Lol is dat een parodie?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Albums ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel tof, maar ken eigenlijk maar de helft van haar albums.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef DO2 het volgende:
Ik vind dat er maar verdomd weinig liefde is voor PJ, hier. Compleet onterecht.
Meer een ode aan.quote:
quote:
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof, maar ken eigenlijk maar de helft van haar albums.
Ik vind het begin van Let England Shake briljant. Maar het kakt zo gigantisch in halverwege.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.
En ik vind haar laaste album er niet veel voor onderdoen. Vind de weg die ze nu is ingeslagen heel interessant.
( Ook al mis ik de hijgende, kreunende en schreeuwende PJ van weleer wel 'n beetje. Maar die komt niet meer terug. )
Ik zou niet weten waar. Vind 'm van begin tot eind erg sterk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het begin van Let England Shake briljant. Maar het kakt zo gigantisch in halverwege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Mjah. Ergens rond nummer 6.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Vind 'm van begin tot eind erg sterk.
Daar ben ik nu begonnen, toch een sterk nummer.quote:
Ja, dat is ergens halverwege, Norrage. Dat begrijp ik,quote:
3quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef DO2 het volgende:
De eerste 3 (- ja, 3, ranja - ) zijn sowieso briljant.
Ohja dat is Battleship he? Die vind ik nog erg sterk. Daarna lijkt het alsof je naar een herhaling van de eerste 6 nummers loopt te luisteren. Ik weet niet of ik het ooit af heb kunnen luisteren in 1 ruk...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik nu begonnen, toch een sterk nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |