"Vriend" is toch niet per se mannelijk? (of is dat alleen in het Engels zo?)quote:Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Oké ik begin me inmiddels af te vragen of jullie de switch naar vrienden ipv vriendinnen hebben gemerkt of niet.
Geen oude nokia liggen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar kom je al nietDing is compleet dood. Nog geen LEDje gaat er branden
Die CO2-uitstoot kan echt niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Over dikke auto's gesproken, deze zou ik zo voor deur zetten
http://www.autoweek.nl/oc(...)in_power=147&sort=16
Ik heb al zo weinig ruimte voor de deur, dus liever 2 wielen dan 4.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkt toch maar weer dat mannen intelligenter zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Vriend" is toch niet per se mannelijk? (of is dat alleen in het Engels zo?)
22,2l/100km in stadsverkeerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Die CO2-uitstoot kan echt niet meer
Zal vast leuk rijden, maar ik vind het echt een fout ding. Komt toch een bepaald imago bij kijken dat niet echt bij mij past...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik teveel geld heb komt dit waarschijnlijk als eerste in mijn bezit.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds wanneer niet dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Blijkt toch maar weer dat mannen intelligenter zijn.
En nee, je hebt gelijk.![]()
Ik vind 'm stiekem wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Zal vast leuk rijden, maar ik vind het echt een fout ding. Komt toch een bepaald imago bij kijken dat niet echt bij mij past...
Dat klinkt wel erg leuk moet ik zeggenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:
![]()
Vandaag te horen gekregen dat ik volgend semester in het buitenland mag studeren. New Brunswick it is, 40 minuten vanaf New York
Betekent wel dat ik na de zomer moet stoppen bij EW, maar dat zat er aan te komen.
Weetje, laat maar enzo, snap er geen ruk meer van allemaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet dan?![]()
Ik gooi 'm maar gewoon dicht voor morgen, geen zin om m'n planning weer om te moeten gooien voor een spoedje. En appeltaart bij mijn broertje.Woensdag weer een kans om te werken!
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:
![]()
Vandaag te horen gekregen dat ik volgend semester in het buitenland mag studeren. New Brunswick it is, 40 minuten vanaf New York
Awesome!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:
![]()
Betekent wel dat ik na de zomer moet stoppen bij EW, maar dat zat er aan te komen.
Baasquote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:
![]()
Mooi spul inderdaad. Een collega van mijn vader heeft er een. Prachtig geluid maakt zoiets.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.autoweek.nl/oc(...)l=Clio&min_power=129
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:27 schreef BlackLining het volgende:
Gaan we weer een rondje kwijlen op wat er voor de deur moet komen ja?
Doemijdiema dan
[ afbeelding ]![]()
En wat auto's betreft, een oude Jaguar e-type. En als het modern moet? Dan graag de Seat Ibiza Cupra 1.4 DSG die ik vorig jaar van AR mee kreegEn van de wat duurdere klasse, vind ik stiekum de extreem foute BMW X series heel erg vet
Nee. Less is morequote:
En dit, een cabrio in de vorm van een honda S2000 lijkt mij wel watquote:
Snap ik. Past een compleet voetbalveld in het vooronderquote:Op maandag 10 maart 2014 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Honda Goldwing lijkt me wel baas
Die achterklep kan niet eens open manquote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Kiprollade het volgende:
Dit lijkt me ook wel leuk speelgoed, een soort groot, buitenlands broertje van de Clio V6.
[ afbeelding ]
Al is die niet moeders mooiste
Dakkofferquote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Die achterklep kan niet eens open manHoe ga je er nou boodschappen mee doen
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef Kiprollade het volgende:
Dit lijkt me ook wel leuk speelgoed, een soort groot, buitenlands broertje van de Clio V6.
[ afbeelding ]
Al is die niet moeders mooiste
quote:
quote:
Ga maar eens offroad met zo'n hok dan praten we wel verder...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Solidberg het volgende:
Met een XC70 kan ik tenminste m'n honden transporteren
Ja om te cruisen sowieso Volvoquote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Solidberg het volgende:
Geef mij maar liever een XC70 of S80 met een mooie dieselZo'n D2 1.6 is te weinig voor een Volvo, merkte ik vandaag wel in de S40. De berijder had de airco ook mooi op 30 graden staan
Of een Renault diesel, die hebben ook aardig wat koppel
De D5 AWD zal het zeker wel wat beter doen dan RWD of FWDquote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ga maar eens offroad met zo'n hok dan praten we wel verder...
Verhoogde familiecontainers
De XC70 is gewoon een V70 op verhoogde pootjes met wat plastic eraan. Dat heeft gewoon geen praktisch nut. Net als die Allroad hokken van Audi en nog wel meer merken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Solidberg het volgende:
[..]
De D5 AWD zal het zeker wel wat beter doen dan RWD of FWDZou sowieso niet door dikke blubber gaan, maar daar lopen ook de 'echte' AWDers vast
Je hebt zelfs zo'n versie van de Upquote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De XC70 is gewoon een V70 op verhoogde pootjes met wat plastic eraan. Dat heeft gewoon geen praktisch nut. Net als die Allroad hokken van Audi en nog wel meer merken.
De Crosspolo. Ook zo'n stuk nageboortequote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De XC70 is gewoon een V70 op verhoogde pootjes met wat plastic eraan. Dat heeft gewoon geen praktisch nut. Net als die Allroad hokken van Audi en nog wel meer merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |