quote:
Ik denk niet dat het iets voor DO2 is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoor ik vaker.
Hee....Sivert niets voor jou?
Nope.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
Niemand anders is zo blij als ik met een nieuwe Frusciante?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Kerftminister het volgende:
Goede gitarist, zal de plaat wel luisteren, maar kijk er niet naar uit ofzo.
Ik vind al haar singles Rubbish, tenminste die ik wel eens gehoord heb. Alleen Smile gaat wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Arn0 het volgende:
Lily Allen Admits Her New Singles Are "Rubbish"
Ik ben het volledig met Lily eens.
Klinkt een beetje als een vroege AC/DC. Niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Kerftminister het volgende:
Probeer weer eens een ex-Joegoslavisch album en word meteen herinnerd waarom, wat een album
Alleen bij dit nummer, erg divers album:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een vroege AC/DC. Niet verkeerd hoor
Dat klinkt dan weer als Led Zeppelinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alleen bij dit nummer, erg divers album:
Gaf dit nummer 5 sterren.
Dan heb ik het verkeerde Led Zeppelin album geluisterd, want ik vond LZIV erg saai, maar dit weer juist erg vet.quote:
Klinkt misschien meer ook als Cream, Moody Blues en verwanten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerde Led Zeppelin album geluisterd, want ik vond LZIV erg saai, maar dit weer juist erg vet.
Is daar je username op gebaseerd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt misschien meer ook als Cream, Moody Blues en verwanten.
Maar ik ken ze niet. Zijn ze ook een beetje de ouwe rockers van de Balkan, zoals bij ons Golden Earrig en Adje? Of doen ze hun ding niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |