Let trouwens ook op de winterbanden als je van Raamsdonksveer gaat naar Vianenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik ook door de telefoon zei
Ah dus jij hebt een veel bredere soort van auto's, bij mij blijft het bij de iets boven gemiddelde lease bak. Mijn kleinste auto is een renault clio van een oud vrouwtje geweest, maar mijn mooiste auto was een full option audi a6. Maar ritten naar het buitenland heb ik zelden. (Typ ik terwijl ik in Duitsland zitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:22 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Nee ik rij voor Zapp Studentenchauffeurs en Cratos. Maar het is niet altijd feest hoor, meestal zet ik hier alleen de bijzondere ritjes neer. Ik chauffeur ook vaak zat mensen in een Megane, 508 of Golf. De kleinste auto waarin ik iemand heb gechauffeurd was een Daihatsu Sirion![]()
Ik heb alleen de mazzel dat ik vaak word gebeld om naar het buitenland (vlak over de grens meestal) te gaan voor vaste klanten met prima auto's omdat ik daar gunstig voor woon. En ik denk ook dat het helpt dat ik al ruim 3 jaar werk.
Hebben jullie bij EW/AR trouwens vaak valet parking opdrachten? Dit zijn namelijk vaak opdrachten waarbij (zeer) dure wagens voorbij komen.
Ligt denk ik ook aan je regio, ik heb nu 3x een valet parking gehad en 1x een chauffeurs project (als hiker) bij EW.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt een veel bredere soort van auto's, bij mij blijft het bij de iets boven gemiddelde lease bak. Mijn kleinste auto is een renault clio van een oud vrouwtje geweest, maar mijn mooiste auto was een full option audi a6. Maar ritten naar het buitenland heb ik zelden. (Typ ik terwijl ik in Duitsland zit)
Valet parking hebben wij vrijwel nooit, wel projecten waar wij medewerkers van een bedrijf na een etentje naar huis moeten brengen.
Ik ga liever 's avonds wat langer door. Absoluut geen ochtendmens.quote:
Ik heb nog liever de gulden middenweg, dan zou ik het liefst van 10 tot 3 werken. Kun je én uitslapen, én heb je nog de halve middag voor jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef BlackLining het volgende:
Werk duizend keer liever van 12 tot 5, dan van 7 tot 12.
Ochja, ook dit exemplaar heeft zo der nukken hoor...quote:
Die goedkopere auto's zijn vaak van mensen met een blessure, die daardoor niet kunnen rijden. Dat zijn vaak gezellige ritjes omdat dat niet van die saaie overwerkte zakenlui zijn :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt een veel bredere soort van auto's, bij mij blijft het bij de iets boven gemiddelde lease bak. Mijn kleinste auto is een renault clio van een oud vrouwtje geweest, maar mijn mooiste auto was een full option audi a6. Maar ritten naar het buitenland heb ik zelden. (Typ ik terwijl ik in Duitsland zit)
Valet parking hebben wij vrijwel nooit, wel projecten waar wij medewerkers van een bedrijf na een etentje naar huis moeten brengen.
Voor mij is er niks veranderd, heb ook vrijdag open staan, dus we zullen zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:06 schreef RenaultSport het volgende:
Is het nog steeds behelpen met de ritjes of is het alweer wat drukker bij EW? (paar dagen weggeweest) Vrijdag weer open staan , zal me benieuwen.
Een oven is voor taartquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Voor mij is er niks veranderd, heb ook vrijdag open staan, dus we zullen zien.
Heb net m'n linker mistlampunitding in de oven gemieterd, rechter is klaar
Eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Zo, en nu heel snel weer terug naar Brabant. Wat een gruwelijke kudtstad is Almere toch zeg
En niet alleen de stad zelf, er loopt ook uitsluitend kansloos verpauperd volk rondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef RenaultSport het volgende:
@Kiprollade
Inderdaad afwachten...
[..]
Eens
Mensen met mogelijkhedenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En niet alleen de stad zelf, er loopt ook uitsluitend kansloos verpauperd volk rondvalt mee keer op keer weer op dat dat gewoon geen beschaving lijkt te zijn. Zit je dan, in bus 10 of 6 tussen de halve junks.
Prachtmensen, zeg maar
Irritatie100, kom er maar in!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mensen met mogelijkhedenIk moet zeggen dat ik Rotterdam ook een schijt stad qua bevolking vind hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |