Je hebt me toch op facebook man.quote:
quote:
Nu heb je een naamtopic.quote:
Jong, doe niet zo ondankbaar.quote:
Terecht. Lidl is baas.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga liever naar de Lidl inderdaad
[..]![]()
quote:
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
Meh ik heb Aldo gevonden, maar ik kan zijn vrienden niet zien
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
Jullie zijn niet episch genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
En hij heeft mij niet geaccepteerd als vriendje
wtf hoe?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf hoe?
Yes, ik zat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Arrogante relnicht.quote:
Heel erg cute.quote:
kan nog steeds een vervelende lens zijn, ik heb ook een extra lens omdat die van mijn camera niet bevielquote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude spiegelreflex van mij pa lenen, feest. 2 lenzen mee, feest.
"oh die lens heb ik bij de camera gekregen, vervelende lens."
Blijkt dat ding dus 500 euro te zijn. Soms wil ik mijn vader echt klapp0n
Het is ook nooit goed he?quote:
Ik snap niet wat er erg aan is.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude spiegelreflex van mij pa lenen, feest. 2 lenzen mee, feest.
"oh die lens heb ik bij de camera gekregen, vervelende lens."
Blijkt dat ding dus 500 euro te zijn. Soms wil ik mijn vader echt klapp0n
Oké, oké sorry.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?
Als ik me bescheiden opstel, wordt er gezegd dat ik dat niet moet doen.
Als ik me zelfverzekerd opstel, wordt er gezegd dat ik dat niet moet doen.
Vrouwen
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
En hij heeft mij niet geaccepteerd als vriendje
Een kitlens is het hem vaak ook net nietquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan nog steeds een vervelende lens zijn, ik heb ook een extra lens omdat die van mijn camera niet beviel
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf hoe?
Dat was niet zo moeilijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je een lens hebt van 500 euro ofzo en hem niet gebruikt. Verkoop hem dan en vervang die andere lens waarvan de focus kapot isquote:
Hmmm ja, inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je een lens hebt van 500 euro ofzo en hem niet gebruikt. Verkoop hem dan en vervang die andere lens waarvan de focus kapot is
Station Z?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik mag ook niet klagen, ik mag het lenen, blij als een kind
Morgenochtend dus op het station het kutleven van Nederland vastleggen
Ik heb tieten.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom accepteer je Feer wel, aldo?
Als ik tijd heb. Maar zal vooral even belichting enzo regelen worden. In Deventer kwartier overstaptijd, dus daar ga ik schieten. De zon valt daar mooi binnen als er een trein staat en iedereen uitstapt.quote:
Ik voel je pijn, broederquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom accepteer je Feer wel, aldo?
Deventer. Daar ben ik echt vaak geweest. Best oké station.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik tijd heb. Maar zal vooral even belichting enzo regelen worden. In Deventer kwartier overstaptijd, dus daar ga ik schieten. De zon valt daar mooi binnen als er een trein staat en iedereen uitstapt.
Manboobs.quote:
Slaap lekker muha.quote:
Uh wat?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
KLB / Programma "Ik heb het nog nooit gedaan"
WTF.
Een dildoparty met je moeder erbij.quote:
"Je hebt je lijfje al voor de helft laten betasten".quote:
Creepy momquote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
"Je hebt je lijfje al voor de helft laten betasten".
Zou het toch eng vinden als m'n moeder zoiets zegt.
Er was niemand anders meer.quote:
Ik wilde jou ook niet de hele tijd vervelen daarmee.quote:
Ik vind je niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde jou ook niet de hele tijd vervelen daarmee.
Lol Fax, ik heb al een DM van iemand die ik niet ken.quote:
Dat is wel heel snel zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol Fax, ik heb al een DM van iemand die ik niet ken.____!!!
Gelukkig niet creepy of zo ... Maar wel iemand die ik nog nooit heb zien posten.quote:
Zo'n lurker?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet creepy of zo ... Maar wel iemand die ik nog nooit heb zien posten.
Hij heeft wel m'n fobo gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n lurker?![]()
Die zwerven her en der rond ja... ook wel eens Dm's van gehad
Geen idee, maar volgens mij was dat wel de aanleiding tot de DM. Maar ik krijg verder geen reactie meer, dus misschien zit 'ie mee te lezen en is 'ie nu boos.quote:
Hij is aan het fappenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij was dat wel de aanleiding tot de DM. Maar ik krijg verder geen reactie meer, dus misschien zit 'ie mee te lezen en is 'ie nu boos.
Fax, waarom.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
De MI.Ik voel me vies. Misschien toch maar m'n pic verwijderen.
Ik wil wat cake om het goed te maken.quote:
WTF.quote:
Nee Fax, nee. Ik wilde dit onschuldig houden.quote:
Ik zie niks man.quote:
Je mag op de bank hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee Fax, nee. Ik wilde dit onschuldig houden.
"Forbidden blablabla".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Klik op die link anders
Dan is 'ie droog als 'ie aankomt hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:01 schreef Faxie het volgende:
De cake is wel erg lekker![]()
Ik kan ook wel een stukje opsturen
Owquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
"Forbidden blablabla".
[..]
Dan is 'ie droog als 'ie aankomt hier.
Ik ben er waarschijnlijk volgende week pas. OV.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwHet was dat Jack Nicholson gifje... die heb je vast al wel eens gezien
![]()
Tja dan moet je 'm toch komen halen![]()
Wel snel zijn, want ik heb al 2 stukken op
Dan zal ik een verse bakkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk volgende week pas. OV.
Nee. Dus geen roddels aub.quote:
Misschien dat ik voor de volgende meet ook wat bak. Ik wil iets bijdragen.quote:
Hoe is de leef KT? Ik heb jou lang niet gezien hier.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor de volgende meet ook wat bak. Ik wil iets bijdragen.
De leef gaat primaaa, ja ik wil hier ook even niet komen eerlijk gezegd, maar tis nu rustig en met jou durf ik het wel even aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is de leef KT? Ik heb jou lang niet gezien hier.
Verwacht niet teveel, ik heb weinig bakskills.quote:
Goed man. Hoe gaat het hosselen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De leef gaat primaaa, ja ik wil hier ook even niet komen eerlijk gezegd, maar tis nu rustig en met jou durf ik het wel even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |