abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137587837
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is het voordeel aan arbeider zijn, als je thuis bent ben je ook daadwerkelijk thuis :7

Oftewel, vanavond genieten van VI.
Echt, vind wiskunde reteboeiend, maar niet zo he. Beetje verplicht moeilijke functies differentiëren, en nee, dat is niet zo van hey makkelijk als het over functies van meerdere variabelen gaat. (Dan krijg je lineaire afbeeldingen, Jacobianen en ander gespuis..)

Dus maar weer verder met analyse. :)
pi_137587886
Blij dat ik boekhouder ben en dat mijn wiskundekennis in mijn huidige baan niet verder hoeft te gaan dan een percentage van een bepaald bedrag uitrekenen :D
pi_137587994
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is het voordeel aan arbeider zijn, als je thuis bent ben je ook daadwerkelijk thuis :7

Oftewel, vanavond genieten van VI.
Niet helemaal met je eens. Ik ken genoeg beroepen waarin je altijd weer een deel van je werk mee naar huis neemt. Dit nog even doorlezen, dat nog even opzoeken etc.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_137588062
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Niet helemaal met je eens. Ik ken genoeg beroepen waarin je altijd weer een deel van je werk mee naar huis neemt. Dit nog even doorlezen, dat nog even opzoeken etc.
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk, maar daar heb ik als starter nog geen last van :D

Als ik om 16.45 uitklok en de fiets op stap dan ben ik echt alles per direct vergeten en denk ik er pas weer aan als ik om 8.30 weer inklok :P

Af en toe komt het voor dat ik om 16.45 nog niet klaar ben en een uurtje overwerk, maar dat voelt op een of andere manier toch anders aan dan werk mee naar huis nemen.
pi_137588175
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Blij dat ik boekhouder ben en dat mijn wiskundekennis in mijn huidige baan niet verder hoeft te gaan dan een percentage van een bepaald bedrag uitrekenen :D
Je kunt vast wel een raaklijn in een punt berekenen. Functie differentiëren etc, puntje invullen ja?

Maar dat was een functie van één variabele (vaak gewoon x ofzo).

Maar als je functies van twee variabelen hebt is dat een driedimensionale figuur. En daar kun je een raakvlak aan tekenen. Maar om te bewijzen dat zo'n functie totaal differentieerbaar is, dat is echt een helse pijnlijke weg.
pi_137588616
Ik hoef alleen nog maar mijn afstudeerpresentatie af te maken en te presenteren, ga ik morgen ofzo wel weer mee bezig. ;)

Ik zal later ook alleen maar met geldbedragen hoeven te rekenen waarschijnlijk gelukkig. :) was echt slecht in wiskunde.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137588623
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hopelijk hoef je nooit voor een eland uit te wijken.
Hiermee doel je op dat ik in een gat woon? Er lopen hier soms wel eens herten over de boerderij(jaaaa, ik woon op een boerderij ):O ), alleen is het wel al weer een paar jaar geleden dat ik er zelf een gezien heb. Zo vroeg ben ik meestal niet op.

Toch nog ritjes vandaag. Om half 12 belden ze voor
Breda-Raamsdonksveer: Auris hybrid(gewoon precies dezelfde die ik vorige week de andere kant op mocht rijden)
Raamsdonksveer-Vianen: Prius.

Klopt het dat je voor die in Vianen zelf 2x op schade moet controleren? Eerste keer bij ophalen, tweede keer bij afleveren(na het wassen). Die 2e lijkt me zo overkill omdat ze zelf ook nog eens op schade controleren.
pi_137588650
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:37 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hiermee doel je op dat ik in een gat woon? Er lopen hier soms wel eens herten over de boerderij(jaaaa, ik woon op een boerderij ):O ), alleen is het wel al weer een paar jaar geleden dat ik er zelf een gezien heb. Zo vroeg ben ik meestal niet op.

Breda-Raamsdonksveer: Auris hybrid(gewoon precies dezelfde die ik vorige week de andere kant op mocht rijden)

Klopt het dat je voor die in Vianen zelf 2x op schade moet controleren? Eerste keer bij ophalen, tweede keer bij afleveren(na het wassen). Die 2e lijkt me zo overkill omdat ze zelf ook nog eens op schade controleren.
haha, nee. Het model A-klasse dat jij hebt is toendertijd veel in het nieuws geweest, ze vallen nogal makkelijk om bij de elandsproef.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137588706
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je kunt vast wel een raaklijn in een punt berekenen. Functie differentiëren etc, puntje invullen ja?

Maar dat was een functie van één variabele (vaak gewoon x ofzo).

Maar als je functies van twee variabelen hebt is dat een driedimensionale figuur. En daar kun je een raakvlak aan tekenen. Maar om te bewijzen dat zo'n functie totaal differentieerbaar is, dat is echt een helse pijnlijke weg.
En dat op maandag. Mijn god zeg 8)7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137588752
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:37 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Gewoon 1x op schade controleren hoor. Je hebt wel 2 formulieren inderdaad.

Die je overigens achter moet laten bij de receptie in Vianen, terwijl je wel de kilometerstanden moet doorgeven via zo'n autotransportding. Dus noteer wel de standen voor jezelf.
pi_137588972
Ik heb nog niks van AR. -O-

Anders moet ik morgen de hele dag aan de bak voor de studie, heb ik eigenlijk niet zo'n zin in...
Your opinion of me is none of my business.
pi_137589010
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

haha, nee. Het model A-klasse dat jij hebt is toendertijd veel in het nieuws geweest, ze vallen nogal makkelijk om bij de elandsproef.
Ah ik zie het(Wikipedia :') ) De mijne heeft wel ESP, dus volgens mercedes zou het daarmee opgelost zijn :)
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon 1x op schade controleren hoor. Je hebt wel 2 formulieren inderdaad.

Die je overigens achter moet laten bij de receptie in Vianen, terwijl je wel de kilometerstanden moet doorgeven via zo'n autotransportding. Dus noteer wel de standen voor jezelf.
Ik belde EW erover, en die vertelde me dat er duidelijk in de klantinfo staat dat ik de beide formulieren compleet in moest vullen. En dat dat schade noteren ook voor mijzelf was, zodat ze geen schade op mij zouden kunnen verhalen. Ben er verder ook niet meer op in gegaan en heb dat 2e formulier gewoon overgeschreven van dat 1e :X .

Had voor mezelf gewoon 'camscans' van de formulieren gemaakt en daarmee de ritbon ingevuld, wist alleen niet de naam van de receptioniste maar dat zal vast wel goed komen.
pi_137589135
Het lijkt me toch ook de bedoeling dat de auto bij inleveren dezelfde schades heeft als bij het ophalen, anders heb je iets niet helemaal goed gedaan onderweg :D
pi_137589137
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:37 schreef Marco001 het volgende:
Ik hoef alleen nog maar mijn afstudeerpresentatie af te maken en te presenteren, ga ik morgen ofzo wel weer mee bezig. ;)

Ik zal later ook alleen maar met geldbedragen hoeven te rekenen waarschijnlijk gelukkig. :) was echt slecht in wiskunde.
Ik ben nu ook bezig met m'n afstudeerproductie en -onderzoek. Twee maanden niet voor EW gewerkt, mede door de opleiding, maar ook omdat ik voor mezelf wil beginnen. Tot op heden nog niets van gehoord overigens, dat ik niet gewerkt heb..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_137589249
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt me toch ook de bedoeling dat de auto bij inleveren dezelfde schades heeft als bij het ophalen, anders heb je iets niet helemaal goed gedaan onderweg :D
Dat is dus wat ik ook door de telefoon zei :)
pi_137589500
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik ook door de telefoon zei :)
Ik heb nooit de moeite genomen om daar over te bellen hoor, dat leek mij sowieso al logisch :D

Verder is die locatie met formulieren wel apart inderdaad, onhandige zooi met die 2 dingen. Nog idioter vindik het dat ze de formulieren innemen, maar dat je wel de kilometerstanden moet doorgeven :') Maar goed, dat zal allemaal wel aan mij liggen.
pi_137590103
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb nooit de moeite genomen om daar over te bellen hoor, dat leek mij sowieso al logisch :D

Verder is die locatie met formulieren wel apart inderdaad, onhandige zooi met die 2 dingen. Nog idioter vindik het dat ze de formulieren innemen, maar dat je wel de kilometerstanden moet doorgeven :') Maar goed, dat zal allemaal wel aan mij liggen.
Het was dat ik de pin van de tankpas wilde hebben zodat ik de waskosten niet hoefde voor te schieten, had ze dan toch aan de lijn. Hang ik eenmaal aan de telefoon vergeet ik helemaal die pincode te vragen. Heb toen maar gewoon bij de total gewassen :')
pi_137590224
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:14 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Het was dat ik de pin van de tankpas wilde hebben zodat ik de waskosten niet hoefde voor te schieten, had ze dan toch aan de lijn. Hang ik eenmaal aan de telefoon vergeet ik helemaal die pincode te vragen. Heb toen maar gewoon bij de total gewassen :')
Vroegah moest je per se naar die Total en kon je op rekening wassen. Kenteken hoefde je nooit op te geven, alleen dat je namens de leasemij kwam.
Dus eigenlijk kon je ook gewoon even met je eigen auto door die wasstraat, er werden toch nooit kentekens oid genoteerd :')
  maandag 10 maart 2014 @ 19:20:42 #269
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137590360
Wat praten jullie veel, ik heb echt geen zin om dit allemaal te lezen :')
  maandag 10 maart 2014 @ 19:27:22 #270
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137590625
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Kiprollade het volgende:
Dit!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137590657
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Kiprollade het volgende:
Alsof jij iets beters te doen hebt :+

Wedden, je zit het nu alsnog te lezen allemaal :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 10 maart 2014 @ 19:28:36 #272
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137590687
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Alsof jij iets beters te doen hebt :+

Wedden, je zit het nu alsnog te lezen allemaal :D
Wedden van niet om een kratje bier? Ik heb best dorst namelijk ;)
  maandag 10 maart 2014 @ 19:29:28 #273
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137590715
Dan is het verstandig om pils te drinken, dat is dorstlessend :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 10 maart 2014 @ 19:31:22 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137590811
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
Heb jij toevallig bier koud staan? Ik heb net gekeken, maar er is hier niks in huis... Beetje jammer weer.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:32:02 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137590846
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
Niet dorstlessend bedoel je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')