Dat zou voor het Nederlandse voetbal natuurlijk geweldig nieuws zijn. Ik neem jou even mee terug in de tijd van het EK 88. Gullit en van Basten. Gouden koppel bij AC Milan is voor Nederland de sleutel geweest naar het succes van 1988. Die zie ik dan eindelijke weer gebeuren met Lex en Robin, op het EK 2016.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je zijn transfer naar Man United ook al hebt overwogen
Indien hij bijtijds fit is natuurlijk... Hopelijk komt jouw doemscenario niet uit al geloof ik wel dat je meer aan de eenling Immers hebt dat een Van Persie zonder Immers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou voor het Nederlandse voetbal natuurlijk geweldig nieuws zijn. Ik neem jou even mee terug in de tijd van het EK 88. Gullit en van Basten. Gouden koppel bij AC Milan is voor Nederland de sleutel geweest naar het succes van 1988. Die zie ik dan eindelijke weer gebeuren met Lex en Robin, op het EK 2016.
Lex Immers die over het strand van Rio paradeert met zijn tats. Heerlijk man, niks mis mee.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:34 schreef macca728 het volgende:
Ik zou het best willen zien op het WK haha
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef awiebo het volgende:
opbokken.
voetballen kan hij niet, scoren kan hij niet.
Waarom niet he, word toch een klote WKquote:Op zondag 30 maart 2014 15:34 schreef macca728 het volgende:
Ik zou het best willen zien op het WK haha
Als hij in Bolivia gaat spelen zeker. Maar hij was wel goed vandaag, beter dan die overschatte Clasie. Soms verlang ik wel hevig naar een beetje creativiteit op het middenveld van Feyenoord want alles wat die gasten doen is erg voorspelbaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:02 schreef schvvmert het volgende:
Lex is een laatbloeier, zijn kwaliteiten groeien voorlopig nog door.
Ik verwacht dat ie zo rond zijn 35e op de top zal zitten.
Lex is op zijn gevaarlijkst wanneer hij de bal niet heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als hij in Bolivia gaat spelen zeker. Maar hij was wel goed vandaag, beter dan die overschatte Clasie. Soms verlang ik wel hevig naar een beetje creativiteit op het middenveld van Feyenoord want alles wat die gasten doen is erg voorspelbaar.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef ace_eleven het volgende:
Lex voor 10mln 25mln naar Man U na een schitterend wk
Gaat over Bale heen kwa transfer bedrag naar Real Madrid. Ronaldo laat Lexie de vrije trappen nemen.quote:
Fellaini, wat hebben we daar nou weer aan als we lexie gewend zijn.. nee zoek dan een fatsoenlijke opvolger in de jeugd oidquote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
25 miljoen + Fellaini. Die krullenbol valt sowieso in het niet bij Immers.
Die durven Lexie niet eens aan te kijken tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die Ksavie en Inijesta of zoiets mogen de veters van Lex nog niet eens strikken.
Als hij niet geblesseerd raakt, zie ik hem tot z'n 40e-45e wel op het hoogste niveau meedoen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:02 schreef schvvmert het volgende:
Lex is een laatbloeier, zijn kwaliteiten groeien voorlopig nog door.
Ik verwacht dat ie zo rond zijn 35e op de top zal zitten.
dat oranje staat hem echt voor geen meter.quote:
Is ook een photoshop. Je moet zijn gespierde fysiek er zelf bij indenken.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat oranje staat hem echt voor geen meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |