Ja omdat ik niet dacht dat 'ie dat serieus zou willen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:01 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ze zette er eenachter!
Pas op hoor, er zit vast een addertje onder het gras.
Ik vind blind dates eng, sorry dat ik er ophef over veroorzaak.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet dacht dat 'ie dat serieus zou willen.
Gewoon leasenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, ik vind vriendinnen duur in aanschafprijs
Haha, ik heb er nog nooit eentje gehad, geen idee hoe dat voelt. Lijkt me doodeng en ik zou een vriendin vragen om sneaky, onopvallend 2 tafeltjes verderop op het terras te gaan zitten oid, om in te grijpen als dat nodig is.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:04 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind blind dates eng, sorry dat ik er ophef over veroorzaak.
Precies, om de 3 jaar een nieuwe en gratis tankenquote:
Lease jij je single vriendinnen toevallig? Ik wil wel graag full-option.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, ik heb er nog nooit eentje gehad, geen idee hoe dat voelt. Lijkt me doodeng en ik zou een vriendin vragen om sneaky, onopvallend 2 tafeltjes verderop op het terras te gaan zitten oid, om in te grijpen als dat nodig is.
Golf GTE is leuker voor de bijtellingquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, om de 3 jaar een nieuwe en gratis tanken
Om het op auto's te houden, doe mij deze maar:http://www.autoweek.nl/oc(...)in_power=147&sort=10![]()
Ik rij serieus liever in de welbekende 69pk Caddy van Maastricht naar Groningen, dan dat ik een voetbalwedstrijd kijkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voetbal
Als er 1 ding is waar ik uren over vol kan lullen is het wel voetbal
Maar nu ga ik denk ik weer kansloos op Autoscout surfen en wegdromen
Kan me de laatste tijd trouwens ook vermaken met wegdromen bij huisjes op Funda en Woonnet Rijnmond die in mijn budget zouden passen
Afhankelijk van de prijs heb ik wel wat vrienden die zich misschien wel willen laten verleasen, als je geïnteresseerd bent?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lease jij je single vriendinnen toevallig? Ik wil wel graag full-option.
[..]
Golf GTE is leuker voor de bijtelling
Mag ik wel eerst proefrijden dan voor ik een definitieve keuze maak?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Afhankelijk van de prijs heb ik wel wat vrienden die zich misschien wel willen laten verleasen, als je geïnteresseerd bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTD bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lease jij je single vriendinnen toevallig? Ik wil wel graag full-option.
[..]
Golf GTE is leuker voor de bijtelling
Obviously. Er is wel een borg en ik ben niet verantwoordelijk voor schade door onjuist gebruik.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mag ik wel eerst proefrijden dan voor ik een definitieve keuze maak?
Android? Dan kun je het recovery menu openen voor een factory reset.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef BlackLining het volgende:
Mooi kut trouwens. Is die telefoon kapot, kan ik dus mijn AR ritjes morgen wel vergeten
Nee, GTE, doe maar eens Googlen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
GTD bedoel je?
Maar schijt aan de bijtelling als je zo'n R kan rijden
Ik ben wel bereid m'n rijbewijs achter te laten als borg om er niet mee naar Polen te vluchten.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Obviously. Er is wel een borg en ik ben niet verantwoordelijk voor schade door onjuist gebruik.
Mag ik wel onbeperkt prive-kilometers maken, of zit daar nog een max aan?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Obviously. Er is wel een borg en ik ben niet verantwoordelijk voor schade door onjuist gebruik.
Wtf, dat had ik nog niet gehoord, dat is wel interessant dat dingquote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, GTE, doe maar eens Googlen.
[..]
Ik ben wel bereid m'n rijbewijs achter te laten als borg om er niet mee naar Polen te vluchten.
Daar kom je al nietquote:Op maandag 10 maart 2014 20:13 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Android? Dan kun je het recovery menu openen voor een factory reset.
Funfactor van de R is wel wat hoger, dat geef ik toe, maar ik denk liever aan m'n portemonnee als ik zo'n keuze maak.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wtf, dat had ik nog niet gehoord, dat is wel interessant dat ding
Maar doe mij nog steeds die R maar
Grappig hoeveel leuke Golfjes er straks te koop zijn: GTI, GTD, GTE en R. Ik zou inderdaad ook voor de R gaan, maar die andere zijn ook dikke prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wtf, dat had ik nog niet gehoord, dat is wel interessant dat ding
Maar doe mij nog steeds die R maar
Vrouwelijke vriendenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Oké ik begin me inmiddels af te vragen of jullie de switch naar vrienden ipv vriendinnen hebben gemerkt of niet.
Blacklining: Dat zuigt wel idd.Op dat soort momenten zou een opmerkingen veld oid wel echt handig zijn...
Ik twijfel of ik morgen open laat staan voor een spoedje of niet. Mijn broertje is jarig dus als ik dan toch niet hoef te werken, is het wel gezellig om even langs te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |