abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137666040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer geworden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? :')

Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.

Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.

Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen ;) ), en dat had ik bij haar bij lange na niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregen :+ Zit nog in de bus, dus stay tuned :P
Ik wacht.

Ik kan echt slecht tegen alcohol. 2 Herfstbok en alles tolt al. :')
pi_137666126
Desalniettemin prijkt mijn topic naast de parels uit het heden en verleden in de onovertroffen KLB. Ook wat waard.

En achteraf kan ik er wel mee lachen. :P
pi_137666134
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik wacht.

Dus je hebt de schade wel gereden? :+
Nee, toch niet
pi_137666159
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dus je hebt de schade wel gereden? :+
Wat :') ?
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:23:25 #255
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137666195
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Desalniettemin prijkt mijn topic naast de parels uit het heden en verleden in de onovertroffen KLB. Ook wat waard.

En achteraf kan ik er wel mee lachen. :P
Een beetje zelfspot kan geen kwaad :+
pi_137666206
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat :') ?
Dacht dat je laatste opmerking iets te doet had met het verhaal van Viezze :P
Nee, toch niet
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:25:09 #257
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137666300
quote:

[..]

Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.

Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.

Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen ;) ), en dat had ik bij haar bij lange na niet.

[..]

Ik wacht.

Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet' :')
pi_137666313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Een beetje zelfspot kan geen kwaad :+
Wel een geniaal topic. Als ik zelf niet de TS was geweest had ik in een breuk gelegen. _O-
Foto's van je ex posten, en dan zo'n ex hebben. _O- ahhah -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dacht dat je laatste opmerking iets te doet had met het verhaal van Viezze :P
Nee. ^O^

Sowieso rijdt Viezze voor EW en ik voor AR dus dat gaat sowieso niet op.
pi_137666332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet' :')
Hoe bedoel je? :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:08 #260
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137666533
quote:

[..]

[..]

Ik wacht.

Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:16 #261
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137666542
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :P
...
Laat maar.
pi_137666673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Iets met een stripper?
Die monopolie wil ik graag houden ;(
pi_137666760
Ik moest dus een bos bloemen kopen omdat er een hiker gisteren schade zou hebben gereden en hij had dat niet gemeld. Dus ik braaf een bos bloemen gekocht in Portugaal (moest in de haven zijn) en naar de klant gereden. Ik kom daar, ik pols een beetje hoe kwaad hij is maar dat viel wel mee, ik pak de bos bloemen en hij kijkt me aan van waar heb ik dit aan verdiend? Dus ik doorvragen, maar zijn auto was maandag opgehaald en zijn enige klacht was dat hij een huurauto op benzine ipv diesel had gekregen. Dus ik bel EW, die gingen het even uitzoeken maar de klant geloofde het allemaal en ging weg (zonder bloemen).

EW belde terug, het zou toch echt die klant zijn. Ik zei dat hij al weg was omdat hij toch niks te klagen had, dus toen mocht ik zelf weten wat ik met die bos deed. Omdat ik 1) geen vaas heb en 2) geen zin om met die bos een uur in de bus te zitten, besloot ik om hem aan die man van het schadecentrum te geven. Die me uiteraard raar aan keek, ik het uitgelegd en toen kwam de aap uit de mouw; de auto waar het om ging stond daar nog dus er was een fout gemaakt. Die man let me het even zien; holy moly. De BMW kwam voor een kleine schade voor, die hiker heeft de hele zijkant verneukt :o Die man dacht aan vangrail schade, maar het was de linkerkant dus dat is ook een mooie prestatie.

EW gebeld dat ik het probleem had ontdekt, en bij hun was het kwartje onderhand ook gevallen. Ze hadden er erg om moeten lachen :+ Vooral omdat ik daar zonder reden met een bosje bloemen stond vermoedelijk :')
pi_137666820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.

SPOILER
Ach boeiend, haar kop had je toch al gezien. :')
En haar adres pleurt ze vrij op 't internet, dus daar ben ik niet verantwoordelijk voor. :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 19:37:12 ]
pi_137667029
Die poll op de laatste pagina in Amoeba's topic _O-

Echt, waarom plaats je dit op internet..... :') :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:43:29 #266
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137667254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:
Ik moest dus een bos bloemen kopen omdat er een hiker gisteren schade zou hebben gereden en hij had dat niet gemeld. Dus ik braaf een bos bloemen gekocht in Portugaal (moest in de haven zijn) en naar de klant gereden. Ik kom daar, ik pols een beetje hoe kwaad hij is maar dat viel wel mee, ik pak de bos bloemen en hij kijkt me aan van waar heb ik dit aan verdiend? Dus ik doorvragen, maar zijn auto was maandag opgehaald en zijn enige klacht was dat hij een huurauto op benzine ipv diesel had gekregen. Dus ik bel EW, die gingen het even uitzoeken maar de klant geloofde het allemaal en ging weg (zonder bloemen).

EW belde terug, het zou toch echt die klant zijn. Ik zei dat hij al weg was omdat hij toch niks te klagen had, dus toen mocht ik zelf weten wat ik met die bos deed. Omdat ik 1) geen vaas heb en 2) geen zin om met die bos een uur in de bus te zitten, besloot ik om hem aan die man van het schadecentrum te geven. Die me uiteraard raar aan keek, ik het uitgelegd en toen kwam de aap uit de mouw; de auto waar het om ging stond daar nog dus er was een fout gemaakt. Die man let me het even zien; holy moly. De BMW kwam voor een kleine schade voor, die hiker heeft de hele zijkant verneukt :o Die man dacht aan vangrail schade, maar het was de linkerkant dus dat is ook een mooie prestatie.

EW gebeld dat ik het probleem had ontdekt, en bij hun was het kwartje onderhand ook gevallen. Ze hadden er erg om moeten lachen :+ Vooral omdat ik daar zonder reden met een bosje bloemen stond vermoedelijk :')
Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf? :o
pi_137667322
Viezze: Dat is wel een mooi verhaal. :') Die hiker zal nu wel exhiker zijn dan, neem ik aan. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_137667539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef RTS91 het volgende:
Die poll op de laatste pagina in Amoeba's topic _O-

Echt, waarom plaats je dit op internet..... :') :')
Jaren terug man. :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:51:45 #269
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137667775
Hoe doen jullie het wanneer je niet bereikbaar bent? Morgen kan ik van 9:00 tot 16:00 (misschien eerder) mijn telefoon niet opnemen, maar ik kan sowieso werken, graag zelfs.
Heb geen idee hoe ik kort neer kan zetten dat ik ritjes accepteer, en dat ik er later over bel voor bevestiging. :')

Edit: Dit goed?: "Minimaal bereikbaar. Ritjes accepteer ik gegarandeerd, ik bel later terug voor bevestiging."
pi_137667844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf? :o
Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet? :')

Ben vergeten te vragen of hij is ontslagen, maar ik durf er wel geld op in te zetten dat hij is ontslagen.
pi_137668321
Vandaag een spoedje: 207 van Rotterdam naar Geldrop. Bij vertrek bleekvertrek dat die auto alleen voor een APK daar heen moest. 's Ochtends had een andere hiker al een vervangende auto gebracht. Volgende week wordt het zootje weer omgewisseld... Duur APK-tje lijkt me...
pi_137668934
Moet overigens morgen ook bij de snelweglocatie eindigen in Meerkerk, auto moet ook afgetankt worden. In veranderd sinds 06-03 en je moet nu ook foto van de kilometerstand laten zien, omdat je wellicht de dagkilometerstand kan noteren
Nee, toch niet
pi_137669312
Het Formule 1 project staat niet meer op FB, zou het dan niet door gaan? Of hebben ze weer 'voorkeurs' chauffeurs gevonden hebben? :'(
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:34:07 #274
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137670249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet? :')

Ben vergeten te vragen of hij is ontslagen, maar ik durf er wel geld op in te zetten dat hij is ontslagen.
Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen. :')
pi_137670726
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen. :')
Ja dat denk ik ook, maar dan nog :')
Die man zei ook al, het wordt toch vergoed en het is een lease auto dus eigenlijk is het niet zo erg, hij had het gewoon moeten zeggen.
pi_137670874
Wopwop, morgen eerst een Skoda Octavia, en daarna een Skoda Superb :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137670930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Solidberg het volgende:
Moet overigens morgen ook bij de snelweglocatie eindigen in Meerkerk, auto moet ook afgetankt worden. In veranderd sinds 06-03 en je moet nu ook foto van de kilometerstand laten zien, omdat je wellicht de dagkilometerstand kan noteren
Wat een vertrouwen weer zeg :') ik ben niet compleet achterlijk..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:48:24 #278
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137670961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Wopwop, morgen eerst een Skoda Octavia, en daarna een Skoda Superb :7
Ik vind Lamborghini's cooler
pi_137671116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind Lamborghini's cooler
Italianen en techniek :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:54:19 #280
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137671323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Italianen en techniek :')
De 3.2 V6 van Alfa Romeo (o.a. van de GTA modellen) is anders een prachtstaaltje techniek :Y
pi_137671872
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De 3.2 V6 van Alfa Romeo (o.a. van de GTA modellen) is anders een prachtstaaltje techniek :Y
Tot het kapot gaat ja. En dat moment zal gezien het land van herkomst nooit lang op zich laten wachten :+

Italianen moeten pasta en wijn maken. Geen auto's, motoren of treinen. Laat dat maar aan de moffen en de jappen over.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:05:58 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137672007
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tot het kapot gaat ja. En dat moment zal gezien het land van herkomst nooit lang op zich laten wachten :+

Italianen moeten pasta en wijn maken. Geen auto's, motoren of treinen. Laat dat maar aan de moffen en de jappen over.
Laat die Jappen ook maar stoppen dan, Suzuki motoren vallen ook behoorlijk tegen heb ik ergens meegekregen :6
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:06:26 #283
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137672038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja, lang leve de eenheidsworst :+
pi_137672221
Morgen nog hikers die een rit hebben van Hoogerheide naar Almere, en dan van Bergen op Zoom met de taxi naar Hoogerheide moeten?
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:25:24 #285
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137673217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:

Wtf onder het motto "BMW had toch al schade en dit valt ze vast niet op, hou ik me m'n mond maar"
Moeten ze bij EW ook maar weer zien te verantwoorden aan de klant :P
pi_137673699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Laat die Jappen ook maar stoppen dan, Suzuki motoren vallen ook behoorlijk tegen heb ik ergens meegekregen :6
Suzuki O+

Suzuki moet trouwens ook gewoon motoren maken. Geen auto's. Dat is geen succes.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:39:53 #287
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137674107
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Suzuki O+

Suzuki moet trouwens ook gewoon motoren maken. Geen auto's. Dat is geen succes.
De Alto was vorige maand nog de best verkochte auto in NL... Maar dat is niet het soort succes dat jij bedoelt neem ik aan. :P
pi_137674195
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Wtf onder het motto "BMW had toch al schade en dit valt ze vast niet op, hou ik me m'n mond maar"
Moeten ze bij EW ook maar weer zien te verantwoorden aan de klant :P
Ja ik zou hem best wel eens willen spreken, want dan heb je echt een steekje los zitten :P
Deze klant heeft ook nog eens AR en EW in dienst, dus dan moet je helemaal oppassen met dit soort streken. Voor je het weet stappen ze geheel over.

De klant had dan ook gezegd tegen EW dat ze het morgen (vandaag dus) maar op moesten lossen. Dit hadden ze geïnterpreteerd als "jullie moeten de auto nu omruilen bij de klant, dus we doen wel een bosje bloemen bij de betreffende rit" en er was maar een rit voor deze klant vandaag. Lekker handig :+
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:16:29 #289
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137676157
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik zou hem best wel eens willen spreken, want dan heb je echt een steekje los zitten :P
Deze klant heeft ook nog eens AR en EW in dienst, dus dan moet je helemaal oppassen met dit soort streken. Voor je het weet stappen ze geheel over.

De klant had dan ook gezegd tegen EW dat ze het morgen (vandaag dus) maar op moesten lossen. Dit hadden ze geïnterpreteerd als "jullie moeten de auto nu omruilen bij de klant, dus we doen wel een bosje bloemen bij de betreffende rit" en er was maar een rit voor deze klant vandaag. Lekker handig :+
Dit is dus maar weer een voorbeeld waarom de voorschriften bij EW zijn zoals ze zijn ;)
Was het een bekende LM?
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:34:24 #290
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137677194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef zazzel het volgende:
Dit is dus maar weer een voorbeeld waarom de voorschriften bij EW zijn zoals ze zijn ;)
Binnenkort bij de extra klantinformatie:

WANNEER JE SCHADE RIJDT, MELDT DIT ZO SPOEDIG MOGELIJK BIJ ONS. ONZE KLANTEN HOUDEN NAMELIJK NIET VAN SCHADE!!!
pi_137677981
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

WANNEER JE SCHADE RIJDT, MELDT DIT ZO SPOEDIG MOGELIJK BIJ ONS. ONZE KLANTEN HOUDEN NAMELIJK NIET VAN SCHADE!!!
Drie uitroeptekens maar? Dan zal het wel meevallen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:59:43 #292
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137678456
Caps-lock vergeten uit te zetten vat ik automatisch op als dat het door een kind is geschreven, oftewel, IRRELEVANT!!!!!!!!
pi_137678570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Kiprollade het volgende:
Caps-lock vergeten uit te zetten vat ik automatisch op als dat het door een kind is geschreven, oftewel, IRRELEVANT!!!!!!!!
Precies dit.

Beetje hetzelfde als je stem gaan verheffen in een discussie. Maak je jezelf meteen kansloos mee.

Doe gewoon normaal. Ik kan het zo ook wel lezen cq verstaan.
pi_137679712
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef zazzel het volgende:

[..]

Was het een bekende LM?
Hier in de regio wel, maar het is niet een van de grootste.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

_O-

Maar serieus, ik baal er wel van dat dit soort gasten in dienst zijn bij EW. Die verneuken het voor ons, want om deze reden doet EW zo richting ons. Hetzelfde gevoel krijg ik bij de "ey wollah wat is deze" EW figuren die ik wel eens zie. Daar zakt je de broek van af ;(
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:33:08 #295
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137679969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

_O-

Maar serieus, ik baal er wel van dat dit soort gasten in dienst zijn bij EW. Die verneuken het voor ons, want om deze reden doet EW zo richting ons. Hetzelfde gevoel krijg ik bij de "ey wollah wat is deze" EW figuren die ik wel eens zie. Daar zakt je de broek van af ;(
Prezies brada, ewa ik snap die OG's niet toch, jwz.
pi_137680121
Ze moeten gewoon divisie Noord maken bij MakkelijkWeg, de elite divisie met enkel blanken _O_

SPOILER
Nee, toch niet
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:40:12 #297
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137680235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Solidberg het volgende:
Ze moeten gewoon divisie Noord maken bij MakkelijkWeg, de elite divisie met enkel blanken _O_

SPOILER
HUH, WAT IS MAKKELIJKWEG?!?!?!?!!?!?!?!
pi_137681122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

HUH, WAT IS MAKKELIJKWEG?!?!?!?!!?!?!?!
Nee, toch niet
pi_137681278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Solidberg het volgende:
Wel raar dat je daar moet tanken. De meeste wagens gaan toch de handel in?

Maar verder zit daar zo chago opa die je gerust 15 minuten laat staan :')! Ben ook eens een keer gebeld door EW (tijd was 17.00) of ik de auto wel had afgeleverd :')!!! Uhm, ik had die lelijke Ford C-Max uit 2009 nog aangewezen. Maar ze waren hem dus kwijt.. bahbah.
pi_137681283
Van 29 maart tot 16 april geen treinverkeer rondom Den Bosch :'( dat gaat een drama worden met werken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')