Daar hebben ze Timmy Simons.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Als Lex in Oranje komt gooi ik m'n paspoort weg en vraag een Belgische aan!
Dat lijkt zo. Feit is meer dat de eredivisie gewoon een te laag niveau is voor Lex. Op een hoger niveau zal je zien dat hij zich direct optrekt en waarschijnlijk er bovenuit stijgt. Ik bedoel, open je ogen. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Lex prima spelert voor feyenoord, niet hoger.
Heeft geen rust aan de bal in de eredivisie, laat staan tegen europese tegenstanders...
wowquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Lex prima spelert voor feyenoord, niet hoger. Past prima daar tussen dat domme volk in 010
Dit ben ik wel met je eens, maar ik zie hem nu niet als het nieuwe grote Barca talentquote:Op maandag 10 maart 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Feit is meer dat de eredivisie gewoon een te laag niveau is voor Lex. Op een hoger niveau zal je zien dat hij zich direct optrekt en waarschijnlijk er bovenuit stijgt. Ik bedoel, open je ogen. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk.
Dat is waar, maar bij een club als Everton draait hij makkelijk mee in de basis.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens, maar ik zie hem nu niet als het nieuwe grote Barca talentHij kan hoger ja, maar niet de echt Europese top.
Haten = verlaten.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Lex prima spelert voor feyenoord, niet hoger. Past prima daar tussen dat domme volk in 010
Ninja editquote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef Mavcovic het volgende:
Ik snap ook niet dat Lex bij zo'n matige club als Feyenoord speelt. Liever bij Ajax, Barcelona of Bayern Munchen of vergelijkbaars!
Jup. Sowieso zie ik hem beter tot zn recht komen in het stevigere Engelse voetbal dan in de wat technischere competities. Misschien nog wel iets hoger dan Everton, maar daarvoor zou ik het eerst gezien moeten hebben.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij een club als Everton draait hij makkelijk mee in de basis.
Met een Van Persie voor hem zal hij nog beter tot zijn recht komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |