abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137607770

:o

Het hele dak optillen, hoop ze goed hebben gekeken naar wat er mis ging in Enschede
pi_137607775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
T lijkt mij dat t veld inderdaad niet helemaal verlicht kan worden op deze manier nee. Tevens zie ik weinig extra business units, wat volgens mij ook een eis was. En het dak kan natuurlijk nog altijd niet dicht (voor mij/ons geen probleem, maar volgens mij wel een pré)

Ziet er inderdaad wel gaaf uit. Nog dichter op t veld, extra ringetje, verder oude kuip behouden, mooi dat ze de lichtmasten ook behouden. Mochten ze aan de eisen voldoen vind k t van binnen wel mooi :D
Die zijn tussen de 2e en 3e ring gepropt, kijk maar eens goed.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137607788
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:56 schreef Freire het volgende:

[..]

Daar staan alleen maar wat weetjes enzo.. Ik wil de echte plannen eens een keer zien!
Althans, ik kan de PDF van het complete plan niet vinden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137607795
voor de lichtmasten
pi_137607803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die zijn tussen de 2e en 3e ring gepropt, kijk maar eens goed.
hmm... te late edit dus :P

Ja, de cijfers ontbreken nog ja...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137607820
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

hmm... te late edit dus :P

Ja, de cijfers ontbreken nog ja...
Slechts nog een reclame site nu. :{
Maar, het verdere verloop in overleg met de supporters!!

Ze weten het mooi te brengen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:24:18 #132
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137608042
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef XSbig het volgende:

[..]

Wat de hell doet Vilhena bij Boetius
Altijd al gedacht dat Vilhena tot de club behoort.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:05:35 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137608572
Pellè heeft schijnbaar een week in Italië gezeten. Bizar dat zoiets kan. :N
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137608675
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 06:54 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Wauw :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137608715
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
"Bezinningsperiode" :')
blablablabla
pi_137608724
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Ja :{
Hopelijk heeft hij in de tussentijd niks betaald gekregen...
pi_137608741
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Mwa, liever het plan van BAM.
pi_137608783
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:14 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mwa, liever het plan van BAM.
Zag er op de een of andere manier ook realistischer uit.
Weet alleen niet of het met 185 miljoen goedkoper of duurder dan deze plannen zijn.
blablablabla
pi_137608793
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag er op de een of andere manier ook realistischer uit.
Weet alleen niet of het met 185 miljoen goedkoper of duurder dan deze plannen zijn.
Volgens mij wordt er in de andere 2 plannen meer vernieuwd, wat zou betekenen dat de levensduur langer is. Maar gezien de plannen nog niet te lezen zijn, kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
pi_137608835
quote:
Een meisjeselftal van VV Actief uit Eelde heeft gisteren tijdens FC Groningen - Feyenoord angstige momenten beleefd. Dat meldt RTV Drenthe. Volgens de regionale omroep mengden een veertigtal fans van Feyenoord zich tussen supporters van FC Groningen, onder wie het meisjeselftal.
© anp.
De speelsters van VV Actief voelden zich volgens RTV Drenthe bedreigd en wilden koste wat het kost van de tribunes af. Pas na tussenkomst van de politie konden de voetbalsters naar de catacomben van de Eurborg worden geleid. De geschrokken kinderen werden in het supportershome van FC Groningen opgevangen.

Voetbalvereniging Actief uit Eelde heeft naar aanleiding van de situatie gisteren in de Euroborg volgens RTV Drenthe 'een boze mail' gestuurd naar directeur Hans Nijland van FC Groningen. Hijk kreeg meer klachten. Volgens de omroep gaat Nijland 'alle mailtjes beantwoorden'.

Half januari ging het mis bij FC Utrecht - Feyenoord, toen tientallen families met kleine kinderen in paniek van de tribune afrenden. Ook toen waren fans van Feyenoord de boosdoeners. De Mobiele Eenheid in de Galgenwaard isoleerde toen de Feyenoorders
Stemmingmakerij, de waarheid of een mengeling?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:43 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137609130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 09:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

Stemmingmakerij, de waarheid of een mengeling?
Mengeling denk ik zo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137609807
Laten we hopen dat het tussen BAM en RDK gaat. Plan van VW valt wat mij betreft best wel uit de toon. BAM en RDK hebben het begrepen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137609862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef Muto het volgende:
Laten we hopen dat het tussen BAM en RDK gaat. Plan van VW valt wat mij betreft best wel uit de toon. BAM en RDK hebben het begrepen.
Tja.... VW heeft anders wel weer een echte staalconstructie aan de buitenkant in plaats van dat 'slicke' van BAM en RDK. Het heeft echt iets 'gemeens', die buitenkant van VW.

Maar de binnenkant is aids.

VW is ook aids.

Dus doe maar niet.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:15:25 #144
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137609890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef Muto het volgende:
Dat ontwerp van VW is m.i. echt te lelijk voor woorden. BAM en RDK hebben wel iets moois neergezet. Ik ben benieuwd naar de financiële onderbouwing van alledrie de plannen.
pi_137609907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja.... VW heeft anders wel weer een echte staalconstructie aan de buitenkant in plaats van dat 'slicke' van BAM en RDK. Het heeft echt iets 'gemeens', die buitenkant van VW.

Maar de binnenkant is aids.

VW is ook aids.

Dus doe maar niet.
Dat misschien wel, ja. Wel opmerkelijk dat alle plannen nu naar 63.000 toeschouwers zijn gegaan en dat geen van de plannen een dak bevat. Goede zaak.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:17:43 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137609945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat misschien wel, ja. Wel opmerkelijk dat alle plannen nu naar 63.000 toeschouwers zijn gegaan en dat geen van de plannen een dak bevat. Goede zaak.
Wat me ook opvalt, is dat er momenteel niets gaande is over een volledige nieuwbouwvariant. Het lijkt me toch wel dat daar ook nog plannen voor ingediend zijn?
pi_137609950
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
:)
pi_137609970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Geen goede zaak, want multifunctionaliteit van een stadion is tegenwoordig een absolute must voor het rendabel krijgen van een nieuw stadion.

Voor ons als voetbalsupporters is zo'n dak niet zo belangrijk inderdaad, maar als het stadion meer inkomsten wil verwerven dan alleen die 17 keer per jaar dat Feyenoord daar een thuiswedstrijd speelt dan is een dak vrijwel onmisbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:19:57 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137609980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geen goede zaak, want multifunctionaliteit van een stadion is tegenwoordig een absolute must voor het rendabel krijgen van een nieuw stadion.

Voor ons als voetbalsupporters is zo'n dak niet zo belangrijk inderdaad, maar als het stadion meer inkomsten wil verwerven dan alleen die 17 keer per jaar dat Feyenoord daar een thuiswedstrijd speelt dan is een dak vrijwel onmisbaar.
Mijn PM nog gelezen :P?
pi_137609994
RDK ziet er in principe wel mooi uit, al mogen die skyboxen van mij wel op de 2e ring ipv half op de eerste. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')