quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met de opstelling van gisteren wel dan toch? Als je zelfs uit van Groningen wint en de nul houdt.
dat zegt niemandquote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ajax won van Barcelona. PSV won van Ajax.
PSV > Barcelona.
Jawel. De opstelling van gisteren hadden we makkelijk van PEC en GAE gewonnen. Onze beste opstelling, kijk maar. We wonnen ook 0-2 van groningen. Is logica. Nooit wiskunde gehad ofzo?quote:
oké manquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. De opstelling van gisteren hadden we makkelijk van PEC en GAE gewonnen. Onze beste opstelling, kijk maar. We wonnen ook 0-2 van groningen. Is logica. Nooit wiskunde gehad ofzo?
Maar Groningen bood werkelijk totaal geen noemenswaardige tegenstand.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, kijk waar je afgelopen zondag doodeenvoudig 3 punten mee pakt. Zo'n elftal is volgend seizoen ook echt wel weer neer te zetten hoor.
Groningen was echt DRAMATISCH ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Groningen bood werkelijk totaal geen noemenswaardige tegenstand.
Meestal tref je niet dergelijke makke schapen, nu is dit wel het slechtste Groningen sinds tijden, maar ook voor Groningen is zo'n kansloze wedstrijd ongebruikelijk.
De gemiddelde degradatiekandidaat zal zich weerbaarder opstellen.
Wat ik wil zeggen is dat de wedstrijd van afgelopen weekend niet representatief is voor de krachtsverhoudingen of zelfs maar enige mate een indicatie geeft voor de kwaliteit of vorm van Feyenoord (overigens creeërde Feyenoord ook niet bijster veel mogelijkheden).
Volgend seizoen krijgt Feyenoord het moeilijk genoeg om uberhaupt in de top 5 / 6 te eindigen bij een vertrek van Pellè, Janmaat, en eventueel ook nog Martins Indi, Clasie en De Vrij.
Dit vind ik altijd zo'n loze kreten.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgend seizoen krijgt Feyenoord het moeilijk genoeg om uberhaupt in de top 5 / 6 te eindigen bij een vertrek van Pellè, Janmaat, en eventueel ook nog Martins Indi, Clasie en De Vrij.
Is geen loze kreet. Je raakt je vier toppers kwijt, kan een minimaal bedragje investeren ...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n loze kreten.
Ten eerste moeten die nog maar eens vertrekken, ten tweede moeten we nog eens kijken wat we dan terugkijken, ten derde moet je afwachten wat de ploegen om je heen (ver)kopen. En voor je een beetje een idee hebt waar je staat ben je 10 wedstrijden verder.
Eens. Respectloze honden.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Maar Willem komt wel terug!
(de tering voor alles en iedereen wat ook maar in het maasgebouw een stap durft te zetten als ze dit nog verpesten).
I rest my case.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is geen loze kreet. Je raakt je vier toppers kwijt, kan een minimaal bedragje investeren ...
We gaan nooit met het geld dat wij hebben een goede 10, rechtsbuiten, centrumspits en rechtsback/linksback kunnen halen. Terwijl je al die posities eigenlijk wel wat nodig hebt omdat wat er nu staat troep is gezien wie er verkocht gaan worden (Jan, Pel, BMI) of al troep was (Nelom, Immers, Schaken).
Is het wel lekker dat zo'n Kongolo een eindbaas blijkt en dat je misschien nog een jeugdbaasje kan verwachten. Witte Keniaan doet het misschien nog wel leuk, fuck, misschien is Manu nog wel top-5 materiaal.
Maar zelfs dan nog is een centrumspits en een 10 als ook een rechtsback onbetaalbaar..
Gaat hem dus gewoon niet worden komend seizoen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar we gaan er sowieso 3 verkopen. Dat geef ik je op een briefje.quote:
Die kans is groot ja, maar ja. Je weet het aan de andere kant ook weer niet. Want; Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2014 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar we gaan er sowieso 3 verkopen. Dat geef ik je op een briefje.
We gaan ook nooit wat normaals terug kunnen kopen of uit de jeugd kunnen halen. Ook dat geef ik je op een briefje.
Wordt gewoon een kutseizoen.
Dat ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is groot ja, maar ja. Je weet het aan de andere kant ook weer niet. Want; Nederland
Als er 3 verkocht gaan worden gaat er ook wel geherinvesteerd worden. Voor Pelle hebben we ook 3 miljoen betaald zonder vvf.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar we gaan er sowieso 3 verkopen. Dat geef ik je op een briefje.
We gaan ook nooit wat normaals terug kunnen kopen of uit de jeugd kunnen halen. Ook dat geef ik je op een briefje.
Wordt gewoon een kutseizoen.
Ach, hebben we er minder lol om? Ik niet in elk geval. Mooi man, kampioen realistisch, middenmoot realistisch, einde van de rit word je gewoon 3/4e en zijn we allemaal weer boos. Ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ja.
Wie weet is Rutten wel een toptrainer in spe. Weet Hanegem de shit zo te spinnen dat die gasten het gevoel eens leren snappen. Weet Van Geel vier monsterlijk goede aankopen te doen, en gaat ons scoutingapparaat ooit werken. Stromen er nog 3 door uit de jeugd waar je wat aan hebt.
Ik zie het gek genoeg niet gebeuren. Achterlijke in dit land is, dat het echter een even serieus scenario is als komend jaar twaalfde worden.
.
3 miljoen ja. In een speler. Die een absoluut buitenkansje was.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Als er 3 verkocht gaan worden gaat er ook wel geherinvesteerd worden. Voor Pelle hebben we ook 3 miljoen betaald zonder vvf.
..........quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Daar wil Van Geel toch ook geen geld van?
O nee je mag gewoon 15 miljoen halen hoor (positief eigen vermogen). Mag je er alleen gelijk 12 aftikken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen 3 miljoen aan euro's krijgt, direct uitgeven. Guidetti, Ahmadi, Vlaar terug halen dit dat. Kampioentje.
Vieze honden zijn het, van de VVF. Maar goed, dat was al bekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O nee je mag gewoon 15 miljoen halen hoor (positief eigen vermogen). Mag je er alleen gelijk 12 aftikken.
Spelers kopen om zo onder de 3 te blijven kan niet, zitten allemaal VvF clausules op..
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek eens op "3 miljoen positief eigen vermogen" "verplicht terugbetalen" "VvF" op Google.
Oh bedoel je dat zo. Ik dacht dat je bedoelde dat ze daar geen geld voor willen uitlenen aan Feyenoord. My bad.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek eens op "3 miljoen positief eigen vermogen" "verplicht terugbetalen" "VvF" op Google.
Huren is ook een optie, die Ryo staat nog altijd stil bij een Arsenal zou prima passen op rechtsbuiten, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
3 miljoen ja. In een speler. Die een absoluut buitenkansje was.
Wil je een 10, centrumspits en rechtsbuiten hebben (en dan nog steeds heb je niet alles wat je nodig hebt), heb je 13 miljoen-ish nodig.
Dat gaat de VvF nooit toestaan.
http://www.lunaticnews.nl/2011/11/page/2/quote:
Kan niet wegens werkvergunning.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Huren is ook een optie, die Ryo staat nog altijd stil bij een Arsenal zou prima passen op rechtsbuiten, om maar een voorbeeld te noemen.
Heeft al met de neuzen getekend toch voor 2.5 miljoen? In December waren ze al in gesprek. Gaat hem nooit worden. Zeker omdat andere clubs die knul willen.quote:Wie weet kan Fredje die Ziyech warmaken voor een contract in de Kuip.
Meh. Dan liever nog Manu.quote:Of kijk of je die Gudmundsson van Az kunt overnemen (transfervrij) is echt niet minder dan een Schaken, is in mijn ogen zelfs een stuk slimmer.
Tot zover de loze kreten van mijn kant.
Nee joh.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft al met de neuzen getekend toch voor 2.5 miljoen? In December waren ze al in gesprek. Gaat hem nooit worden. Zeker omdat andere clubs die knul willen.
http://www.at5.nl/artikel(...)olgend-seizoen-naar-quote:
Dat is Zivkovic, niet Ziyech.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)olgend-seizoen-naar-
"Ajax heeft volgens de krant een overeenstemming met FC Groningen bereikt over de transfersom, die zou 2,5 miljoen bedragen plus een doorverkooppercentage van tien procent."
Jodenkrant heeft het meestal bij het rechte eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |