Dat zal allicht nog beter rijden dan die Dacia Sandero van laatstquote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs zo'n versie van de Up![]()
![]()
![]()
quote:
Jezus Christus te paardquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Whoopdiedo, hier kom ik mijn kinders ophalen van school"
Ik dacht dat er na de Multipla geen leven meer was
Nee, en dit ook niet:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jezus Christus te paardDit is een Photoshop, toch?
Nee, ik heb ze wel eens zien rijdenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jezus Christus te paardDit is een Photoshop, toch?
Bij deze presenteer ik u de VW Golf Countryquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Whoopdiedo, hier kom ik mijn kinders ophalen van school"
Ik dacht dat er na de Multipla geen leven meer was
Fok! vindt 'm te lelijk om weer te gevenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij deze presenteer ik u de VW Golf Country
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat komt omdat ik een zwak voor frodjes heb en niemand dit hok echt nog kent..
212 pk's op de voorwieltjes
Nu niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Fok! vindt 'm te lelijk om weer te geven
Visco koppeling. Ik heb het moeten Googlen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze wel eens zien rijden
RX4's , zitten een leuke optie op namelijk een viscokoppeling
Na Breaking Bad ben ik deze auto best leuk gaan vindenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, en dit ook niet:
[ afbeelding ]
Dat is een heldending, de garage in het buurtdorp heeft er nog 1 staan.. een rodequote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij deze presenteer ik u de VW Golf Country
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, heb er al 1 versleten.. een benzine 1.6 met 260.000 op de teller...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]![]()
Ik vind de eerste Focus nog steeds een mooi model. De RS is natuurlijk helemaal geweldig.
Viscosper is een trage sper, maar als ie spert komt je overal uitquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Visco koppeling. Ik heb het moeten Googlen.
Klinkt als skeere ecomeuk.
Rijdt goddelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef Kiprollade het volgende:
Zit nou niet zo te zeiken over die XC's, pak gewoon een Range Rover V8 Supercharged.
Laat mij maar lekker koppelingsplaten verbrandenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Viscosper is een trage sper, maar als ie spert komt je overal uit
Ga jij nou maar lerenquote:
Ik geloof dat al die oude M3's standaard een viscosper haddenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker koppelingsplaten verbranden
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die oude M3's standaard een viscosper hadden
Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplatenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Opzich is het wel mooie techniek natuurlijk, maar ik betwijfel of het goed te doseren valt.
Van de andere kant verslijt ik een set koppelingsplaten in 50k kmEn dan is het weer 300 euro. Dus het zou financieel gezien voor mij ook geen kwaad kunnen
Ah, op die fietsquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je moet het ook anders zien, wat jij bedoelt is de verbinding tussen je motor en bak... Die doe je meestal gewoon met standaard koppelingplaten
Meestal heb je een viscokoppeling in je differentieel
Ik bedoel bij een sper, het differentieel wat achteraan zit wat je ronddraaiende asje naar 2 wielen leidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |