abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2014 @ 21:37:42 #121
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137597920
quote:
13s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Harde spam hier
We zijn hier hard aan het soggen :Y
pi_137597929
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik geloof dat al die oude M3's standaard een viscosper hadden
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.

Van de andere kant verslijt ik een set koppelingsplaten in 50k km :+ En dan is het weer 300 euro. Dus het zou financieel gezien voor mij ook geen kwaad kunnen :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 10 maart 2014 @ 21:40:59 #123
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137598141
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.

Van de andere kant verslijt ik een set koppelingsplaten in 50k km :+ En dan is het weer 300 euro. Dus het zou financieel gezien voor mij ook geen kwaad kunnen :D
Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplaten

Meestal heb je een viscokoppeling in je differentieel
Ik bedoel bij een sper, het differentieel wat achteraan zit wat je ronddraaiende asje naar 2 wielen leidt. In geval van RWD dan he
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137598193
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplaten

Meestal heb je een viscokoppeling in je differentieel
Ik bedoel bij een sper, het differentieel wat achteraan zit wat je ronddraaiende asje naar 2 wielen leidt.
Ah, op die fiets ^O^ dan kan ik me er wat bij voorstellen ja :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 10 maart 2014 @ 21:42:54 #125
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137598248
Je moet je krachten dan ook niet met een ketting op 1 wiel overbrengen, dat werkt niet :P

Gewoon een as naar achter en netjes op 2 brede achtersloffen
pi_137598384
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ga jij nou maar leren :Y
Heb zowaar alle opgaven gemaakt……behalve 2a. Krijg m'n bewijsvoering niet rond. :r

Ga maar slapen nu. Welterusten :)
  maandag 10 maart 2014 @ 21:57:59 #127
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137599080
Tering, ben even uit eten geweest, staan er zo weer 8 pagina's vol hier :o

Anyway, morgen een mooi rustig dagje voor de boeg, even naar Düsseldorf op en neer rijden in de inmiddels vertrouwde Cayenne :)
  maandag 10 maart 2014 @ 22:14:09 #128
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137599978
Staatsloterij gewonnen *O*

:')
  maandag 10 maart 2014 @ 22:15:24 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137600045
Morgen het ultieme bewijs van de luiheid van docenten. Ik moet samen met een klasgenoot een werkcollege geven. En dat gebeurd dus elke week door een ander duo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 10 maart 2014 @ 22:15:51 #130
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137600071
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef Schaafkaas het volgende:
Staatsloterij gewonnen *O*

[ afbeelding ]
¤5,50 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 10 maart 2014 @ 22:17:41 #131
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137600149
Ik kan m'n vorige post niet editen...
Sorry.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:17:41 #132
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137600150
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

¤5,50 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Is toch weer 1/3e van een krat ;)
  maandag 10 maart 2014 @ 22:18:27 #133
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137600194
Dat "Wauw! Vier je geluk..." komt altijd zo sarcastisch over als je minder wint dan het lot kost. :P
pi_137601132
Ondanks dat ik telefonisch niet bereikbaar ben toch nog een ritje gekregen morgen zie ik :) Een Ford Transit van Eindhoven naar de grote in Almere.

Had eigenlijk nu al mijn zinnen gezet op een vrije dag :') Nou ja, dan maar stipt om 9 uur ophalen en doorrijden.
pi_137601733
Bleh, Enter is ook zo plek waar je niet wilt zijn! Vooral als je met OV terug naar Brabant moet.. Nja, kijken of een Jetta Hybride enig is..

Maar zo Transit rijdt wel oke.. Als tankinhoud beetje voldoende is.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:54:47 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137602047
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Bleh, Enter is ook zo plek waar je niet wilt zijn! Vooral als je met OV terug naar Brabant moet.. Nja, kijken of een Jetta Hybride enig is..

Je gaat plezier hebben in een Jetta Hybrid. ;)
pi_137602523
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef CitroenFrance het volgende:

Jetta heb ik nog nooit gehad. Maar die Transit is mijn favoriete busje hoor, heerlijk O+
pi_137603177
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je gaat plezier hebben in een Jetta Hybrid. ;)
Hmm, ben benieuwd :)!
pi_137607286
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Sjouveur het volgende:
Tering, ben even uit eten geweest, staan er zo weer 8 pagina's vol hier :o

Anyway, morgen een mooi rustig dagje voor de boeg, even naar Düsseldorf op en neer rijden in de inmiddels vertrouwde Cayenne :)
Jij rijdt niet voor EW of AR zeker? Ik lees zo mee en ik zie dat jij alleen maar hele dikke bakken rijdt, dat heb ik nog niet zo meegemaakt. :'(
pi_137607606
Dinsdagochtend :r

Sowieso ochtend :r
pi_137607638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:38 schreef BlackLining het volgende:
Dinsdagochtend :r

Sowieso ochtend :r
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:52:01 #142
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137607712
Vroeg beginnen in de ochtend = vroeg klaar. :9
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:22:41 #143
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137608029
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 05:12 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jij rijdt niet voor EW of AR zeker? Ik lees zo mee en ik zie dat jij alleen maar hele dikke bakken rijdt, dat heb ik nog niet zo meegemaakt. :'(
Nee ik rij voor Zapp Studentenchauffeurs en Cratos. Maar het is niet altijd feest hoor, meestal zet ik hier alleen de bijzondere ritjes neer. Ik chauffeur ook vaak zat mensen in een Megane, 508 of Golf. De kleinste auto waarin ik iemand heb gechauffeurd was een Daihatsu Sirion :+

Ik heb alleen de mazzel dat ik vaak word gebeld om naar het buitenland (vlak over de grens meestal) te gaan voor vaste klanten met prima auto's omdat ik daar gunstig voor woon. En ik denk ook dat het helpt dat ik al ruim 3 jaar werk.

Hebben jullie bij EW/AR trouwens vaak valet parking opdrachten? Dit zijn namelijk vaak opdrachten waarbij (zeer) dure wagens voorbij komen. O+
pi_137608397
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:52 schreef Kiprollade het volgende:
Vroeg beginnen in de ochtend = vroeg klaar. :9
Laat beginnen in de middag = lang uitslapen. O+
pi_137610089
Broertje jarig = taaaaart! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:32:58 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137610256
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Laat beginnen in de middag = lang uitslapen. O+
Zonde van je tijd man :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:33:09 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137610262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:25 schreef Sarasi het volgende:
Gratuliere *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_137610299
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zonde van je tijd man :')
Dat vind ik altijd zo'n slecht argument, als je laat kan opstaan kan je ook later naar bed krijg je dus een langere avond terug voor de kortere ochtend. En dat is wat mij betreft vele malen chiller dan vroeg naar bed en vroeg opstaan. Werken van 12.00 tot 20.00 zou ik echt ideaal vinden.
pi_137610301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:25 schreef Sarasi het volgende:
Gefeliciteerd!
pi_137610307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:33 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gratuliere *O*
Hij wordt oud. Straks krijgt hij nog een vriendinnetje. }:| 19 alweer man. Hij gaat ook echt vrienden uitnodigen en ik moet optyfen dus vanmiddag. Vroeger mocht ik nog mee naar zijn verjaardagsfeestjes. ;(
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')