abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137599264
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

3 miljoen ja. In een speler. Die een absoluut buitenkansje was.

Wil je een 10, centrumspits en rechtsbuiten hebben (en dan nog steeds heb je niet alles wat je nodig hebt), heb je 13 miljoen-ish nodig.

Dat gaat de VvF nooit toestaan.
Huren is ook een optie, die Ryo staat nog altijd stil bij een Arsenal zou prima passen op rechtsbuiten, om maar een voorbeeld te noemen.

Wie weet kan Fredje die Ziyech warmaken voor een contract in de Kuip.

Of kijk of je die Gudmundsson van Az kunt overnemen (transfervrij) is echt niet minder dan een Schaken, is in mijn ogen zelfs een stuk slimmer.

Tot zover de loze kreten van mijn kant.
pi_137599402
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef Adames het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.lunaticnews.nl/2011/11/page/2/

quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Huren is ook een optie, die Ryo staat nog altijd stil bij een Arsenal zou prima passen op rechtsbuiten, om maar een voorbeeld te noemen.
Kan niet wegens werkvergunning.

quote:
Wie weet kan Fredje die Ziyech warmaken voor een contract in de Kuip.
Heeft al met de neuzen getekend toch voor 2.5 miljoen? In December waren ze al in gesprek. Gaat hem nooit worden. Zeker omdat andere clubs die knul willen.

quote:
Of kijk of je die Gudmundsson van Az kunt overnemen (transfervrij) is echt niet minder dan een Schaken, is in mijn ogen zelfs een stuk slimmer.

Tot zover de loze kreten van mijn kant.
Meh. Dan liever nog Manu.
pi_137599437
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heeft al met de neuzen getekend toch voor 2.5 miljoen? In December waren ze al in gesprek. Gaat hem nooit worden. Zeker omdat andere clubs die knul willen.

Nee joh.
pi_137599508
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee joh.
http://www.at5.nl/artikel(...)olgend-seizoen-naar-

"Ajax heeft volgens de krant een overeenstemming met FC Groningen bereikt over de transfersom, die zou 2,5 miljoen bedragen plus een doorverkooppercentage van tien procent."

Jodenkrant heeft het meestal bij het rechte eind.
pi_137599540
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/artikel(...)olgend-seizoen-naar-

"Ajax heeft volgens de krant een overeenstemming met FC Groningen bereikt over de transfersom, die zou 2,5 miljoen bedragen plus een doorverkooppercentage van tien procent."

Jodenkrant heeft het meestal bij het rechte eind.
Dat is Zivkovic, niet Ziyech.
pi_137599568
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is Zivkovic, niet Ziyech.
O godver, verkeerd gelezen _O-. :'). Word je toch gek van.
pi_137599700
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
Feyenoord is buskruit. Er hoeft maar 1 ding mis te gaan, en dan wordt Koeman geslachtofferd. Want het zit helemaal niet goed onderling.

Aldus Derksen over wat Krabby gezegd zou hebben :').

Tyf toch op man. Koeman is de absolute baas in de organisatie.
Standaard boolshit van die Krabbendam. Waardeloze clubwatcher
pi_137599750
quote:
0s.gif [b]Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kan niet wegens werkvergunning.

Bron ?

quote:
Nee, en met de houding andere willen hem dus gaat niet lukken kom je er nooit.
quote:
Meh. Dan liever nog Manu.
Vind ik een weinig slimme speler, geen verfijnde techniek wel snelheid en fysiek, nuttig in bepaalde wedstrijden maar in het merendeel van de wedstrijden ben je de dominante ploeg en naar mijn mening ontbreekt bij hem de verfijning om dan van nut te zijn.
pi_137599757
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Mwuah. Bracht altijd een hoop.

Ik heb het idee dat Van Geel op een bepaald moment een beetje gebotst heeft inzake al dat gezeik van Johan. Denk dat Krabbendam voor het blok gezet is, de kant van VI/Johan koos en sindsdien geen nieuwtjes meer krijgt. :).
  maandag 10 maart 2014 @ 22:12:47 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137599926
Geloof verder wel dat het in de selectie niet helemaal lekker zit. Zijn wel vaker 'opstootjes' geweest dit seizoen in de kleedkamer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 maart 2014 @ 22:19:45 #111
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137600243
quote:
Fred Rutten neemt na dit seizoen het stokje over van Ronald Koeman, maar Raymond Verheijen vraagt zich sterk af of Rutten een succesnummer gaat worden bij Feyenoord. De inspanningsfysioloog en voormalig trainer van Jong Feyenoord plaatst in gesprek met RTV Rijnmond immers zijn vraagtekens bij de trainingsmethoden van de Wijchenaar.
/
“Als je naar de feiten kijkt, zie je dat de teams van Rutten structureel wegzakken in de laatste maanden van het jaar”, zegt Verheijen. “Rutten is iemand die een voorstander is van vaak en lang trainen. Dat is prima, maar op het moment dat jouw teams in de laatste maanden door het ijs zakken, moet je na een jaar of tien jezelf de vraag stellen of er misschien een relatie is tussen heel hard trainen en het wegzakken in de laatste maanden.”
De 51-jarige Rutten was eerder werkzaam bij FC Twente, Schalke 04, PSV en Vitesse. De erelijst van de oud-verdediger is niet bijzonder indrukwekkend: in 2001 de KNVB-Beker met Twente, in 2006 de Intertoto Cup met Twente en in 2008 werd Rutten verkozen tot Trainer van het Jaar.
Het gaat helemaal goed komen bij jullie :D
AFCA!
pi_137600266
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Geloof verder wel dat het in de selectie niet helemaal lekker zit. Zijn wel vaker 'opstootjes' geweest dit seizoen in de kleedkamer.
Ik ook, maar Koeman zal er echt niet meer uit gaan zo'n klein eind voor de finish. Heeft nog steeds een natuurlijk overwicht op de groep.
pi_137600321
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Het gaat helemaal goed komen bij jullie :D
Verheijen :')
pi_137600374
Krabby heeft de laatste tijd nooit meer Stone Island aan, watskeburt
pi_137600534
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Is altijd toch? Zeker als ze op een gegeven moment (in de winterstop) gaan praten over het kampioenschap, wat dan na een wedstrijdje tegen ADO (en een nederlaag bij Ajax in de beker) loze kreten bleken.

Dan gaan ze elkaar de schuld geven en krijg je dat het niet helemaal lekker loopt.
pi_137605147
quote:
Door mijn eerlijke kritiek over het bestuur in mijn boek 'Rotterdam Hooligan' was dit voor hen de perfecte manier om mij terug te pakken. Mijn verhaallijn werd uit de film gesneden, anders geen medewerking.
Aldus Yoeri op Facebook.

Goed dat de club daar in ieder geval niet achter stond. Had het niveau ernstig omlaag gebracht gok ik zo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 00:14:27 ]
pi_137605548
Gelukkig maar idd. Dan was de media erop gedoken en was het het zoveelste hoolikun filmpje geworden dat veel te veel media aandacht krijgt.
pi_137606115
quote:
Feyenoord zet grote stap vooruit met vernieuwde KUIP

100% behoud van De Kuip met bijna 80% nieuwbouw
Het consortium van ReddeKuip en Besix lanceert morgen het nieuwe plan voor De Kuip. Met dit plan zet het consortium een grote stap in de al twee jaar lopende ontwikkeling voor vernieuwbouw van De Kuip. In deze ontwikkeling staat de kracht van de Kuip en het belang van Feyenoord vanaf het prille begin centraal. Aan deze doelstelling is ook in het nieuwe plan niets verandert. Wel is het plan op een aantal belangrijke onderdelen aangepast en is het ontwerp vernieuwd. Nieuw is ook het ontwerp voor de stadiondriehoek. Dit alles is morgen te zien op de volledig nieuwe website.

Pure winst

Wij geloven vanaf het begin in de kracht en toegevoegde waarde van het bestaande stadion voor Feyenoord. Samen met de clubkleuren en het legioen is het stadion de ziel van Feyenoord. Kort geleden behoorde sloop van dit mooie stadion nog tot de opties. Inmiddels zijn er meerdere plannen die uitgaan van het bestaande stadion en alle plannen gaan uit van de huidige locatie. Dit voelt voor ons al als pure winst en is De Kuip voor ons al bijna 'gered'. We zijn echter nog lang niet klaar.

Uniek plan

Uniek aan het plan is de binnenzijde van het stadion waar de Kuip en Kuipsfeer 100% behouden blijft. Zitplaatsen dicht op het veld zonder gracht, uitstekende zichtlijnen, doorlopende hoeken, perfecte akoestiek, open dak, behoud van de lichtmasten en de toevoeging van nieuwe vrijhangende 3e ring zijn hiervoor de onderscheidende elementen.

Aantoonbaar het beste voor Feyenoord

De club gaat er aantoonbaar op 3 fronten op vooruit. Ten eerste krijgt het eerste elftal een fors hoger spelersbudget. Met dit budget van minimaal 27 miljoen EUR wint Feyenoord 4x per tien jaar te titel. Ook het budget voor de jeugdopleiding verdubbelt bijna naar 5,1 miljoen EUR. Ten derde maken we een forse groei in kwaliteit en kwantiteit van de BVO- en stadionorganisatie mogelijk. Op het gebied van commercie, marketing, hospitality, horeca en nieuwe media komen minimaal 50 extra functies.

Wat is er nieuw?

Met een forse investering van 141 miljoen EUR realiseren we een stadion voor 63.000 toeschouwers. Het belangrijkste verschil is dat we in het nieuwe plan uitgaan van sloop van het Maasgebouw en het realiseren van een helemaal nieuwe businessvoorziening aan de Maaszijde. Daarnaast is een verlengd dak een substantiële wijziging ten opzichte van het eerdere behoud van het huidige dak. Toegevoegd is een voorstel voor de uitwerking van de stadiondriehoek met aantrekkelijke openbare ruimte, parkeren en enkele markante gebouwen.

Nieuwe site is online

Het nieuwe plan is samen met het nieuwe ontwerp en alle informatie te vinden op de nieuwe website. Bekijk: www.reddekuip.nl

Met vriendelijke groet,

Robin van Holst
  dinsdag 11 maart 2014 @ 01:25:45 #119
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137606525
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Krabby had vroeger meestal wel leuke nieuwtjes. De laatste tijd hoor je echter dingen als "het kan escaleren bij Feyenoord" en meer van die suggestieve uitspraken.

Het gaat volgens mij niet zo goed met de VI (het tijdschrift) dus wordt er sensatie gezocht. Het hele gedoe rondom Pellè wordt een beetje opgeblazen. Althans dat denk ik.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 06:54:46 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137607421

Zeg het maar jongens.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 06:59:22 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137607441

Ze schijnen daar als bakens in de verte _O_

Ik kan me al die andere varianten al niet eens meer voor de geest halen :')
Maar deze vind ik wel tof. Juist omdat de oude Kuip grotendeels behouden blijft. Ik vraag me alleen af of ze nog wel volledig het veld kunnen verlichten met dat verlengde dak?

Natuurlijk zal dat wel, daar hebben ze heus wel rekening mee gehouden, het ziet er alleen een beetje apart uit. Betekent dus ook dat de lichtmasten verhoogd moeten worden.

We gaan het zien, ondanks dat een onderbuik gevoel mij altijd al heeft gezegd dat RdK geen echte kans heeft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137607659
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 06:54 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
mooi
pi_137607721
pi_137607728
T lijkt mij dat t veld inderdaad niet helemaal verlicht kan worden op deze manier nee. Tevens zie ik weinig extra business units, wat volgens mij ook een eis was. En het dak kan natuurlijk nog altijd niet dicht (voor mij/ons geen probleem, maar volgens mij wel een pré)

Ziet er inderdaad wel gaaf uit. Nog dichter op t veld, extra ringetje, verder oude kuip behouden, mooi dat ze de lichtmasten ook behouden. Mochten ze aan de eisen voldoen vind k t van binnen wel mooi :D

EDIT: volgens mij zijn de extra business units tussen de 2e en 3e ring gebouwd

[ Bericht 7% gewijzigd door ace_eleven op 11-03-2014 08:00:14 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137607751
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vieze honden zijn het, van de VVF. Maar goed, dat was al bekend.
:') Geloven in die propaganda.
VVF heeft er geen enkel belang bij als er weer zo snel aandelen terug gekocht worden.
Er kan gewoon een % geherinvesteerd worden (gaf Van Geel ook al aan) en dat is heus wel meer dan 10%. Als we wat grote klappers maken zullen er misschien wel wat aandelen teruggekocht worden, maar hier hangen verder niet echt verplichtingen aan vast. Ze kunnen er hoogstens op aan dringen. Maar, nogmaals, daar hebben ze helemaal geen belang bij.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')