Nee, maar wel een keer mijn haar roze geverfdquote:
Wat voor een cake?quote:
Ow, dat is wel matig. Dacht dat je geen sigaretten meer had.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje een suf gevoel 's ochtends. Maar dat was al snel weer over. Heb wel gerookt vandaag.
Mmm ja ik heb mooiere babes gezienquote:
Ja, ik ga hem veranderen.quote:
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat is wel matig. Dacht dat je geen sigaretten meer had.
Weet je zeker dat het een mannetje is dan?quote:
Beetje veel lichaamsbeharing.quote:
Bijna zeker ja. Ziet er echt uit als een reu.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een mannetje is dan?
quote:
Hoe zie je dat verschil? Voor mij is het een hond. Ik weet niet eens wel merk hond het isquote:Op maandag 10 maart 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna zeker ja. Ziet er echt uit als een reu.
Golden Retriever. En reuen zijn wat steviger gebouwd, bredere kop. Teefjes zijn wat smaller en eleganter.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zie je dat verschil? Voor mij is het een hond. Ik weet niet eens wel merk hond het is
Ah, een van je 99 problems opgelost?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem veranderen.
[..]
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.
Maar niet de beste hond.quote:
Klinkt wel cru, maar ja. Geen relatie meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, een van je 99 problems opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke blondinequote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem veranderen.
[..]
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.
Aaawquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel cru, maar ja. Geen relatie meer.
Dat verschil zou ik echt niet zienquote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Golden Retriever. En reuen zijn wat steviger gebouwd, bredere kop. Teefjes zijn wat smaller en eleganter.
Ik las het al ja. Kusje op je emotiesquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verschil zou ik echt niet zien
Dank je.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.
Ik zie niksquote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*knoopt blousje open*
Oh, weet je dat zeker?
quote:
Mja.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.
Je hoeft er ook niet met je hoofd onder te hangen. Maar je ziet al snel genoeg of het een reu is of niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietik bekijk liever de geslachtsdelen van mensen en in het bijzonder vrouwen
Hij woont toch bij jullie?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.
klopt dat was Binky. fijn dat je het toegeeft.quote:
Ja. Nu nog wel. Hij was al bezig met zoeken naar andere woonruimte.quote:
Eventjes je typfout verbeterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
klopt dat was Bogie fijn dat je het toegeeft.
Geeneens een traan? Straaaiight.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.
Hopelijk lukt dat wel op korte termijn, een plekje voor zichzelf is wel zo handig dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Nu nog wel. Hij was al bezig met zoeken naar andere woonruimte.
Ach ik hou het wel bij honden ontlopenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet met je hoofd onder te hangen. Maar je ziet al snel genoeg of het een reu is of niet.
Bijnaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is die cake al klaar dan?
*knoopt blousje dicht*
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeneens een traan? Straaaiight.
Die klap kan later komen hoor...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.
Jazeker. Tot die tijd mag hij hier nog wel blijven, maar dat zal wel awkward worden op een gegeven moment.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat wel op korte termijn, een plekje voor zichzelf is wel zo handig dan.
Wat moet die anders?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.
Waarom zou je? Ben je bang?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik hou het wel bij honden ontlopen
Dat is dan wel positiefquote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Maar tot nu toe dus nog niets gemerkt.quote:
Ik zeg toch ook niet dat het goed of fout is?quote:
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op Borisquote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
klopt dat was Binky. fijn dat je het toegeeft.
Bang niet, eerder niet prettig. Ik voel mij er ongemakkelijk bij. Hondenquote:
Je lijkt verbaasdquote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het goed of fout is?
KSquote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.
[..]
Haten op Boris
Dat klopt. Ik heb er verder ook geen oordeel over. Ik hoop alleen niet dat hij onnodig dingen opkropt, want in principe mag hij zich gewoon laten gaan als hij iets voelt. Dat zou volkomen terecht zijn en daar geef ik hem alle ruimte voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.
[..]
Haten op Boris
Nare ervaring gehad?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bang niet, eerder niet prettig. Ik voel mij er ongemakkelijk bij. Honden
Ben ik ook een beetje. Het is niet de eerste keer dat ik het uitmaak met iemand en ik heb anders meegemaakt, dus ik had me voorbereid op een bepaalde manier en het pakte anders uit. Maar dat is verder niet erg of zo.quote:
Beter maar zoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nare ervaring gehad?
[..]
Ben ik ook een beetje. Het is niet de eerste keer dat ik het uitmaak met iemand en ik heb anders meegemaakt, dus ik had me voorbereid op een bepaalde manier en het pakte anders uit. Maar dat is verder niet erg of zo.
Ik hoop voor hem dat hij het op zijn eigen manier goed kan verwerken en afsluiten.quote:
Nou joepie. Is echt een feest.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Heb het nog nooit met iemand uitgemaakt. *zet op bucketlist
Het is beter dan aan de kant gezet te wordenquote:
+1quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Heb het nog nooit met iemand uitgemaakt. *zet op bucketlist
De Tootquote:
Ach, geef het wat tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er verder ook geen oordeel over. Ik hoop alleen niet dat hij onnodig dingen opkropt, want in principe mag hij zich gewoon laten gaan als hij iets voelt. Dat zou volkomen terecht zijn en daar geef ik hem alle ruimte voor.
#DeNeelquote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Toot
[..]
Ach, geef het wat tijd.
Dat is waar. Ik ben ook wel eens gedumpt. Daar ben je echt ziek van.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is beter dan aan de kant gezet te worden
Dat niet eens, sowieso contact vind ik lastig, en voor mij gevoel reageren honden onverspelbaar.quote:
Ik ga me er verder niet mee bemoeien hoor. Als hij ergens over wilt praten kan dat altijd, maar als hij dat niet wil is het ook prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Toot
[..]
Ach, geef het wat tijd.
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.quote:
Dat is wel lastig ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet eens, sowieso contact vind ik lastig, en voor mij gevoel reageren honden onverspelbaar.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.
Daarom ook de smiley, hè.quote:
'Per ongeluk'quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.
Inderdaad, maar als je ook nooit een hond hebt gehad of bijna nooit in aanraking met honden komt zijn honden vreemd en misschien wel een beetje eng. Ik vind het niet fijn als er een hond op mij af gerend komtquote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja.Mensen en dieren zijn nou eenmaal onvoorspelbaar.
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.quote:
Ja.quote:
Weet ik, maar toch reageer ik.quote:
Iets met een Lquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.
Maar ze heeft toevallig dezelfde voornaam als Fera.
[..]
Ja.
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je ook nooit een hond hebt gehad of bijna nooit in aanraking met honden komt zijn honden vreemd en misschien wel een beetje eng. Ik vind het niet fijn als er een hond op mij af gerend komt
Is ze lekker?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.
Maar ze heeft toevallig dezelfde voornaam als Fera.
[..]
Ja.
Awwww. *knufquote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Om gedumpt te worden moet je eerst een relatie hebben
Een afwijzing voelt ook verschrikkelijk, of dat vergelijkbaar is met gedumpt worden is weet ik niet. Maar met afwijzingen heb ik wel ervaringquote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Die van m'n ouders wil kusjes geven, dus die komt omhoogquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.
Zal wel op elkaar lijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een afwijzing voelt ook verschrikkelijk, of dat vergelijkbaar is met gedumpt worden is weet ik niet. Maar met afwijzingen heb ik wel ervaring
Klopt.quote:
Bogie eng?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.
Ik zou dat graag willen ontkennen, want dan kon ik Aldo uitlachen.quote:
Als ik jouw hond vaker zal zien dan denk ik dat het snel minder eng zal vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die niet op FBquote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb jij van iedereen fb?
[..]
Bogie eng?
Ongeveer net zo eng als een milkshake.
[..]
Ik zou dat graag willen ontkennen, want dan kon ik Aldo uitlachen.
Maar helaas.
Neuh. Afwijzen is even pijnlijk, als een pleister van je huid af trekken.quote:
Ergens denk ik toch dat het anders is. Je liefde verklaren en worden afgewezen is anders dan gedumpt worden door iemand waarmee je een relatie hebt.quote:
Ow vriendinnetje van Aldo?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bogie eng?
[..]
Maar helaas.
Ligt er aan hoe die relatie was denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens denk ik toch dat het anders is. Je liefde verklaren en worden afgewezen is anders dan gedumpt worden door iemand waarmee je een relatie hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel Selina/
Nog met haar gespeeld vandaag?
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
Kieteldoodquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel Selina/
Nog met haar gespeeld vandaag?
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe die relatie was denk ik.
Toch doorgezet? Hoe ging hij er mee om?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bogie eng?
[..]
Maar helaas.
Nog mooie shout-outs gehad?quote:
Heb altijd een rol ductape liggen hiervoor.quote:
Lees 10 posts terug ofzoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Toch doorgezet? Hoe ging hij er mee om?
Dat kan best. Hij is verder heel lief en een echte mensenvriend. Het is een ongeleid maar liefdevol projectiel.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik jouw hond vaker zal zien dan denk ik dat het snel minder eng zal vinden.
Ook handig als ze harig zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog mooie shout-outs gehad?
[..]
Heb altijd een rol ductape liggen hiervoor.
Rustig, beetje in zichzelf gekeerd. Hij vond het wel zwaar kut, zei hij. Kan het ook wel aan hem zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Toch doorgezet? Hoe ging hij er mee om?
Je mist er niets aan om gedumpt te worden fax. Echt, geloof me maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Ach het went vanzelf zulke dingenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan best. Hij is verder heel lief en een echte mensenvriend. Het is een ongeleid maar liefdevol projectiel.
Ach, uiteindelijk sterkt zo'n ervaring je ook weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef yats het volgende:
Je mist er niets aan om gedumpt te worden fax. Echt, geloof me maar.
Las t al. Film kijken en fokken gaat lastig tegelijk.quote:
Een echte man dusquote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Las t al. Film kijken en fokken gaat lastig tegelijk.
Ow laat dan maar zittenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Je mist er niets aan om gedumpt te worden fax. Echt, geloof me maar.
Vrouwen kunnen ook maar één ding tegelijk. Multitasken is een mythe.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte man dusje kan maar 1 ding tegelijk. En dat is meestal denken aan seks
Dat hangt van de situatie af. Als t al minder goed gaat verwerk je het sneller is mijn ervaring. Mijn laatste keer heeft echter maanden pijn gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk sterkt zo'n ervaring je ook weer.
Als het uit het niets komt is de klap wel drie keer zo hard, ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af. Als t al minder goed gaat verwerk je het sneller is mijn ervaring. Mijn laatste keer heeft echter maanden pijn gedaan.
Nog meer dingen die een mythe zijn? Vrouwendingen danquote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook maar één ding tegelijk. Multitasken is een mythe.
Vandaar ook het 'uiteindelijk'. Dat wil je zelf niet nog een keer meemaken, en je denkt er waarschijnlijk ook 3x over na voor je een ander iets vergelijkbaars aandoet. M.i. zou een break-up nooit echt als een verrassing moeten komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef yats het volgende:
Dat hangt van de situatie af. Als t al minder goed gaat verwerk je het sneller is mijn ervaring. Mijn laatste keer heeft echter maanden pijn gedaan.
pls, alsof jij niet tegelijk iets bij je inbrengt en je clit stimuleert. Je maakt mij niets wijs, dame.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook maar één ding tegelijk. Multitasken is een mythe.
Niet dat ik zo kan bedenken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog meer dingen die een mythe zijn? Vrouwendingen dan
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
pls, alsof jij niet tegelijk iets bij je inbrengt en je clit stimuleert. Je maakt mij niets wijs, dame.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
pls, alsof jij niet tegelijk iets bij je inbrengt en je clit stimuleert. Je maakt mij niets wijs, dame.
Godver Fasquote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar ook het 'uiteindelijk'. Dat wil je zelf niet nog een keer meemaken, en je denkt er waarschijnlijk ook 3x over na voor je een ander iets vergelijkbaars aandoet. M.i. zou een break-up nooit echt als een verrassing moeten komen.
Goed om te wetenquote:
Ik weet weinig van vrouwen af, ik ben geen goede raadgever.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed om te wetenmocht ik ooit een vriendin krijgen
Ik hoef ook geen meisjes-meisje die kunnen toch niet omgaan met mijn sprankelende persoonlijkheidquote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet weinig van vrouwen af, ik ben geen goede raadgever.
Sterkte de komende tijd. Ook al ben je degene die het geïnitieerd heeft, dat maakt het niet per se makkelijker.quote:
Dank je.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte de komende tijd. Ook al ben je degene die het geïnitieerd heeft, dat maakt het niet per se makkelijker.
Dit vat het wel goed samen denk ik:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
Ik weet weinig van vrouwen af, ik ben geen goede raadgever.
Done. Lief vragen had ook gemogen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik eis dat ik met onmiddellijke ingang uit de OP wordt gehaald.
Je bent soms net een man fas, in beelden denken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slimme kerel, die Oscar Wilde.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vat het wel goed samen denk ik:
[ afbeelding ]
En toch blijven wij mannen het proberen.quote:
Cuijk? Daar heb je er ook een.quote:
Alleen de onervaren mannen.quote:
Dan kun je beter in Cuijk zijn.quote:
Woensel is toch een soort afvoerputje van Eindhoven? Daar woont toch al het tuig?quote:
Klopt jaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Woensel is toch een soort afvoerputje van Eindhoven? Daar woont toch al het tuig?
Twente is mooi ja.
Wat voor cake heb je gemaakt dit keer?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Boh cake ruikt goed
Straks in m'n eentje opsmikkelen
Een naturel cake. Wel met een heel klein beetje kaneelsuiker, want je weet; met kaneel smaakt alles beterquote:
Omdat #DeNeelquote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarom weten jullie dit soort dingen?
Ik kom er altijd langs als ik vanaf het station naar m'n vader loop.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarom weten jullie dit soort dingen?
Klopt. Ik doe altijd kaneel over mijn havermout. Maar meer omdat ik er geen suiker in doe.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een naturel cake. Wel met een heel klein beetje kaneelsuiker, want je weet; met kaneel smaakt alles beter
En niet eens een stukje voor mijquote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Boh cake ruikt goed
Straks in m'n eentje opsmikkelen
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik dan toch eindelijk over kaneel heen lopen.
Ervaring genoeg, maar iets met een ezel, een steen en een poot.....quote:
Je kunt zelfs in hem wonen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey VA.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Woensel is toch een soort afvoerputje van Eindhoven? Daar woont toch al het tuig?
Twente is mooi ja.
Of urenlang op hem zuigen.quote:
#nohommo ?quote:
quote:
Of wel. Ik ga het niet doen iig.quote:
Google. Ik kom er net achter dat er serieus twee straten zijn die naar mijn opa vernoemd zijn en drie met de naam van zijn broer. Bezige baasjes.quote:Waarom weten jullie dit soort dingen?
Waarom haal jij altijd de naam, datum en tijd weg bij een quote?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Google. Ik kom er net achter dat er serieus twee straten zijn die naar mijn opa vernoemd zijn en drie met de naam van zijn broer. Bezige baasjes.
Hey dat viel mij ook al opquote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom haal jij altijd de naam, datum en tijd weg bij een quote?
Ik denk dat het gewoon de tekst selecteert en dan op de quoteknop drukt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof hij het bericht zelf kopieert en in de quickreply in een quote-tag gooitquote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen quote alert meer krijgen.quote:Waarom haal jij altijd de naam, datum en tijd weg bij een quote?
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Even bedenken hoe ik dit nu weer verneukt heb.
Netjes, 10 punten.quote:
Quote alert is handig. Maar volgens mij krijg ik die wel als hij me quote.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Denk het niet ...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Quote alert is handig. Maar volgens mij krijg ik die wel als hij me quote.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een naturel cake. Wel met een heel klein beetje kaneelsuiker, want je weet; met kaneel smaakt alles beter
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik doe altijd kaneel over mijn havermout. Maar meer omdat ik er geen suiker in doe.
[..]
quote:
Ow ik deed net kaneel over mijn appelstukjes voor extra flavor.
quote:
Ik voel me mentaal aangerand.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Ben benieuwd wie Feer nu als eerst gaat proberen te versieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
O. Hmmm.quote:
Sorry, kaneel is gewoon een lekkere specerij. Was dan voor paprika gegaan, dan zou ik je nooit aanraken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voel me mentaal aangerand.
Eh, dat doe ik niet bewust. Geen idee waarom dat gebeurd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu is het weer niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat doe ik niet bewust. Geen idee waarom dat gebeurd.
Het is een beetje vallen en opstaan. Vooral veel vallen. Maar vergeet niet steeds op te staanquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Dat durf ik niet Fok!sters versieren sowieso versieren durf ik niet
?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Even bedenken hoe ik dit nu weer verneukt heb.
Ah, ik snap het denk ik. Als ik op direct quote druk doet hij het niet. Als ik de tekst selecteer en in een quote post doet hij het wel.quote:
Als je eenmaal op de grond ligt kun je niet nog een keer vallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een beetje vallen en opstaan. Vooral veel vallen. Maar vergeet niet steeds op te staan
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Ben benieuwd wie Feer nu als eerst gaat proberen te versieren.Heb je haar nog geen DM gestuurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had 't quoten een beetje verneukt.quote:
Maar je kan niemand versieren als je op de grond ligtquote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je eenmaal op de grond ligt kun je niet nog een keer vallen.
Ah, jij gebruikt verschillende technieken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ik snap het denk ik. Als ik op direct quote druk doet hij het niet. Als ik de tekst selecteer en in een quote post doet hij het wel.
Ze heeft me al afgewezen.quote:
Beetje lastig inderdaad. Slingers vanaf de grond werpen en hopen dat je iets raakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kan niemand versieren als je op de grond ligt
Zoals met alles.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, jij gebruikt verschillende technieken.
Ballonnen opblazen lukt wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje lastig inderdaad. Slingers vanaf de grond werpen en hopen dat je iets raakt.
Oh daar gaat het dus fout.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een beetje vallen en opstaan. Vooral veel vallen. Maar vergeet niet steeds op te staan
Toen was ik nog bezet. Hurhurhur.quote:
Nah, ik pas.quote:
Ballonnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ballonnen opblazen lukt wel.
Ouch pijnlijk. Iets met chloor toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, er is ook een kaneelstraat in Almere.
En er is vandaag en dode en een zwaargewonde gevonden daar.
Nee, sinds vandaag.quote:
Heb 't wel aangepast. Alleen geen melding erbij, denk ik.quote:
*knuffel* Komt wel goed hoor. Was mijn beslissing.quote:
Ow die komt normaal toch wel? Bij mij wel toen ik een relatie invulde. Ik heb die update alleen weggehaald want ik had geen behoefte aan 'felicitaties'.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb 't wel aangepast. Alleen geen melding erbij, denk ik.
Dan is het nog steeds geen feestje natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
*knuffel* Komt wel goed hoor. Was mijn beslissing.
Dat, en het maakt het Facebook hosselen extra lastig natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Ow die komt normaal toch wel? Bij mij wel toen ik een relatie invulde. Ik heb die update alleen weggehaald want ik had geen behoefte aan 'felicitaties'.
Jammer dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow die komt normaal toch wel? Bij mij wel toen ik een relatie invulde. Ik heb die update alleen weggehaald want ik had geen behoefte aan 'felicitaties'.
Je kunt volgens mij wel aanvinken of zo dat het niet gebeurd. Heb ook gewoon op single gezet, dus niet uit elkaar. Ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als dat geen duidelijke hint isquote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen was ik nog bezet. Hurhurhur.
[..]
Nah, ik pas.
Hoezo? Je ziet het wel staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:09 schreef AirwiN het volgende:
Dat, en het maakt het Facebook hosselen extra lastig natuurlijk.
quote:
Apart, bij mij kwam er wel een update op mijn timeline.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij wel aanvinken of zo dat het niet gebeurd. Heb ook gewoon op single gezet, dus niet uit elkaar. Ofzo.
Je bent binnenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zat zaterdag in de kroeg en kreeg ineens het berichtje "we gaan toch wel nog een keer spongebob kijken he? <3"
Beter ben ik binnen
Jajajaja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo? Je ziet het wel staan.
De status dan.
Nice VA.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zat zaterdag in de kroeg en kreeg ineens het berichtje "we gaan toch wel nog een keer spongebob kijken he? <3"
Beter ben ik binnen
Volgens mij is het vrij nieuw. Een vriendin van mij had het ook uitgezet, die heeft ook sinds een week een relatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Apart, bij mij kwam er wel een update op mijn timeline.
Die wil je penis opvreten met haar punani.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter ben ik binnen
Ik had het een keer voorgesteld, ze had die film nog niet gezien. En ze komt er op terug. Goed teken iig.quote:
Daarom ben ik hier wel blij mee ... Het staat op m'n pagina, maar niet in de newsfeed.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Kijk hierom zou ik een relatie al niet invullen op facebook, als het uit is valt het zo op en komen de vragen.
wat ben je toch subtielquote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die wil je penis opvreten met haar punani.
Ow kan wel dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
Volgens mij is het vrij nieuw. Een vriendin van mij had het ook uitgezet, die heeft ook sinds een week een relatie.
Wehehehe WAAROM IS HET UIT??quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Kijk hierom zou ik een relatie al niet invullen op facebook, als het uit is valt het zo op en komen de vragen.
Je zit gebakken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter ben ik binnen
Ik wist nog niet hoe het werkte, het het pas een maand ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Gewoon random je status veranderen, dan houden mensen vanzelf wel op met vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Ik zet dan de relatiestatus op "only me" wua wie het kan zien, dan op single. En even later weer gewoon open zetten. Niemand die het ziet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Kijk, een expert.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zet dan de relatiestatus op "only me" wua wie het kan zien, dan op single. En even later weer gewoon open zetten. Niemand die het ziet.
Hoeft niet. Ze heeft best wat guy-friends. Dus het kan alle kanten opquote:
Collega van mij was uit elkaar gegaan, was niet kenbaar gemaakt en toen die griet ineens een foto postte met die nieuwe vlam kwamen de vragen ineens.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
Maar dat hoeft dus niet meer. Nu is er volgens mij een optie: "Niet weergeven in newsfeed" oid.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet dan de relatiestatus op "only me" wua wie het kan zien, dan op single. En even later weer gewoon open zetten. Niemand die het ziet.
Als er iemand geen expert is met relaties, ben ik hetquote:
Heb nog niet de kans gehad om het uit te proberenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dus niet meer. Nu is er volgens mij een optie: "Niet weergeven in newsfeed" oid.
Geen leuker vermaak dan leedvermaak.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik ben er zelf overigens wel als de kippen bij om vragen te stellen als iemand de relatie uit heeft. Dat dan weer wel, he.
Ik ben degene die het als eerste liked omdat ik het toch een kuthoer vond.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik ben er zelf overigens wel als de kippen bij om vragen te stellen als iemand de relatie uit heeft. Dat dan weer wel, he.
Je ex?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben degene die het als eerste liked omdat ik het toch een kuthoer vond.
vooral dat laatste jaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het een keer voorgesteld, ze had die film nog niet gezien. En ze komt er op terug. Goed teken iig.
En daarnaast zit ze dagelijks meerdere keren tegen me aan te lullen en dingen te sturen. Dusja. Maar kan alle kanten op. Want vrouwen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
Ik ga even een aflevering van The Blacklist kijken.
Later.
Doe eens voor de grapquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Ik vraag me af wat voor berichtenexplosie ik ga krijgen als ik m'n status in 'relatie' verander
Al die vrouwen die je plotsklaps willen omdat je in hun ogen onbereikbaar bent geworden. Goudmijntje.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Ik vraag me af wat voor berichtenexplosie ik ga krijgen als ik m'n status in 'relatie' verander
Ik durf nietquote:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die vrouwen die je plotsklaps willen omdat je in hun ogen onbereikbaar bent geworden. Goudmijntje.
quote:
Damn right she's hotquote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar helaas.
Zul je net zien inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die vrouwen die je plotsklaps willen omdat je in hun ogen onbereikbaar bent geworden. Goudmijntje.
Hij's verdacht stil in enen.quote:
Met je luxe benen zo Benelux.quote:
Nee hoorquote:
Misschien moet je eerst iemand vinden die in het complot zitquote:
Dat willen ze toch nietquote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst iemand vinden die in het complot zit
Wat doe jij op 1 april?quote:
Volgens mij heb ik niet eens vrijgezelle meiden in m'n lijst staanquote:
Met jou?quote:
Zet hem op "Is ingewikkeld" dan lieg je niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Hm ik vind het wat kansloos om te veranderen, en later te zeggen 'nahahahnanahaha 't is niet echt'
Wel een optie voor 1 april....
Precies, en als mensen dan vragen waarom dan antwoord je met: ik wil wel, zij niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Myraela het volgende:
Zet hem op "Is ingewikkeld" dan lieg je niet.
Die heb ikquote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
denk niet dat ze het chill vind als ik die verstuurquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb iken er reageerde ook nog mensen op
FB link?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
denk niet dat ze het chill vind als ik die verstuur
Hm goed puntquote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
denk niet dat ze het chill vind als ik die verstuur
Trouwens, het helpt nogal als ik m'n cakevorm op een roostertje zetquote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
zag je mn topic vorig jaar met 1 april?quote:
Eens kijken wat voor meer opties je nog hebtquote:
Nee?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
zag je mn topic vorig jaar met 1 april?
topic van Seven compleet gekopieerd met als titel 'gevallen voor een vent hij niet voor mij'. kwam zij als eerste onwetend posten.quote:
Niet het punt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze krijgt heul geen geile Fax in d'r DM hoor
Dan noem je ook wel een user zeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
topic van Seven compleet gekopieerd met als titel 'gevallen voor een vent hij niet voor mij'. kwam zij als eerste onwetend posten.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
topic van Seven compleet gekopieerd met als titel 'gevallen voor een vent hij niet voor mij'. kwam zij als eerste onwetend posten.
Apart, dat verschil heb ik nooit gemerkt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trouwens, het helpt nogal als ik m'n cakevorm op een roostertje zet![]()
Ding rees de pan uit zeg
Zal zo eens een stukje proeven
Nou ik wel. Wellicht omdat het een magnetron is? ..quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Apart, dat verschil heb ik nooit gemerkt.
Dat zou kunnen ja. Ik gebruik alleen maar mijn oventje.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik wel. Wellicht omdat het een magnetron is? ..
Ik wil wel keurenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Ik gebruik alleen maar mijn oventje.Ik wil nog wat nieuwe recepten voor de komende tijd gaan zoeken. Maar eerst slapen, houdoe.
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |