abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137661952
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:11 schreef whY... het volgende:
Nog even mijn schampschot met jullie delen ;)

Ik was toch serieus ff omgedraaid heur :o.
pi_137662078
Hey BL nou kan ik dat barrel dalijk geen barrel meer noemen :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:26:16 #153
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137662150
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik was toch serieus ff omgedraaid heur :o.
Ik hoop dat hij/zij ervan geschrokken is, ik moet helaas 's ochtends echt op tijd zijn op mijn werk.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:28:19 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137662234
Vandaag proefrit gemaakt op de suzuki bandit gsf 650 sa.

Waaide bijna van dat ding af toen ik acceleerde om de N weg snel om te komen :|W ....
Wat een verschil in power met zo'n lesmotor.
Elke keer als ik een bocht of rotonde nam durfde ik niet teveel gas te geven omdat ik bang was dat hij onder mij vandaan zou schieten.
Alles went, dat weet ik maar toch...

Moet wel zeggen dat ik de hoeveelheid wind die ik ving toch nog aanzienlijk vond ondanks de kuip en ruit.

Zal er even goed over nadenken of ik hem wel of niet aanschaf, want het blijft een behoorlijk bedrag en er moet ook nog een pak bij :P en om heel eerlijk te zijn wil MTA zich ook niet doodrijden op zo'n ding...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137662260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef Salatrel het volgende:
Hey BL nou kan ik dat barrel dalijk geen barrel meer noemen :P
Je hebt altijd de Alp van Deka nog :+

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137662497
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je hebt altijd de Alp van Deka nog :+

[ afbeelding ]
Ja, en dat is het nou juist. Nu moeten de alpjes het ontgelden bij Sala ;(
Nouja, beter een gare alp dan een lostrillende Yammie! :D
pi_137662538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

Waaide bijna van dat ding af toen ik acceleerde om de N weg snel om te komen :|W ....
Elke keer als ik een bocht of rotonde nam durfde ik niet teveel gas te geven omdat ik bang was dat hij onder mij vandaan zou schieten.

Moet wel zeggen dat ik de hoeveelheid wind die ik ving toch nog aanzienlijk vond ondanks de kuip en ruit.

Zal er even goed over nadenken of ik hem wel of niet aanschaf, want het blijft een behoorlijk bedrag en er moet ook nog een pak bij :P en om heel eerlijk te zijn wil MTA zich ook niet doodrijden op zo'n ding...
Dooddoener..
Alles zit in jouw rechterhandje ;) Ik heb express geen snelle brommert omdat ik de boetes niet kan betalen ;) Eigenlijk hetzelfde dus..alleen andere insteek -O-
pi_137662652
quote:

Je vangt altijd wel wat wind op een motor, anders misschien eens kijken naar een goldwing? ;)
Zo'n Bandit is trouwens niet echt een racemonster, al zit er genoeg power in natuurlijk. Je kan ook altijd nog eens kijken naar een ouder model (600 S), die zijn ouder en dus goedkoper, heb je meteen wat geld over voor een pak.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_137662845
quote:

Dat is dus wat ik een tijdje terug zei wat jij meteen als kwats afdeed ;) de Bandit hoort een naked te zijn. Daar kun je een kuip op plakken, dat is het gewoon net niet. Blijft een beetje halve bak werk met enkel dat stuk plastic aan de voorkant.

Een motor die nooit bedoeld is als naked en van zichzelf een kuip heeft, heeft een veel betere windbescherming.

Went trouwens wel hoor, evenals dat vermogen. In vergelijking met een gare lesmotor is het nogal, maar van de andere kant, bij 600cc begint het net aan een fatsoenlijke motor te worden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:05:22 #160
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137663283
quote:

Jezus man :X afkloppen, enzo.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:46:31 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137664471
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dooddoener..
Alles zit in jouw rechterhandje ;) Ik heb express geen snelle brommert omdat ik de boetes niet kan betalen ;) Eigenlijk hetzelfde dus..alleen andere insteek -O-
Ja dat het in de rechterhand zit, dat is sowieso één ding wat zeker is.. alleen moest ik gewoon erg wennen. Voelde bijna nerveus aan zo snel als hij weg wilde schieten voor mijn idee...

Gewoon langzaam op tempo komen is uiteraard geen probleem... maar oh wee als je dat te snel wil doen.
Heb mijn ouders beloofd dat ik mijzelf niet zal doodrijden, en wil ze eigenlijk niet teleurstellen :').

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Je vangt altijd wel wat wind op een motor, anders misschien eens kijken naar een goldwing? ;)
Zo'n Bandit is trouwens niet echt een racemonster, al zit er genoeg power in natuurlijk. Je kan ook altijd nog eens kijken naar een ouder model (600 S), die zijn ouder en dus goedkoper, heb je meteen wat geld over voor een pak.
Ja wind vangen doe je sowieso, maar het was de gehele ervaring bij elkaar die mij even overviel denk ik haha. Terwijl ik ben echt niet bang aangelegd en stap zo in een willekeurige auto en test hem "to the max". Zal eens kijken naar die motoren, punt voor mijzelf is dat ik het liever ook gewoon in 1x goed doe. Heb totaal geen verstand van motoren etc en moet eigenlijk alles uitbesteden.
Dan liever een nieuwere/duurdere motor waar relatief gezien minder onderhoud aan gedaan moet worden dan een wat oudere motor waar je iets vaker mee bezig moet.

Een echte racemonster hoef ik ook niet, vind die motoren sowieso niet praktisch gezien ik er vrije tijd en woon-werk mee wil rijden (wanneer de afstanden niet te groot zijn, dit verschilt nogal).

quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik een tijdje terug zei wat jij meteen als kwats afdeed ;) de Bandit hoort een naked te zijn. Daar kun je een kuip op plakken, dat is het gewoon net niet. Blijft een beetje halve bak werk met enkel dat stuk plastic aan de voorkant.

Een motor die nooit bedoeld is als naked en van zichzelf een kuip heeft, heeft een veel betere windbescherming.

Went trouwens wel hoor, evenals dat vermogen. In vergelijking met een gare lesmotor is het nogal, maar van de andere kant, bij 600cc begint het net aan een fatsoenlijke motor te worden.
Kijk ik blijf erbij, een deel kuip en ruit is altijd beter dan helemaal niets uiteraard. Maar inderdaad zal het zijn dat een motor die van zichzelf een kuip heeft een betere bescherming heeft.

Punt is, ik heb redelijk wat motoren bekeken (optisch) maar er zijn weinig motoren die ik gewoon echt mooi vind. Of mijn eisen zijn te hoog. Deze zat overal mooi tussenin, optisch vind ik hem mooi (dit was sowieso een mooi plaatje om te zien), hij is zuiniger dan een kawa z750, heeft een gear indicator (erg handig) en bescherming tegen wind (standaard).

Wel heb ik nog een vraag: Als ik de voorrem aantrok, dan hoorde ik een soort tikkend geluid. Ik weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven. Het is niet tiktiktik maar een soort prrrrr en dan heel licht.... Anyone?

Motor heeft ABS, rijd ook gewoon rechtdoor als ik zonder handen aan het stuur reed.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137665021
Die wind die wen je wel aan hoor. Bij mijn lessen zat ik me op de snelweg ook nog krampachtig vast te houden en te verbergen achter het ruitje. Een paar jaar later rij je met één hand aan het stuur 150 met open vizier. Ook op een naked.
pi_137665179
Toen ik voor het eerst van de lesmotor (600 Div) op het Alpje kwam durfde ik ook niet volgas te trekken! :D Alles went op den duur, nu zit ik te hangen aan het gas en gaat het me allemaal te sloom. :@

En dat "prrrr" geluidje is normaal met de voorrem. Zal wel iets te maken hebben met die gaatjes in de schijf ofzo.
pi_137666284
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Oudere motoren hebben niet perse meer onderhoud nodig, mits het in de jaren goed is onderhouden :)
Je kan ook een hele nieuwe kopen die net wordt verkocht voordat alles moet worden vervangen ;)

Qua model en doel is misschien de Suzuki V-Strom wel iets voor je? Alleen zijn die denk ik wel wat duurder dan de 650 bandits?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vrieskist op 12-03-2014 19:29:51 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:41:29 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137667102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Oudere motoren hebben niet perse meer onderhoud nodig, mits het in de jaren goed is onderhouden :)
Je kan ook een hele nieuwe kopen die net wordt verkocht voordat alles moet worden vervangen ;)

Qua model en doel is misschien de Suzuki V-Strom wel iets voor je? Alleen zijn die denk ik wel wat duurder dan de 650 bandits?
Klopt, dat scheelt nogal in prijs en km's.
YouTube
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:28:24 #166
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137670532
quote:
Kan daar ook zo'n sjieke aanhanger achter? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_137670775
Ach, Strommetjes O+

Op de motorbeurs weer eens op gezeten. Wat zit dat toch goddelijk lekker zeg. Zowel de 650 als de 1000..
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:01:21 #170
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137671731
Iemand die mij uit first hand experience kan vertellen of Pakken e.d. in Duitsland inderdaad goedkoper zijn?
YouTube
pi_137673020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij uit first hand experience kan vertellen of Pakken e.d. in Duitsland inderdaad goedkoper zijn?
Kwestie van vergelijken. :)
http://www.louis.de/_3048(...)&wgr=870&new_step=36
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:23:49 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137673115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Kwestie van vergelijken. :)
http://www.louis.de/_3048(...)&wgr=870&new_step=36
Ja I know, maar het verschilt natuurlijk erg welke jas, leer of textiel etc.

Ging mij er om of iemand bijvoorbeeld bewust in Duitsland gekocht heeft.
YouTube
pi_137673371
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

A ok, sorry. Je ne sais pas.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_137673720
al die pakken worden in het verre oosten gemaakt toch :+
pi_137677728
quote:

Godverdomme maat :X Als dat ook maar een fractie harder was geweest had je je achterwiel aan het spinnen gehad, en was je met een beetje pech gewoon onder die tegemoetkomende auto gelandt. Dan had het héél anders afgelopen :X

Is was toch wel even terug gegaan om verhaal te halen ja. Al is het maar omdat ik na zoiets even naar de berm moet om op adem te komen, voor ik weer veilig verder kan :X
pi_137681680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

*meldt*

In Leer, over de grens bij Groningen. Daar zit een of andere toko die me nog het meest doet denken aan een Halfords, maar dan met fatsoenlijke motorspullen. Broek, jas en handschoenen voor zo'n 270 euro en tot op heden nog niks over te klagen gehad.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_137681855
Waar woon je ergens, eigenljk? In Breda en Eindhoven zit een mooie kleding outlet. In Breda werkt kutvolk, maar prijzen en artikelen zijn hetzelfde als in Eindhoven, waar ook nog eens prima volk werkt met goede service. Mijn helm komt er ook vandaan, heb er een AGV Skyline gekocht voor 269, goedkoper nog dan op de motorbeurs :)

Een vriend van me heeft er laatst een Berik leren pak gekocht voor 399 meen ik. Heb je wel modelletje 2011, maar goed. Dan heb je wel prima spul.

Ik moet ook nog om een nieuw pak trouwens. In ieder geval even een nieuwe motorbroek, eigenlijk wil ik ook de broek hebben die bij mijn Difi California jas past. Mooi geheel, prima voor de zomer. Die kevlarjeans die ik had is goed naar den kloten door dat ongeluk, om over de jas maar niet te spreken. En die andere motorbroek die ik heb vind ik maar ruk. En dan nog nieuwe laarzen. Kost ook allemaal zo godsgruwelijk veel geld.. En dan lopen er nog steeds mensen rond met het idee om motor te gaan rijden, 'omdat dat goedkoper is' :')

[ Bericht 27% gewijzigd door BlackLining op 13-03-2014 00:41:10 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 01:12:23 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137682355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef Tunafish het volgende:

[..]

*meldt*

In Leer, over de grens bij Groningen. Daar zit een of andere toko die me nog het meest doet denken aan een Halfords, maar dan met fatsoenlijke motorspullen. Broek, jas en handschoenen voor zo'n 270 euro en tot op heden nog niks over te klagen gehad.
Top! Dat is voor mij goed te doen.
Ga ik dit weekend daar even naartoe.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef BlackLining het volgende:
Waar woon je ergens, eigenljk? In Breda en Eindhoven zit een mooie kleding outlet. In Breda werkt kutvolk, maar prijzen en artikelen zijn hetzelfde als in Eindhoven, waar ook nog eens prima volk werkt met goede service. Mijn helm komt er ook vandaan, heb er een AGV Skyline gekocht voor 269, goedkoper nog dan op de motorbeurs :)

Een vriend van me heeft er laatst een Berik leren pak gekocht voor 399 meen ik. Heb je wel modelletje 2011, maar goed. Dan heb je wel prima spul.

Ik moet ook nog om een nieuw pak trouwens. In ieder geval even een nieuwe motorbroek, eigenlijk wil ik ook de broek hebben die bij mijn Difi California jas past. Mooi geheel, prima voor de zomer. Die kevlarjeans die ik had is goed naar den kloten door dat ongeluk, om over de jas maar niet te spreken. En die andere motorbroek die ik heb vind ik maar ruk. En dan nog nieuwe laarzen. Kost ook allemaal zo godsgruwelijk veel geld.. En dan lopen er nog steeds mensen rond met het idee om motor te gaan rijden, 'omdat dat goedkoper is' :')
Noorden van het land.
Ja wat betreft oude modellen enzo, dat kan mij echt totaal niet interesseren.
Als het er goed uitziet, en functioneel is ben ik tevreden.

Zit alleen te denken, de zomer komt er aan... het liefste koop ik een "all weather" outfit zodat ik niet twee keer hoef, maar ik denk dat zomer spul uiteraard goedkoper is (om de periode even te overbruggen aangezien het veel kosten tegelijk zijn... namelijk 1500 rijbewijs, laten we zeggen 5400 motor+pak en 360 voor een nieuwe schuurdeur :') )

Tja kijk, wat betreft die motor... Het is een grote aankoop, de verzekering zal +-100euro pm zijn (allrisk) en de wegenbelasting is maar een tientje? Als je dat over een x aantal jaren gaat verspreiden, dan kan het wel goedkoper zijn/worden dan een auto (afhankelijk van...)
YouTube
pi_137682519
Je vergeet onderhoud ;) Begin maar eens bij de banden die het bij 7 a 8k kilometer voor gezien houden :) En een setje banden kost inclusief omleggen op losse wielen zo tussen de 200 en 300. En als je alle beurten ook doen door de garage ben je flink aan de beurt. Mijn Bandit (wel 1995 natuurlijk) wil elke 8.000km zijn kleppen gesteld en carbs gesynced hebben. Dat kost bij de dealert weer rond de 300 euro. Olie verversen moet elke 6.000. Dan gaat het toch echt hard. Je wilde toch een nieuwere/duurdere motor omdat je dan minder onderhoud hebt? Kijk dan even goed de onderhoudsschema's na. Nieuwere motoren hebben ook zeer regelmatig onderhoud nodig namelijk. Wellicht niet elke 6k, maar aanmerkelijk vaker dan een auto. Als je zelf de olie ververst, scheelt je dat al heel veel trouwens. En als je een moer op een bout kunt draaien, kun je ook olie verversen.

Een motor is goedkoop om te hebben, duur om te gebruiken. Een auto is duur om te hebben, goedkoop om te gebruiken.

All weather trouwens klinkt leuk, maar je moet echt een heel goed pak hebben wil dat weken. Als ik in de zomer mijn all weather pak aantrek, ga ik dood omdat ik levend verbrand. In de winter, omdat ik doodvries. All-weather wil eigenlijk zeggen; lente en hersft :+

[ Bericht 32% gewijzigd door BlackLining op 13-03-2014 01:37:04 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:24:43 #180
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_137683875
Polo in Juchen (Duitsland) is ook een aanrader.
Superzaak met tevens fabriekswinkel eraan vast.
Net efkes anges
pi_137684066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
de btw is sowieso al 2% lager dan in nederland :P
pi_137684081
Dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen Why! Je hebt echt geluk gehad..

BL ik ben benieuwd hoe je Bandiet er uiteindelijk uit gaat zien. Ik moet zeggen dat na wat je ons tot nu toe hebt laten zien het er veelbelovend uit ziet.

Zelf ben ik nu flink aan het rondkijken naar motoren en zaterdag wordt het tijd voor een eerste proefrit.
Ik ben benieuwd of ik het hetzelfde ga ervaren als MTA, gezien ik op een soortgelijke fiets ga proefritten. Ik heb alleen iets zwaarder gelest denk ik (BMW F800GS), dus misschien vind ik dat ding niet vooruit te branden :7

Hoe is het trouwens met SD?
pi_137684096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:45 schreef Scheringa het volgende:

die hebben we bij het grofvuil gezet
pi_137684612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Top! Dat is voor mij goed te doen.
Ga ik dit weekend daar even naartoe.

http://goo.gl/maps/pBihb
Dat is em, grote bruine dak in 't midden. Deelt het gebouw met een of andere elektronicaboer, maar als je erheen loopt is het vrij duidelijk welke deur je moet hebben :+
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:11:18 #185
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137685774
Waar laten jullie eigenlijk je gebruikte olie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:18:37 #186
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_137685967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:11 schreef whY... het volgende:
frituur :+

Gewoon inleveren.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:20:15 #187
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_137686015
quote:
gootsteen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_137686409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:27 schreef BlackLining het volgende:
Je vergeet onderhoud ;) Begin maar eens bij de banden die het bij 7 a 8k kilometer voor gezien houden :) En een setje banden kost inclusief omleggen op losse wielen zo tussen de 200 en 300. En als je alle beurten ook doen door de garage ben je flink aan de beurt. Mijn Bandit (wel 1995 natuurlijk) wil elke 8.000km zijn kleppen gesteld en carbs gesynced hebben. Dat kost bij de dealert weer rond de 300 euro. Olie verversen moet elke 6.000. Dan gaat het toch echt hard. Je wilde toch een nieuwere/duurdere motor omdat je dan minder onderhoud hebt? Kijk dan even goed de onderhoudsschema's na. Nieuwere motoren hebben ook zeer regelmatig onderhoud nodig namelijk. Wellicht niet elke 6k, maar aanmerkelijk vaker dan een auto. Als je zelf de olie ververst, scheelt je dat al heel veel trouwens. En als je een moer op een bout kunt draaien, kun je ook olie verversen.

Een motor is goedkoop om te hebben, duur om te gebruiken. Een auto is duur om te hebben, goedkoop om te gebruiken.

All weather trouwens klinkt leuk, maar je moet echt een heel goed pak hebben wil dat weken. Als ik in de zomer mijn all weather pak aantrek, ga ik dood omdat ik levend verbrand. In de winter, omdat ik doodvries. All-weather wil eigenlijk zeggen; lente en hersft :+
Hehehe scherp, net weer even gekeken op marktplaats voor een motor.
Kwam deze tegen, heel heel vet alleen Ducati schijnt nogal duur in onderhoud te zijn.

http://link.marktplaats.nl/m784372790

Ga zaterdag op pad naar wat dealers. Woon in Apeldoorn, weten jullie wat goede dealers in de omgeving?
pi_137686586
quote:
Hehe, hier rijdt de gemeente twee keer per jaar met een kar door de straat waarmee ze dat soort meuk inzamelen. Dus de gebruikte olie gaat hier gewoon in de schuur, en als die kerel eens langs komt geef ik alles mee.

Kan het ook wel in gaan leveren, maar ik heb geen auto. En met zo'n vieze kan olie in de rugzak naar dat inleverpunt zie niet zo zitten.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:44:00 #190
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137686722
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hehe, hier rijdt de gemeente twee keer per jaar met een kar door de straat waarmee ze dat soort meuk inzamelen. Dus de gebruikte olie gaat hier gewoon in de schuur, en als die kerel eens langs komt geef ik alles mee.

Kan het ook wel in gaan leveren, maar ik heb geen auto. En met zo'n vieze kan olie in de rugzak naar dat inleverpunt zie niet zo zitten.
Daar zit ik dus ook een beetje mee, ik heb eenmalig een klein beetje in een potje bij het huisvuil gedaan en een keer bij mijn pa kunnen inleveren maar inmiddels heb ik toch wel een paar liters aan olie thuis staan.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:53 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137687665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:27 schreef BlackLining het volgende:

Scherp, ik was inderdaad het onderhoud even vergeten.
Wel ga ik alle onderdelen e.d. uit Duitsland halen.. dat doe ik met de auto ook en dat heeft mij aanzienlijk veel geld bespaard.

Ook met pakken waar je de binnenkant er uit kan halen e.d? Ik had zelf verwacht dat je dan eigenlijk een soort zomerjas maakt, en winterjas.
De lespakken hebben ook zo'n uitneembare voering.
Zelf heb ik het nog geen enkele keer te warm gehad (toegegeven het is nog niet bloedheet geweest) en ook nog niet te koud (terwijl ik echt in flinke buien en kou gelest heb)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:45 schreef Scheringa het volgende:
Dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen Why! Je hebt echt geluk gehad..

BL ik ben benieuwd hoe je Bandiet er uiteindelijk uit gaat zien. Ik moet zeggen dat na wat je ons tot nu toe hebt laten zien het er veelbelovend uit ziet.

Zelf ben ik nu flink aan het rondkijken naar motoren en zaterdag wordt het tijd voor een eerste proefrit.
Ik ben benieuwd of ik het hetzelfde ga ervaren als MTA, gezien ik op een soortgelijke fiets ga proefritten. Ik heb alleen iets zwaarder gelest denk ik (BMW F800GS), dus misschien vind ik dat ding niet vooruit te branden :7

Ben benieuwd!

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:20 schreef Tunafish het volgende:

[..]

http://goo.gl/maps/pBihb
Dat is em, grote bruine dak in 't midden. Deelt het gebouw met een of andere elektronicaboer, maar als je erheen loopt is het vrij duidelijk welke deur je moet hebben :+
Thanks, ik ken het daar wel.
Ben regelmatig in Leer, kleding e.d. haal ik daar ook weg bij de New Yorker bijv :P.
YouTube
pi_137687777
@MTA: Echte zomerpakken zijn niet waterdicht, zit vol gaatjes :P
pi_137687872
Met die voering in je jas eruit heb je het in de zomer nog steeds wel aardig warm. Zolang je rijdt is er niks aan de hand, maar als je eens stilstaat bij een verkeerslicht verdamp je spontaan :P In de winter had ik met de voering erin op de langere stukken toch wel een trui eronder, anders heb je het alsnog te koud.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik echt alleen maar t-shirts draag en bij hoge uitzondering eens een trui, dus de grenzen van wanneer ik het warm en koud vind liggen misschien anders dan bij de gemiddelde medemens :+
pi_137689698
zo net ff stukkie wezen rijden. eerst naar Hyperpro service center in werkendam. uiteraard zonder afspraak op de gok maar helaas geen tijd om het er gelijk in te zetten. maakt niet uit want koffie stond uiteraard klaar. en even blijven plakken om toe te kijken hoe die een fjr1300 onder handen nam.

er was overigens nog meer moois te zien want er stond ook nog een BMW HP4 racer uit andorra die ze aan het prepareren zijn voor Isle of Man TT. ze verwachten dat als ie helemaal klaar is dat dat ding dan 225PK op het achterwiel heeft _O-

4 april ben ik aan de beurt voor progressieve vering voor. achter laat ik nog even standaard want met 30 a 35 k heeft die sachs shock meestal wel zn beste tijd gehad en dan vervang ik de complete demper ipv alleen de veer.

op de terugweg even vanaf Nieuwpoort over de lekdijk terug naar huis en getankt. incl. de dagtour van afgelopen zaterdag mocht ik na 422km 20,5L tanken dat is een ruime 1:20 en ik had dus nog 2,5L over in de tank :')
pi_137690145
Nieuwpoort?

pi_137690167
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:39 schreef Maegrim het volgende:
Nieuwpoort?

[ afbeelding ]
:o :o :9~ :9~ :9~ :9~
pi_137690191
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:39 schreef Maegrim het volgende:
Nieuwpoort?

[ afbeelding ]
ja alleen ging ik linksaf richting kinderdijk :P
pi_137690249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja alleen ging ik linksaf richting kinderdijk :P
ik ook toen :P

sterker nog, ik had toen net een tosti gegeten in hotel kinderdijk :9
pi_137690410
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Scherp, ik was inderdaad het onderhoud even vergeten.
Wel ga ik alle onderdelen e.d. uit Duitsland halen.. dat doe ik met de auto ook en dat heeft mij aanzienlijk veel geld bespaard.

Ook met pakken waar je de binnenkant er uit kan halen e.d? Ik had zelf verwacht dat je dan eigenlijk een soort zomerjas maakt, en winterjas.
De lespakken hebben ook zo'n uitneembare voering.
Zelf heb ik het nog geen enkele keer te warm gehad (toegegeven het is nog niet bloedheet geweest) en ook nog niet te koud (terwijl ik echt in flinke buien en kou gelest heb)

[..]

Ben benieuwd!

[..]

Thanks, ik ken het daar wel.
Ben regelmatig in Leer, kleding e.d. haal ik daar ook weg bij de New Yorker bijv :P.
Nee, is niks. Als het 30 graden is moet je een doorwaai pak hebben, anders krijg je het zo warm dat het serieus ten koste gaat van je concentratie en veiligheid. Een allweather pak heeft dat niet, want dat moet waterdicht zijn. Dat kan met een liner, maar niet als de buitenkant bewust een gatenkaas is. En een volledig waterdichte buitenkant wil je dan weer niet midden in de zomer.

Allweather pakken zijn prima voor normale omstandigheden. Voor uitersten (boven de 27 of onder de 0 ongeveer) zuigt het gewoon apennootjes. Vandaar, leuk voor de herfst of lente, maar niet voor zomer of winter.

Als ik jou was, zou ik nu een 'normaal' textiel pak kopen, en dan los een doorwaai jas. Dan kun je voorlopig prima vooruit tot het echt weer winter wordt.
pi_137690844
Waterdicht is voor de fabrikanten ook een rekbaar begrip :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')