Nee, maar wel een keer mijn haar roze geverfdquote:
Wat voor een cake?quote:
Ow, dat is wel matig. Dacht dat je geen sigaretten meer had.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje een suf gevoel 's ochtends. Maar dat was al snel weer over. Heb wel gerookt vandaag.
Mmm ja ik heb mooiere babes gezienquote:
Ja, ik ga hem veranderen.quote:
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dat is wel matig. Dacht dat je geen sigaretten meer had.
Weet je zeker dat het een mannetje is dan?quote:
Beetje veel lichaamsbeharing.quote:
Bijna zeker ja. Ziet er echt uit als een reu.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een mannetje is dan?
quote:
Hoe zie je dat verschil? Voor mij is het een hond. Ik weet niet eens wel merk hond het isquote:Op maandag 10 maart 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna zeker ja. Ziet er echt uit als een reu.
Golden Retriever. En reuen zijn wat steviger gebouwd, bredere kop. Teefjes zijn wat smaller en eleganter.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zie je dat verschil? Voor mij is het een hond. Ik weet niet eens wel merk hond het is
Ah, een van je 99 problems opgelost?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem veranderen.
[..]
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.
Maar niet de beste hond.quote:
Klinkt wel cru, maar ja. Geen relatie meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, een van je 99 problems opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke blondinequote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem veranderen.
[..]
Heb ik ook niet. Van m'n broertje een gehad. Maar nu ga ik niet meer roken. Zware last is nu van me afgevallen.
Aaawquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel cru, maar ja. Geen relatie meer.
Dat verschil zou ik echt niet zienquote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Golden Retriever. En reuen zijn wat steviger gebouwd, bredere kop. Teefjes zijn wat smaller en eleganter.
Ik las het al ja. Kusje op je emotiesquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verschil zou ik echt niet zien
Dank je.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.
Ik zie niksquote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*knoopt blousje open*
Oh, weet je dat zeker?
quote:
Mja.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat kun je leren. Gewoon veel naar honden kijken. En dan het geslachtsdeel checken om te kijken of je gok goed was.
Je hoeft er ook niet met je hoofd onder te hangen. Maar je ziet al snel genoeg of het een reu is of niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar nietik bekijk liever de geslachtsdelen van mensen en in het bijzonder vrouwen
Hij woont toch bij jullie?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.
klopt dat was Binky. fijn dat je het toegeeft.quote:
Ja. Nu nog wel. Hij was al bezig met zoeken naar andere woonruimte.quote:
Eventjes je typfout verbeterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
klopt dat was Bogie fijn dat je het toegeeft.
Geeneens een traan? Straaaiight.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig, hij leek helemaal dicht te klappen. Zei wel dat hij het heel kut vond. Maar verder kwam er niet veel reactie uit.
Hopelijk lukt dat wel op korte termijn, een plekje voor zichzelf is wel zo handig dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Nu nog wel. Hij was al bezig met zoeken naar andere woonruimte.
Ach ik hou het wel bij honden ontlopenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet met je hoofd onder te hangen. Maar je ziet al snel genoeg of het een reu is of niet.
Bijnaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is die cake al klaar dan?
*knoopt blousje dicht*
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeneens een traan? Straaaiight.
Die klap kan later komen hoor...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.
Jazeker. Tot die tijd mag hij hier nog wel blijven, maar dat zal wel awkward worden op een gegeven moment.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat wel op korte termijn, een plekje voor zichzelf is wel zo handig dan.
Wat moet die anders?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Geen traan, geen woord. En nu lijkt alles normaal, zit hij gewoon te kletsen met iedereen hier.
Waarom zou je? Ben je bang?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik hou het wel bij honden ontlopen
Dat is dan wel positiefquote:Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Maar tot nu toe dus nog niets gemerkt.quote:
Ik zeg toch ook niet dat het goed of fout is?quote:
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op Borisquote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
klopt dat was Binky. fijn dat je het toegeeft.
Bang niet, eerder niet prettig. Ik voel mij er ongemakkelijk bij. Hondenquote:
Je lijkt verbaasdquote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het goed of fout is?
KSquote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.
[..]
Haten op Boris
Dat klopt. Ik heb er verder ook geen oordeel over. Ik hoop alleen niet dat hij onnodig dingen opkropt, want in principe mag hij zich gewoon laten gaan als hij iets voelt. Dat zou volkomen terecht zijn en daar geef ik hem alle ruimte voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, iedereen verwerkt het natuurlijk anders.
[..]
Haten op Boris
Nare ervaring gehad?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bang niet, eerder niet prettig. Ik voel mij er ongemakkelijk bij. Honden
Ben ik ook een beetje. Het is niet de eerste keer dat ik het uitmaak met iemand en ik heb anders meegemaakt, dus ik had me voorbereid op een bepaalde manier en het pakte anders uit. Maar dat is verder niet erg of zo.quote:
Beter maar zoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nare ervaring gehad?
[..]
Ben ik ook een beetje. Het is niet de eerste keer dat ik het uitmaak met iemand en ik heb anders meegemaakt, dus ik had me voorbereid op een bepaalde manier en het pakte anders uit. Maar dat is verder niet erg of zo.
Ik hoop voor hem dat hij het op zijn eigen manier goed kan verwerken en afsluiten.quote:
Nou joepie. Is echt een feest.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Heb het nog nooit met iemand uitgemaakt. *zet op bucketlist
Het is beter dan aan de kant gezet te wordenquote:
+1quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Heb het nog nooit met iemand uitgemaakt. *zet op bucketlist
De Tootquote:
Ach, geef het wat tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er verder ook geen oordeel over. Ik hoop alleen niet dat hij onnodig dingen opkropt, want in principe mag hij zich gewoon laten gaan als hij iets voelt. Dat zou volkomen terecht zijn en daar geef ik hem alle ruimte voor.
#DeNeelquote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Toot
[..]
Ach, geef het wat tijd.
Dat is waar. Ik ben ook wel eens gedumpt. Daar ben je echt ziek van.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is beter dan aan de kant gezet te worden
Dat niet eens, sowieso contact vind ik lastig, en voor mij gevoel reageren honden onverspelbaar.quote:
Ik ga me er verder niet mee bemoeien hoor. Als hij ergens over wilt praten kan dat altijd, maar als hij dat niet wil is het ook prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Toot
[..]
Ach, geef het wat tijd.
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.quote:
Dat is wel lastig ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet eens, sowieso contact vind ik lastig, en voor mij gevoel reageren honden onverspelbaar.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.
Daarom ook de smiley, hè.quote:
'Per ongeluk'quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb per ongeluk de fb van de GRTD huis Aziaat gevonden.
Inderdaad, maar als je ook nooit een hond hebt gehad of bijna nooit in aanraking met honden komt zijn honden vreemd en misschien wel een beetje eng. Ik vind het niet fijn als er een hond op mij af gerend komtquote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja.Mensen en dieren zijn nou eenmaal onvoorspelbaar.
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.quote:
Ja.quote:
Weet ik, maar toch reageer ik.quote:
Iets met een Lquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.
Maar ze heeft toevallig dezelfde voornaam als Fera.
[..]
Ja.
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je ook nooit een hond hebt gehad of bijna nooit in aanraking met honden komt zijn honden vreemd en misschien wel een beetje eng. Ik vind het niet fijn als er een hond op mij af gerend komt
Is ze lekker?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist haar naam niet en haar vriend wilde me niet accepteren als vriend.
Maar ze heeft toevallig dezelfde voornaam als Fera.
[..]
Ja.
Awwww. *knufquote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Om gedumpt te worden moet je eerst een relatie hebben
Een afwijzing voelt ook verschrikkelijk, of dat vergelijkbaar is met gedumpt worden is weet ik niet. Maar met afwijzingen heb ik wel ervaringquote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
Om gedumpt te worden moet je eerst een relatie hebben
Die van m'n ouders wil kusjes geven, dus die komt omhoogquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.
Zal wel op elkaar lijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een afwijzing voelt ook verschrikkelijk, of dat vergelijkbaar is met gedumpt worden is weet ik niet. Maar met afwijzingen heb ik wel ervaring
Klopt.quote:
Bogie eng?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is mijn hond ook een beetje eng, denk ik. Die is lomp en energiek en komt 100% naar je toe gerend.
Ik zou dat graag willen ontkennen, want dan kon ik Aldo uitlachen.quote:
Als ik jouw hond vaker zal zien dan denk ik dat het snel minder eng zal vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die niet op FBquote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb jij van iedereen fb?
[..]
Bogie eng?
Ongeveer net zo eng als een milkshake.
[..]
Ik zou dat graag willen ontkennen, want dan kon ik Aldo uitlachen.
Maar helaas.
Neuh. Afwijzen is even pijnlijk, als een pleister van je huid af trekken.quote:
Ergens denk ik toch dat het anders is. Je liefde verklaren en worden afgewezen is anders dan gedumpt worden door iemand waarmee je een relatie hebt.quote:
Ow vriendinnetje van Aldo?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb jij van iedereen fb?
[..]
Bogie eng?
Ongeveer net zo eng als een milkshake.
[..]
Ik zou dat graag willen ontkennen, want dan kon ik Aldo uitlachen.
Maar helaas.
Ligt er aan hoe die relatie was denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens denk ik toch dat het anders is. Je liefde verklaren en worden afgewezen is anders dan gedumpt worden door iemand waarmee je een relatie hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel Selina/
Nog met haar gespeeld vandaag?
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |