quote:
Op woensdag 12 maart 2014 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:[..]
Dooddoener..
Alles zit in jouw rechterhandje

Ik heb express geen snelle brommert omdat ik de boetes niet kan betalen

Eigenlijk hetzelfde dus..alleen andere insteek
Ja dat het in de rechterhand zit, dat is sowieso één ding wat zeker is.. alleen moest ik gewoon erg wennen. Voelde bijna nerveus aan zo snel als hij weg wilde schieten voor mijn idee...
Gewoon langzaam op tempo komen is uiteraard geen probleem... maar oh wee als je dat te snel wil doen.
Heb mijn ouders beloofd dat ik mijzelf niet zal doodrijden, en wil ze eigenlijk niet teleurstellen

.
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef Vrieskist het volgende:[..]
Je vangt altijd wel wat wind op een motor, anders misschien eens kijken naar een goldwing?

Zo'n Bandit is trouwens niet echt een racemonster, al zit er genoeg power in natuurlijk. Je kan ook altijd nog eens kijken naar een ouder model (600 S), die zijn ouder en dus goedkoper, heb je meteen wat geld over voor een pak.
Ja wind vangen doe je sowieso, maar het was de gehele ervaring bij elkaar die mij even overviel denk ik haha. Terwijl ik ben echt niet bang aangelegd en stap zo in een willekeurige auto en test hem "to the max". Zal eens kijken naar die motoren, punt voor mijzelf is dat ik het liever ook gewoon in 1x goed doe. Heb totaal geen verstand van motoren etc en moet eigenlijk alles uitbesteden.
Dan liever een nieuwere/duurdere motor waar relatief gezien minder onderhoud aan gedaan moet worden dan een wat oudere motor waar je iets vaker mee bezig moet.
Een echte racemonster hoef ik ook niet, vind die motoren sowieso niet praktisch gezien ik er vrije tijd en woon-werk mee wil rijden (wanneer de afstanden niet te groot zijn, dit verschilt nogal).
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef BlackLining het volgende:[..]
Dat is dus wat ik een tijdje terug zei wat jij meteen als kwats afdeed

de Bandit hoort een naked te zijn. Daar kun je een kuip op plakken, dat is het gewoon net niet. Blijft een beetje halve bak werk met enkel dat stuk plastic aan de voorkant.
Een motor die nooit bedoeld is als naked en van zichzelf een kuip heeft, heeft een veel betere windbescherming.
Went trouwens wel hoor, evenals dat vermogen. In vergelijking met een gare lesmotor is het nogal, maar van de andere kant, bij 600cc begint het net aan een fatsoenlijke motor te worden.
Kijk ik blijf erbij, een deel kuip en ruit is altijd beter dan helemaal niets uiteraard. Maar inderdaad zal het zijn dat een motor die van zichzelf een kuip heeft een betere bescherming heeft.
Punt is, ik heb redelijk wat motoren bekeken (optisch) maar er zijn weinig motoren die ik gewoon echt mooi vind. Of mijn eisen zijn te hoog. Deze zat overal mooi tussenin, optisch vind ik hem mooi (dit was sowieso een mooi plaatje om te zien), hij is zuiniger dan een kawa z750, heeft een gear indicator (erg handig) en bescherming tegen wind (standaard).
Wel heb ik nog een vraag: Als ik de voorrem aantrok, dan hoorde ik een soort tikkend geluid. Ik weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven. Het is niet tiktiktik maar een soort prrrrr en dan heel licht.... Anyone?
Motor heeft ABS, rijd ook gewoon rechtdoor als ik zonder handen aan het stuur reed.
YouTubeHolding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.