo raarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook niet boos![]()
Goedemorgen jij
Daarom dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan zo raar
Ja hoi
Vroege ochtend is vroeg....
Ohnohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Heb weer eens hardgelopen gister
ja omdat het moest,quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat het moest,
Hier gaat de wekker meestal pas 6:50![]()
Maar ik ga even gebruik maken van de energie die ik heb.. even bergje wasgoed strijken.
Lekkerquote:
uhuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
LekkerIk heb geen idee wanneer de pret voor mij weer gaat beginnen
Ja, maar ik heb voorlopig weinig tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
uhu
Dan moe je snel wat plannen met je date
Jij hebt altijd weinig tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb voorlopig weinig tijdEn ik hoop dat mijn date nog een date wil
Ja, nu nog welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt altijd weinig tijd
Oh is daar nog niet over gesproken?
Wat is er in mei?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu nog welMaar vanaf mei niet meer
Dan heb ik weer meer tijd. En meer geld
![]()
Nog niet duidelijk besproken. Maar komt wel.
You wishquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
je voelt me? krijg ik dan meteen een fijne sportmassage?
lol ik heb niet eens de helft gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
You wish
Nee, ik heb ook spierpijn na 12 km hardlopen incl hindernissen.
Het beste is om te blijven bewegen. Dalijk naar mijn werk fietsen.
Dan ga ik weer terug naar een Mc in Enschede, kan ik meer uren maken daar en kan ik stoppen bij BS. Dan hoef ik minder uur per week te maken dan ik nu doe, voor meer geldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is er in mei?
Spannend wel zolang je da nog niet weet
ah kijk, dan kan de lol weer beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik weer terug naar een Mc in Enschede, kan ik meer uren maken daar en kan ik stoppen bij BS. Dan hoef ik minder uur per week te maken dan ik nu doe, voor meer geld
Ja, dat verklaart het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat sowieso degene met wie ik ging was erg fanatiek, heerlijk
Ik ging eerst met andere vrienden maar dan hoorde ik steeds, kunnen we niet een tandje langzamer gaan? en meer van dat.....quote:
Wat had je verwacht dan?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sorryquote:
wtf mensenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn arme autootje is voor 150 de deur uitgedaanDaar kan ik een fiets en een lolly voor kopen
Mja, ze komen hem wel ophalen, dus ik ben er vanafquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, ze komen hem wel ophalen, dus ik ben er vanaf
Helaas staat dat niet in mijn voorraadkast.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lekker kookboekje voor je
[ afbeelding ]
goede reden om te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Fera het volgende:
Vannacht was mijn internet ineens weg en toen ging ik maar slapen. Blegh, voel me kut.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas staat dat niet in mijn voorraadkast.
Nog hetzelfde als gisteren. Maar nu begint het bij mezelf ook door te dringen en ga je denken aan fijne momenten enz.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede reden om te gaan slapenMaar watskeburt?
[..]
ahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog hetzelfde als gisteren. Maar nu begint het bij mezelf ook door te dringen en ga je denken aan fijne momenten enz.
Wut, wat was er gisteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog hetzelfde als gisteren. Maar nu begint het bij mezelf ook door te dringen en ga je denken aan fijne momenten enz.
Dat krijg je altijd. Pas er alleen voor op dat je niet uit medelijden of spijt terugkrabbeltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ja, zo'n momentje heb je altijd. Maar uiteindelijk heb je de keuze met goede redenen genomen, dus laat je niet teveel meeslepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas er alleen voor op dat je niet uit medelijden of spijt terugkrabbelt![]()
![]()
Ja, dat ken ik inderdaad. Moet ik zeker niet doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat krijg je altijd. Pas er alleen voor op dat je niet uit medelijden of spijt terugkrabbelt![]()
![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt Fera
Dat is het precies. Gelukkig heb ik er al wat 'ervaring' mee, dus ik herken wel wat ik voel. Bij mijn vorige ex had ik het ook even.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja, zo'n momentje heb je altijd. Maar uiteindelijk heb je de keuze met goede redenen genomen, dus laat je niet teveel meeslepen.
Jullie zullen een toffe tijd hebben gehad, dus dat is altijd even lastig. En dat jullie uiteindelijk toch niet bij elkaar passen doet daar niets aan af.
'even' wees blijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het precies. Gelukkig heb ik er al wat 'ervaring' mee, dus ik herken wel wat ik voel. Bij mijn vorige ex had ik het ook even.
Maar maakte zij het uit of jij? Bovendien was het tussen mij en mijn vorige ex min of meer wederzijds. Dat was, voor ons beiden, al langere tijd aan het afsterven. En daarna ging hij zich gedragen als een eikel, dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
'even' wees blij
Bij mijn vorige ex heeft het ongeveer een jaar geduurd voordat ze echt uit mijn gedachten was
min of meer samenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar maakte zij het uit of jij? Bovendien was het tussen mij en mijn vorige ex min of meer wederzijds. Dat was, voor ons beiden, al langere tijd aan het afsterven. En daarna ging hij zich gedragen als een eikel, dat wil ook nog wel eens helpen.
Dit is niet de ex die ik ken toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
Maar maakte zij het uit of jij? Bovendien was het tussen mij en mijn vorige ex min of meer wederzijds. Dat was, voor ons beiden, al langere tijd aan het afsterven. En daarna ging hij zich gedragen als een eikel, dat wil ook nog wel eens helpen.
Dat zal vast niet lang duren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
LekkerIk heb geen idee wanneer de pret voor mij weer gaat beginnen
(mist knuffelsmilie) Sterkte iig!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Fera het volgende:
Vannacht was mijn internet ineens weg en toen ging ik maar slapen. Blegh, voel me kut.
Ja dan doe je het jezelf ook gewoon aan hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
min of meer samenmaarja we bleven/zijn dan ook nog soort van vrienden
plus een lange relatie
Jij valt toch op oude kerelsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goed geregeld.. Ik krijg straks 'jongens' over de vloer volgens de rioleringsdame... Ik vrees toch dat het ouwe afgezakte kerels zijn
jajajaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan doe je het jezelf ook gewoon aan he
Klopt, maar die zijn meestal pas afgezakt als ik er klaar mee benquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn meestal pas afgezakt als ik er klaar mee ben
Hoe oud ongeveer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
de oudste was 43, dus het valt best mee..quote:
daarna hebben ze altijd hangbuiken en tetten.. Ik geef ze te veel eten.quote:
Of te weinig bewegingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarna hebben ze altijd hangbuiken en tetten.. Ik geef ze te veel eten.
Klopt, ik moet ze vaker voor me laten lopenquote:
Dat kan wel, ja. Snap het ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de oudste was 43, dus het valt best mee..
Broekjes doen het niet voor me..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan wel, ja. Snap het ook wel.
[..]
Dat vind ik nog kort.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
'even' wees blij
Bij mijn vorige ex heeft het ongeveer een jaar geduurd voordat ze echt uit mijn gedachten was
Nee, dat is niet R.quote:
Hoezo, ben je al twee jaar onder de grond?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik heb misschien 2 jaar teveel aan zorgverzekering betaald
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?![]()
[..]
[..]
sorry
[..]
wtf mensen
Hoi VA.quote:
Nee, heb twee jaar buiten Nederland gewoond en gewerkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:50 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Hoezo, ben je al twee jaar onder de grond?
Als je deze eerste dagen maar doorkomt.quote:
Dus je hebt een dikke 2 mille gewoon weggegooid?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, heb twee jaar buiten Nederland gewoond en gewerkt.
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dus je hebt een dikke 2 mille gewoon weggegooid?
Komt wel goed. Vrijdag naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je deze eerste dagen maar doorkomt.
Winkelen?quote:
Nee, naar het Rijksmuseum.quote:
Zeker. Ben heel erg benieuwd.quote:
Die is van de week afgefiktquote:
Leuk.quote:
Martel jij je sekspartners weleens in bed?quote:
Met mij naar bed gaan is al marteling genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Martel jij je sekspartners weleens in bed?
Oh, jammer, anders zou ik keihard doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij naar bed gaan is al marteling genoeg.
"anders"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, jammer, anders zou ik keihard doen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"anders"![]()
Vanavond weer zelfde tijd als normaal?
lolyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
loly
[..]
MurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Of zo lief leuk en aardig doen dat ze dat voor je gaan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, ik moet ze vaker voor me laten lopen
Ben ik al een keer geweest.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lekker kookboekje voor je
[ afbeelding ]
Precies! Dat zijn de 'terugvaldagen' waarbij je gaat denken dat je toch iets mist en het 'toch een leuke tijd was'quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je deze eerste dagen maar doorkomt.
Valt fas daar door de mand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"anders"![]()
Vanavond weer zelfde tijd als normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
doe eens niet zo gek johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Of zo lief leuk en aardig doen dat ze dat voor je gaan doen
Een ei bakken valt daar niet onderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe eens niet zo gek joh
Ik ben al topchef, meer kan er van mij niet verwacht worden
ik kan heus wel meer dan alleen een ei bakken hoorquote:
Maar een overheerlijke cake bakken welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tosti's uit den vriezert ook niet
Alleen vlamtosti's mogen uit de vriezer komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tosti's uit den vriezert ook niet
Oke, je kan ook een ei kokenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan heus wel meer dan alleen een ei bakken hoor
En ik kan slutty brownies bakken, en creme brulee, en ik heb zojuist lekker pastasaus gemaakt, en indisch koken kan ik ook nogquote:
Oke je hebt me overtuigd, je mag hier eens komen koken voor mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik kan slutty brownies bakken, en creme brulee, en ik heb zojuist lekker pastasaus gemaakt, en indisch koken kan ik ook nog
Leuk geprobeerd, maar nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke je hebt me overtuigd, je mag hier eens komen koken voor me![]()
Oh pfoe vet moeilijk man. Nou jeetje. Daar moet je echt cusussen voor volgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar een overheerlijke cake bakken wel
En jij krijgt geen stukje
Kan niet wachten tot ik die zin weer kan gebruiken. Verveel me nu al dood... Ik heb zelfs de afwas al weg, en dat is best knap met een verstopte gootsteenquote:
Ik zeg geen rare dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe eens niet zo gek joh
Ik ben al topchef, meer kan er van mij niet verwacht worden
heul wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Godverdomme, ik dacht dat mn water alleen langzaam wegliep, kom ik er nu achter dat mn keukenvloer ook blank stond.
Hopen dat mn laminaat niet omhoog komt.
Loopt er allemaal achter ook. Stom waterquote:
Maar dat lijkt me dan de afvoer van het gebouw zelf en niet die van jouw app.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Loopt er allemaal achter ook. Stom water
nee, via het keukenkastjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me dan de afvoer van het gebouw zelf en niet die van jouw app.
MAW, kosten niet voor jou.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, via het keukenkastje![]()
Kosten dus wel voor mij
Ja, die had J. gisteren meegenomen, maar werkte niet, dus daarom maar reparatiedienst gebeld. Die zouden vandaag ergens komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:10 schreef rival het volgende:
Heb je er al van die HG ontstopper in gegooit?
niet goed geld terug
ja echt. Zoveel geluk in mijn leven de laatste tijdquote:
Wie weet staat er dadelijk ineens een hele leuke 'ontstopper' voor de deur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja echt. Zoveel geluk in mijn leven de laatste tijd
helaas!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die had J. gisteren meegenomen, maar werkte niet, dus daarom maar reparatiedienst gebeld. Die zouden vandaag ergens komen.
Ik heb al een aantal gasten over de vloer gehad van mijn woningbouwvereniging. Volgens mij selecteren ze ze op lelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet staat er dadelijk ineens een hele leuke 'ontstopper' voor de deur.
met zo'n stang die hij ergens in moet stoppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet staat er dadelijk ineens een hele leuke 'ontstopper' voor de deur.
Vrouwke wat ik sprak over de telefoon zei dat dat rotzooi was en dat ik er goed aan had gedaan om het aan te geven dat ik dat gebruikt had, want dan moesten ze weer iets anders doen nog ofzo.quote:
Sturen ze geen extern bedrijf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal gasten over de vloer gehad van mijn woningbouwvereniging. Volgens mij selecteren ze ze op lelijk.
Ja, maar ook die selecteren ze op lelijk.quote:
Genoeg leuke dingen ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja echt. Zoveel geluk in mijn leven de laatste tijd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ook die selecteren ze op lelijk.
Hooguit die vakantiequote:
Het zal gerust een heel agressief m,iddeltje zijn ja die ook bijvoorbeeld pakkingen e.d. zal aantastenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwke wat ik sprak over de telefoon zei dat dat rotzooi was en dat ik er goed aan had gedaan om het aan te geven dat ik dat gebruikt had, want dan moesten ze weer iets anders doen nog ofzo.
Ik ben wel blij dat er een muurtje voor zit, zodat als ik op de bank zit, ik straks niet naar een bruine anjer hoef te staren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit een knappe ontstopster gehad heb.
mooi, ze mochten toch al mn hele zwanenhals vervangenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Het zal gerust een heel agressief m,iddeltje zijn ja die ook bijvoorbeeld pakkingen e.d. zal aantasten
waarom zo boos?quote:
En dan straks 2 van die sterke arbeidershanden om je halsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, ze mochten toch al mn hele zwanenhals vervangen
Al die installatie bedrijven bezitten lelijke mensenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit een knappe ontstopster gehad heb.
Ja, die pin-gleuven zijn ook niet echt iets dat ik op prijs kan stellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er een muurtje voor zit, zodat als ik op de bank zit, ik straks niet naar een bruine anjer hoef te staren.
Als ie het goed doet, zijn we gelijk van een hoop shit af..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
En dan straks 2 van die sterke arbeidershanden om je hals
heul nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
zo kijk ik nou eenmaal, je kent me toch
heb altijd de neiging om die broek dan op te gaan trekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, die pin-gleuven zijn ook niet echt iets dat ik op prijs kan stellen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om die broek dan op te gaan trekken
Beide.quote:
Of nootjes erin proberen te gooienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]Jij ook? Dat heb ik af en toe ook. Of om een opmerking te maken of de achterkant wat frisse lucht nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |