SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt nergens meer in mijn maat te krijgen natuurlijk..
Twijfel nu of ik voor deze zal gaan, en/of nog even doorzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
ik was al steeds bang piepjes te missen, dan is trillen idd wel zo handigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:34 schreef Debsterr het volgende:
De 210 heeft wel intervallen maar geen trillingsfeedback inderdaad.
Het is mooi meegenomen als een schoen mooi is. Maar belangrijk is het allerminst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:36 schreef GotC het volgende:
Design staat echt onderaan m'n lijst wb wensen..
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:38 schreef SiIk het volgende:
Hmm, ik wil zo graag dit shirtje hebben:Dat ziet er goed uit ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Maar echt nergens meer in mijn maat te krijgen natuurlijk..
Twijfel nu of ik voor deze zal gaan, en/of nog even doorzoek.Dat is al een stuk minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoedde al dat ik ergens een foutje maakte inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:34 schreef Debsterr het volgende:
En alleen maar 'eenvoudige' intervallen, dus bv 8x2 min met 2 min rust, ipv 8-6-4-2 min met 2 min rust.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:34 schreef Debsterr het volgende:
M'n vader twijfelt zelfs of hij de HM van Naaldwijk zal lopen, gezien hij nu toch al in HM conditie is... *wink wink*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Een volgende HM wil ik graag af laten hangen van hoe ik herstel van mijn 1e. Eens kijken hoeveel er na verdwijnen van de spierpijn "aan de strijkstok blijft hangen".
Ik zou graag eens een vlakker-dan-vlakke niet-drukke HM lopen en dán kijken hoe het gaat. Zoiets als Naaldwijk dusMaar ik denk dat dat te snel komt
Ekiden! Ik laat 'm even zakken. Lijkt me leukMet hardloopclub heb ik bij nader inzien geen zin om die actie te gaan trekken.
Anders loop je toch begin mei de HM waar je mij vorig jaar gesupporterd hebt, die is vlak en niet drukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Een volgende HM wil ik graag af laten hangen van hoe ik herstel van mijn 1e. Eens kijken hoeveel er na verdwijnen van de spierpijn "aan de strijkstok blijft hangen".
Ik zou graag eens een vlakker-dan-vlakke niet-drukke HM lopen en dán kijken hoe het gaat. Zoiets als Naaldwijk dusMaar ik denk dat dat te snel komt
Ekiden! Ik laat 'm even zakken. Lijkt me leukMet hardloopclub heb ik bij nader inzien geen zin om die actie te gaan trekken.
Ja, I know. Maar die eerste moet ik echt maar uit m'n hoofd zetten denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit ja.
[..]
Dat is al een stuk minder.
Ook een goeie! Meteen weer een nieuwe 'omdat je in HM conditie bent', sja, daar is ook wat voor te zeggen. Gevoelsmatig zeg ik: even wachten. Bikkel, jouw pa, GotC!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders loop je toch begin mei de HM waar je mij vorig jaar gesupporterd hebt, die is vlak en niet druk
En laat maar weten als het beneden je strijkstok gezakt is, wat betreft de ekiden
Dat werkte gewoon! Bedankt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:33 schreef Zwabberhark het volgende:
en ernstige blessure. Dan kan ik dus niet lopen.
Misschien even alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden voor een paar seconden om het ding te resetten?
Nu duimen dat ie er niet weer mee ophoudt over een paar uur.. Hoop het beste voor jequote:
Misschien hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook een goeie! Meteen weer een nieuwe 'omdat je in HM conditie bent', sja, daar is ook wat voor te zeggen. Gevoelsmatig zeg ik: even wachten. Bikkel, jouw pa, GotC!
Schoenmaat: 44. Maat hardloopschoenen (Saucony): 46.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef capricia het volgende:
Vraagje: Is het normaal dat de maat van saucony-hardloopschoenen anderhalve maat groter is dan je gewone schoenen?
Iemand ervaring?
Ag, echt. Hij is niet de enige als ik dat zo om me heen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien heHij was flink teleurgesteld zondag, vandaar.
Gaan jullie nog in Naaldwijk lopen überhaupt? (10?)
Al mijn hardloopschoenen zijn 1.5 tot 2 maten groterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:55 schreef capricia het volgende:
Vraagje: Is het normaal dat de maat van saucony-hardloopschoenen anderhalve maat groter is dan je gewone schoenen?
Iemand ervaring?
Gewoon doen, gezellig! En misbruik maken van je topconditie nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ag, echt. Hij is niet de enige als ik dat zo om me heen hoor![]()
Meneer loopt de HM. Misschien is 10 km weleens leuk. Als ik het tempo van afgelopen Delftse Houtloop nog + 3 km volhoudt, zit een tijd van 55 minuten er zelfs wel een keertje in. Misschien dat lekker doen, freewheelenDaarna de lange duurloopjes weer opzoeken.
Loop jij in Naaldwijk?
Marquetteloop is een aanrader dan! Totally vlak, ik denk zo'n 200-300 mensen die de HM lopen. Enige nadeel is de tegenwind op een open stuk in de polder (bijna elk jaar), en dat je 3 dezelfde rondjes loopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |