Iets helemaal anders maar: Ik zag dat op het Belgische Cactusfestival in Brugge Mark Lanegan en Afghan Whigs op dezelfde dag optreden en moest aan jou denkenquote:
Die hebben nog niks samen gedaan iddquote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Iets helemaal anders maar: Ik zag dat op het Belgische Cactusfestival in Brugge Mark Lanegan en Afghan Whigs op dezelfde dag optreden en moest aan jou denkenDenk wel dat ik erbij ben, hopelijk een speciaal gastoptreden van Lanegan bij Afghan Whigs of zo.
Schoolboy Q komt toch gewoon uit de VS?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur naar random crap uit een random vaag land
En dan de kriebels krijgen van Thom Yorkequote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur met random crap uit een random vaag land
Desert Sessionsquote:
Dit is gewoon Amerikaans hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die muziek die Kerf altijd luistertDie gast pijnigt zich bij voorkeur met random crap uit een random vaag land
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schoolboy Q komt toch gewoon uit de VS?
Ik had gewild dat ik dat kon bevestigen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
En soms... is 3 misschien teveel van het goede:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
De eerste 50 plekken zijn sowieso altijd voor Volendam.
Taiwan heb ik er maar eentje, hier een mooi overzicht:quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zo
Nog nooit geluisterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Zijn jullie een beetje Bjork fans eigenlijk?
Homogenic en Vespertine zijn iig wel fijnquote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
Van haar vroege werk zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
En soms... is 3 misschien teveel van het goede:
Dirty Beaches is geen slechte artiest, die komt oorspronkelijk uit Taiwan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer nu even 2 dingen. Enerzijds dat Kerft graag kutmuziek luistert en anderzijds dat hij muziek het liefst uit een afvoerputje van Taiwan trekt of zo
Een paar liedjes af en toequote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
hele vroege werk?quote:
Gewoon een vuige aandachtshoer. Deed ze niet iets samen met Sinéad O'Connor?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Bjork wel wat voor Kerfty. Enorm vaag, muzikaal, vaag, aparte stem, vaag, alle kanten op, vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |