Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die oude M3's standaard een viscosper hadden
Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplatenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.
Van de andere kant verslijt ik een set koppelingsplaten in 50k kmEn dan is het weer 300 euro. Dus het zou financieel gezien voor mij ook geen kwaad kunnen
Ah, op die fietsquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplaten
Meestal heb je een viscokoppeling in je differentieel
Ik bedoel bij een sper, het differentieel wat achteraan zit wat je ronddraaiende asje naar 2 wielen leidt.
Heb zowaar alle opgaven gemaakt……behalve 2a. Krijg m'n bewijsvoering niet rond.quote:
¤5,50quote:Op maandag 10 maart 2014 22:14 schreef Schaafkaas het volgende:
Staatsloterij gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Je gaat plezier hebben in een Jetta Hybrid.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Bleh, Enter is ook zo plek waar je niet wilt zijn! Vooral als je met OV terug naar Brabant moet.. Nja, kijken of een Jetta Hybride enig is..
Maar zo Transit rijdt wel oke.. Als tankinhoud beetje voldoende is.
Jetta heb ik nog nooit gehad. Maar die Transit is mijn favoriete busje hoor, heerlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Bleh, Enter is ook zo plek waar je niet wilt zijn! Vooral als je met OV terug naar Brabant moet.. Nja, kijken of een Jetta Hybride enig is..
Maar zo Transit rijdt wel oke.. Als tankinhoud beetje voldoende is.
Hmm, ben benieuwdquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je gaat plezier hebben in een Jetta Hybrid.
Jij rijdt niet voor EW of AR zeker? Ik lees zo mee en ik zie dat jij alleen maar hele dikke bakken rijdt, dat heb ik nog niet zo meegemaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Sjouveur het volgende:
Tering, ben even uit eten geweest, staan er zo weer 8 pagina's vol hier![]()
Anyway, morgen een mooi rustig dagje voor de boeg, even naar Düsseldorf op en neer rijden in de inmiddels vertrouwde Cayenne
Nee ik rij voor Zapp Studentenchauffeurs en Cratos. Maar het is niet altijd feest hoor, meestal zet ik hier alleen de bijzondere ritjes neer. Ik chauffeur ook vaak zat mensen in een Megane, 508 of Golf. De kleinste auto waarin ik iemand heb gechauffeurd was een Daihatsu Sirionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 05:12 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jij rijdt niet voor EW of AR zeker? Ik lees zo mee en ik zie dat jij alleen maar hele dikke bakken rijdt, dat heb ik nog niet zo meegemaakt.
Laat beginnen in de middag = lang uitslapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:52 schreef Kiprollade het volgende:
Vroeg beginnen in de ochtend = vroeg klaar.
Zonde van je tijd manquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laat beginnen in de middag = lang uitslapen.
Dat vind ik altijd zo'n slecht argument, als je laat kan opstaan kan je ook later naar bed krijg je dus een langere avond terug voor de kortere ochtend. En dat is wat mij betreft vele malen chiller dan vroeg naar bed en vroeg opstaan. Werken van 12.00 tot 20.00 zou ik echt ideaal vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |