4 daarentegen kan wel weer heel goed zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
En soms... is 3 misschien teveel van het goede:
Heerlijk juist, wil me verdiepen in muziek over de hele wereld.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dirty Beaches is geen slechte artiest, die komt oorspronkelijk uit Taiwan.Maar Kerft doet het er soms om idd.
Ik ken haar muziek niet goed. Aanrader?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Zijn jullie een beetje Bjork fans eigenlijk?
Denk juist dat het niks voor mij is als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Bjork wel wat voor Kerfty. Enorm vaag, muzikaal, vaag, aparte stem, vaag, alle kanten op, vaag.
Post. Debut.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken haar muziek niet goed. Aanrader?
Wow... 16 jaar,quote:
Indierock met zangeressen kan ranja je ook nog wel bij helpen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Kan het overigens wel proberen, want zoek wat vrouwelijke vocalisten over uptempo muziek, daarvoor moet ik meestal in Japan zijn heb ik al gemerkt.
Het is Björk Guðmundsdóttir. Zeg het nou eens goed bob!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is straks gewoon dood, terwijl Bjork nog steeds optreedt
BBC natuurseries zijn briljant, maar geen idee of je daarvan houdt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, dat was de laatste EP van True Detective. Wat nu.
Godver..Daar gaat mijn aflevering Walking Deadquote:
Dat topic probeer ik al tijden eens door te nemen, maar kom er niet aan toe. Heb wel wat lijsten op RYM die ik af en toe eens doorzoek en wat raadpleeg, maar daar zit ook een hoop meuk tussen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Indierock met zangeressen kan ranja je ook nog wel bij helpen.![]()
(Gaat het eindelijk een heel topic over indie en vrouwen, vlucht ranja weg).
David Attenboroughquote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
BBC natuurseries zijn briljant, maar geen idee of je daarvan houdt.
Ik vind zelf bijv. Metric wel leuk in dat genre, en Bettie Serveert.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat topic probeer ik al tijden eens door te nemen, maar kom er niet aan toe. Heb wel wat lijsten op RYM die ik af en toe eens doorzoek en wat raadpleeg, maar daar zit ook een hoop meuk tussen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, dat was de laatste EP van True Detective. Wat nu.
Ken je Herman Finkers al?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe verslaving.
Absurdistische satire.
Ah, daar had ik al iets over gehoord, ja. Ben nu nog bezig met Adventure Time (quote:Op maandag 10 maart 2014 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe verslaving.
Absurdistische satire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |