SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Agent Poulsen: 'Beslissen eind seizoen'
Christian Poulsen beschikt over een aflopend contract bij Ajax, waardoor er de komende maanden een besluit genomen zal moeten worden over de toekomst van de 34-jarige Deen. Gesprekken met Ajax zijn er op dit moment niet, zo laat zijn management weten.
'We hebben nog geen contractvoorstel van Ajax gehad', vertelt Jorn Bonnesen, de zaakwaarnemer van Poulsen, aan Ajax Showtime. 'Daardoor hebben we nog geen beslissing kunnen nemen over de toekomst van Christian. Aan het einde van het seizoen zullen we kijken naar de mogelijkheden.'
Poulsen kwam in de zomer van 2012 transfervrij over van Evian TG. Afgelopen seizoen speelde hij 37 officiële wedstrijden voor Ajax. In het huidige seizoen staat de teller op 34 officiële duels voor de voormalig speler van onder meer Juventus, Liverpool, Sevilla en Schalke 04.![]()
Mokotjo als goedkope back-up van Blind halen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:44 schreef gniffie het volgende:
Mokotjo als goedkope back-up van Blind halen.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Je weet wat een back-up is he? Blind blijft nog wel een paar jaar en Mokotjo heeft zich wel bewezen als controleur bij Zwolle.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan moeten we ook nog een fatsoenlijke linksback hebben naast Boilesen, anders speelt Mokotjo alsnog 35-40 wedstrijden per seizoen![]()
Boilesen gewoon weg doen. Seizoennetje in Jong Ajax laten zien dat die fit kan blijven zo niet, weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:50 schreef Mavcovic het volgende:
Dan moeten we ook nog een fatsoenlijke linksback hebben naast Boilesen, anders speelt Mokotjo alsnog 35-40 wedstrijden per seizoen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja manquote:Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boilesen gewoon weg doen. Seizoennetje in Jong Ajax laten zien dat die fit kan blijven zo niet, weg.![]()
![]()
En staat altijd vrij en passed goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je weet wat een back-up is he? Blind blijft nog wel een paar jaar en Mokotjo heeft zich wel bewezen als controleur bij Zwolle.
Maar er moeten er eigenlijk 2 bij van boven de 25. Spits, linksback, buitenspeler en een middenvelder zijn nodig. Serero is het gewoon niet. Gaat het ook niet worden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hij speelt amper. Hij is in potentie misschien wel wereldtop met zijn actie en snelheid aan de bal, maar dan moet je wel minsten 25/30 wedstrijden per seizoen spelen.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Jazeker, maar dan heb ik toch echt liever dat hij de wedstrijden die hij kan spelen in het eerste speelt. Waarom zou je hem nu in Jong Ajax laten spelen? Ik geloof bovendien dat men daar veel fysieker speelt, dus dat zal zeker niet echt goed voor hem zijn. Ik heb Boilesen nog niet opgegeven.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij speelt amper. Hij is in potentie misschien wel wereldtop met zijn actie en snelheid aan de bal, maar dan moet je wel minsten 25/30 wedstrijden per seizoen spelen.![]()
Volgens mij Jordii hebben we daar Bazoer (of hoe die gast ook mag heten) voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je weet wat een back-up is he? Blind blijft nog wel een paar jaar en Mokotjo heeft zich wel bewezen als controleur bij Zwolle.Ik ben inmiddels overleden![]()
Bazoer niet kennenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij Jordii hebben we daar Bazoer (of hoe die gast ook mag heten) voor.![]()
![]()
Wordt die Bazoer iets dan, niet vaak zien spelen maar leek me toch meer iemand die het op kracht deed."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik zou hem gewoon proberen te slijten kun je toch niet op bouwenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boilesen gewoon weg doen. Seizoennetje in Jong Ajax laten zien dat die fit kan blijven zo niet, weg.![]()
Verlanglijstje voor volgend seizoen naar aanleiding van gisteren, en de rest van het seizoen eigenlijk.
Vermeer weg. Type Gentenaar achter Cillessen.
V. Rhijn nog 1 seizoen de kans geven, Tete erachter en Ligeon verhuur/verkoop.
Linksback kopen/huren voor achter Boilesen.
Poulsen weg, Blind vast op 6. Bazoer? erachter.
Serero weg, linkermiddenvelder erbij.
Schone als optie voor rechtsbuiten, rechtermiddenvelder erbij (V. Ginkel huren?).
De Jong weg, Hoesen weg, Bojan weg en Siggy weg.
Zivkovic en Kishna er dus bij en wat jeugd doorschuiven/aankoop voor op de flanken.
Spits kopen.
Zo Overmars kan aan het werk.![]()
![]()
Sporkslede is er ook nog, zou ook bijna weer fit moeten zijn (begin oktober uit met indicatie van 4-6 maanden)Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mag toch hopen van wel , werd met veel bombarie bij PSV weggehaald , maar ik volg het tweede ook helemaal niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef gniffie het volgende:
Wordt die Bazoer iets dan, niet vaak zien spelen maar leek me toch meer iemand die het op kracht deed.Ik ben inmiddels overleden![]()
Niet goed genoegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Catch22- het volgende:
Sporkslede is er ook nog, zou ook bijna weer fit moeten zijn (begin oktober uit met indicatie van 4-6 maanden)Veel geblesseerd geweest dit jaar, denk dat volgend seizoen nog te vroeg is voor hemquote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef gniffie het volgende:
Wordt die Bazoer iets dan, niet vaak zien spelen maar leek me toch meer iemand die het op kracht deed.![]()
Was nooit zo van hem gecharmeerd in de wedstrijden dat ik hem zag spelen eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Catch22- het volgende:
Sporkslede is er ook nog, zou ook bijna weer fit moeten zijn (begin oktober uit met indicatie van 4-6 maanden)
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 10-03-2014 15:10:19 ]![]()
Liever een sterke eerste spits en dan Zivkovic, Klaassen en Kishna als back up. Denk zelf ook wel dat Hoesen of Siggy blijft.quote:![]()
Hoesen weg?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef CaasS het volgende:
Verlanglijstje voor volgend seizoen naar aanleiding van gisteren, en de rest van het seizoen eigenlijk.
Schone als optie voor rechtsbuiten, rechtermiddenvelder erbij (V. Ginkel huren?).
Zivkovic en Kishna er dus bij en wat jeugd doorschuiven/aankoop voor op de flanken.
Spits kopen.
![]()
Hoe gaan we Zivkovic noemen? Zivvy, Zivkogod of De Ziv?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kan je nog niet zeggen.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zivkovic en al die andere onzin gewoon achterwegen latenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef Seam het volgende:
Hoe gaan we Zivkovic noemen? Zivvy, Zivkogod of De Ziv?![]()
![]()
Het lijkt mij dat Zivkovic 2e spits gaat worden, want ik denk niet dat die naar Ajax komt om het hele seizoen in de Jupiler League te gaan spelen. Dat zou betekenen dat Hoesen de eerste spits wordt of dat je 3 spitsen hebt. Denk overigens wel dat Siggy/Hoesen blijft.quote:![]()
Hopen op Siggy danquote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Zivkovic 2e spits gaat worden, want ik denk niet dat die naar Ajax komt om het hele seizoen in de Jupiler League te gaan spelen. Dat zou betekenen dat Hoesen de eerste spits wordt of dat je 3 spitsen hebt. Denk overigens wel dat Siggy/Hoesen blijft.![]()
Ik ook alleen Siggy ramt er nog wel eens een belangrijke bal in dus dan hem met gebrek aan beterquote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal wel verkocht worden, met Hoesen is dat toch moeilijker, vind ze beiden tekort komen![]()
Wat mij betreft ook. Een heel seizoen met Hoesen als eerste spits moet ik ook niet aan denken. Dan wordt het hopen dat Zivkovic het boven verwachting gaat doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook alleen Siggy ramt er nog wel eens een belangrijke bal in dus dan hem met gebrek aan beter![]()
Ook volgend seizoen dus weer behelpen, die CL overlevingsplannen kunnen wel in het vriesvak tot 2016quote:Op maandag 10 maart 2014 15:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Een heel seizoen met Hoesen als eerste spits moet ik ook niet aan denken. Dan wordt het hopen dat Zivkovic het boven verwachting gaat doen.![]()
Zivgodvicquote:Op maandag 10 maart 2014 15:14 schreef Seam het volgende:
Hoe gaan we Zivkovic noemen? Zivvy, Zivkogod of De Ziv?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef CaasS het volgende:
Spits kopen.
Ziyech in, Elia/John in en een gelouterde spits zoals Claudio Pizarroquote:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Cilessen
Rijn-Veltman-Moisander-Boilesen
Blind
Klaassen- Ziyech
Elia - Pizarro - Visser
Helaas in geen 100 jaar
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Net zoals puntverlies ab-so-luut uitgesloten was tegen Cambuur zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Cilessen
Blind
Klaassen- Ziyech
Elia - Pizarro - Visser
Helaas in geen 100 jaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ryan Thomas van Zwolle voor linksbuiten halen. Grappig spelertje
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Elia.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Cilessen
Blind
Klaassen- Ziyech
Elia - Pizarro - Visser
Helaas in geen 100 jaar![]()
![]()
Leuk bruggetje. Helaas wordt de totale schande onderschat en onderbelicht imo. Nooit verwacht en dan kan je zeggen "Cambuur aardig ploegje, leuke spelers, leuke resultaten, solide verdediging" maar in the end had het 3/4-0 moeten staan met rust. En dat is gvd het hele punt van dit relatieve kloteseizoen, er wordt niet afgemaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals puntverlies ab-so-luut uitgesloten was tegen Cambuur zeker?.
GGMMquote:
Elia was bij Twente wel goed. Maar op rechtsbuiten heeft die nooit een goede pot gespeeld"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nooit, altijd van diezelfde domme mensen die puur spelers op basis van een naam willen kopen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo'n gok als Bojan tegenwoordig, speelt hij wel?![]()
![]()
Misschien nog wel ergerquote:Op maandag 10 maart 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo'n gok als Bojan tegenwoordig, speelt hij wel?![]()
Ik bedoel het echt niet wijsneuzerig, maar ik had het weldegelijk verwacht omdat het zovaak gebeurt tegen een kleinere club, zeker na een "euforische" overwinning , totaal ontrechte onderschatting.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuk bruggetje. Helaas wordt de totale schande onderschat en onderbelicht imo. Nooit verwacht en dan kan je zeggen "Cambuur aardig ploegje, leuke spelers, leuke resultaten, solide verdediging" maar in the end had het 3/4-0 moeten staan met rust. En dat is gvd het hele punt van dit relatieve kloteseizoen, er wordt niet afgemaakt.
En idd, na de 1-0 dacht ok, dit moet heel snel 2-0 worden anders... Het is gewoon vrij voorspelbaar bij dit Ajax, ze kunnen "wel aardig" voetballen, maar het is geen wonderteam, op alles minder dan 100% kan iedereen er punten tegen halen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij heeft meer drukte met glamour, dure TV's en Bentleys dus wat dat betreft past hij absoluut niet bij Ajax. Maar een vervanger, die betaalbaar is en relatief veilig in de eredivisie kan ik niet bedenken, ja wellicht Arnautovic? Maar die is nog onvoorspelbaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo'n gok als Bojan tegenwoordig, speelt hij wel?Charlie: How's it going in there?
Die is ook niet betaalbaarquote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft meer drukte met glamour, dure TV's en Bentleys dus wat dat betreft past hij absoluut niet bij Ajax. Maar een vervanger, die betaalbaar is en relatief veilig in de eredivisie kan ik niet bedenken, ja wellicht Arnautovic? Maar die is nog onvoorspelbaar.![]()
Paar jaar terug was Elia echt goed maar die had eerst de tussenstap moeten maken bij Ajax of PSVquote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Elia is alleen leuk voor als je 5-0 voorstaat.![]()
Je hebt zonder meer een punt, dat zeker. Maar had verwacht dat ze zich wel zouden kunnen opladen en een wedstrijd zoals tegen de Eagles, moeizame start maar uiteindelijk 6-0. Jij wintquote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet wijsneuzerig, maar ik had het weldegelijk verwacht omdat het zovaak gebeurt tegen een kleinere club, zeker na een "euforische" overwinning , totaal ontrechte onderschatting.
En idd, na de 1-0 dacht ok, dit moet heel snel 2-0 worden anders... Het is gewoon vrij voorspelbaar bij dit Ajax, ze kunnen "wel aardig" voetballen, maar het is geen wonderteam, op alles minder dan 100% kan iedereen er punten tegen halen.
Je hebt gelijk. Maar ik kan qua compatibiliteit bijna niemand bedenken, die en betaalbaar en een kwaliteitsimpuls geeft. Wordt een vervelende zomer zo. Ik kom op Elia uit, ook al laat zijn mentaliteit natuurlijk veel te wensen over.quote:Charlie: How's it going in there?
Ik had het ook gehoopt, en je verwacht het ook gewoon van een team dat kampioen wil wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je hebt zonder meer een punt, dat zeker. Maar had verwacht dat ze zich wel zouden kunnen opladen en een wedstrijd zoals tegen de Eagles, moeizame start maar uiteindelijk 6-0. Jij wint.
Ik zeg niet dat ik het nu ook nog mis zie gaan, maar met vitesse en twente nog te gaan moeten ze verdomde goed opletten vanaf nu...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bij HSV was die toch ook nog wel redelijk? Alleen toen ging die naar Juvequote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Elia echt goed maar die had eerst de tussenstap moeten maken bij Ajax of PSV![]()
![]()
Bij HSV begon die geweldig en kreeg toen die die lange blessure. Daarna is het niks meer geworden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Daar begon die goed maar heeft dat niveau nooit vast gehouden. Talenten kunnen beter een tussenstop maken in Nederland en dan verder gaan zoals bijvoorbeeld Suarez wel deedquote:Op maandag 10 maart 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij HSV was die toch ook nog wel redelijk? Alleen toen ging die naar Juve![]()
Talent had/heeft hij wel maar mentaliteit is toch wel een probleem, tja hij is niet de eerste en zeker niet de laatste instant millionaire die dat overkomtquote:Op maandag 10 maart 2014 16:21 schreef gniffie het volgende:
Bij HSV begon die geweldig en kreeg toen die die lange blessure. Daarna is het niks meer geworden.![]()
Inderdaad ja. Alhoewel ze voor hetzelfde geld een solide pot op de mat leggen tegen Twente en Vitesse, moeten ze zeker op blijven letten. Daar volg ik je helemaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het ook gehoopt, en je verwacht het ook gewoon van een team dat kampioen wil worden.
Ik zeg niet dat ik het nu ook nog mis zie gaan, maar met vitesse en twente nog te gaan moeten ze verdomde goed opletten vanaf nu...Charlie: How's it going in there?
On second thought. Niet aan beginnenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:21 schreef gniffie het volgende:
Bij HSV begon die geweldig en kreeg toen die die lange blessure. Daarna is het niks meer geworden.
Elia moet je niet doen.
Gewoon Muric en misschien nog iemand halen voor de vleugel.
Fischer mag ook op een andere positie volgend jaar. Middenveld of spits. Hij is totaal geen linksbuiten.Oh.![]()
Het is volgend seizoen sowieso geen pre EK of WK seizoen dus dit soort jongens die denken dat ze met een stap terug naar het NL elftal kunnen zijn er toch niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
On second thought. Niet aan beginnen![]()
Goh dat zeggen Tarado en ik al bijna een jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elia moet je niet doen.
Gewoon Muric en misschien nog iemand halen voor de vleugel.
Fischer mag ook op een andere positie volgend jaar. Middenveld of spits. Hij is totaal geen linksbuiten.![]()
![]()
Wat is een Muric?
En Fischer is gewoon een linkshalf en geen aanvaller
Zal ook nauwelijks nodig zijn, Blind speelt gewoon 50 wedstrijden in een seizoen tegenwoordig.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef wieisboos het volgende:
Veel geblesseerd geweest dit jaar, denk dat volgend seizoen nog te vroeg is voor hemLinksbenige rechtsbuiten, wordt deze maand 18.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:57 schreef gniffie het volgende:
Wat is een Muric?
En Fischer is gewoon een linkshalf en geen aanvaller![]()
En Meleg, gaan we die nog zien dit seizoen in het 1e?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal ook nauwelijks nodig zijn, Blind speelt gewoon 50 wedstrijden in een seizoen tegenwoordig.
[..]
Linksbenige rechtsbuiten, wordt deze maand 18.![]()
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Meleg, gaan we die nog zien dit seizoen in het 1e?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gun ik hem inmiddels wel. Kenny Tete ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Meleg, gaan we die nog zien dit seizoen in het 1e?
Hangt er vanaf hoe snel we kampioen zijn denk ik.![]()
Met dit spel kunnen we gewoon van Vitesse en FCT verliezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gun ik hem inmiddels wel. Kenny Tete ook.
Hangt er vanaf hoe snel we kampioen zijn denk ik.AFCA
Als je van een van die twee verliest maak je het jezelf zo ongelooflijk moeilijkquote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit spelen kunnen we gewoon van Vitesse en FCT verliezen.![]()
De ene wedstrijd is de andere nietquote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit spel kunnen we gewoon van Vitesse en FCT verliezen.![]()
Kijk hoeze spelen de laatste weken, als niet maanden. Echt te treurig voor woorden, alsof ze geen conditie en kracht meer hebben.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van een van die twee verliest maak je het jezelf zo ongelooflijk moeilijkAFCA
Tegen Feyenoord was het ook niet al te best, het is maar dat Feyenoord niet kon doordrukken.quote:AFCA
Ja klopt, feit is dat we al 17 wedstrijden op rij ongeslagen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met dit spel kunnen we gewoon van Vitesse en FCT verliezen.
Knap he.![]()
Vitesse en Twente zijn wel goed bezig? Kampioen van de armoequote:Op maandag 10 maart 2014 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk hoeze spelen de laatste weken, als niet maanden. Echt te treurig voor woorden, alsof ze geen conditie en kracht meer hebben.![]()
Dat is het zeker, gezien het spel echt niets uitstraalt. Langzaam, slordig en futloos.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja klopt, feit is dat we al 17 wedstrijden op rij ongeslagen zijn.
Knap he.AFCA
Ook niet. Maar het "druk zetten en domineren" heb ik echt al maanden niet gezien bij Ajax.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vitesse en Twente zijn wel goed bezig? Kampioen van de armoeAFCA
Onze aanvoerder vind zulk spel wel lekker . Weekje vrij nu , heerlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het zeker, gezien het spel echt niets uitstraalt. Langzaam, slordig en futloos.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die bakt er ook niets meer van hequote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze aanvoerder vind zulk spel wel lekker . Weekje vrij nu , heerlijk. Aannames nog slechter dan siggy en qua druk zetten en snelheid gelijkwaardig
.
AFCA
Die heeft een omgekeerd evenredige prestatiecurve, godallemachtig.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die bakt er ook niets meer van he. Aannames nog slechter dan siggy en qua druk zetten en snelheid gelijkwaardig
.
![]()
Kijken welke teringclub erin trapt om hem te kopen , maar ik vrees dat we voorgoed met hem opgescheept zittenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die bakt er ook niets meer van he. Aannames nog slechter dan siggy en qua druk zetten en snelheid gelijkwaardig
.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik al een jaar of 15 nietquote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet. Maar het "druk zetten en domineren" heb ik echt al maanden niet gezien bij Ajax.![]()
Eerste 20 min was die best goed, daarna huilie huillie met het petje opquote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Eigenlijk is hij een nummer 10 denk ik, maar we spelen daar zonder. Dus dan kijken of hij kan omschakelen naar halfspeler zoals een Klaassen bijvoorbeeld wel kan maar een de Jong bijvoorbeeld niet. Of hij is beter in de spits zoals Siempie.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goh dat zeggen Tarado en ik al bijna een jaarOh.![]()
Pfoe na een half uur was het me even armoedig zeg. Het lijkt alsof ze veel energie stoppen in de eerste 20-30 minuten en daarna geen energie en geloof meer hebben. Spelers die de boel aan kunnen jagen schijnen er ook niet meer te zijn, enkel Moisander misschien. Ik denk dat de Boer dit echter wel uit het elftal kan krijgen, want ik dacht ook dat ze dachten dat Cambuur wel even opgerold zou worden...Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Voor dat aanjagen is een aanvoerder toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Saawan het volgende:
Pfoe na een half uur was het me even armoedig zeg. Het lijkt alsof ze veel energie stoppen in de eerste 20-30 minuten en daarna geen energie en geloof meer hebben. Spelers die de boel aan kunnen jagen schijnen er ook niet meer te zijn, enkel Moisander misschien. Ik denk dat de Boer dit echter wel uit het elftal kan krijgen, want ik dacht ook dat ze dachten dat Cambuur wel even opgerold zou worden...![]()
Ja, maar die schijnt al 4 weken mee te doen zonder dat men hem ziet.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor dat aanjagen is een aanvoerder toch?Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Speelde hij verstoppertje toevallig?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Saawan het volgende:
[..]
Ja, maar die schijnt al 4 weken mee te doen zonder dat men hem ziet.![]()
quote:De Finse verdediger constateert dat Ajax zijn beste wedstrijden speelde voor de winterstop aanbrak. De eerste helft in de thuiswedstrijd tegen Barcelona was daarbij het hoogtepunt, vindt hij. Tegen Cambuur was er zondag te weinig beweging om het eigen positiespel te spelen en lag het tempo van Ajax te laag. “We moeten terug naar de basis, want alleen zo kunnen we tegenstanders kapot spelen.”
Ook het verdedigen bij hoekschoppen moet beter, stelt Moisander. Hij vindt het jammer dat de supporters floten toen Ajax 1-0 voorstond en achterin de bal rond speelde. Moisander erkent dat dat niet leuk is om naar te kijken, maar soms is het nodig. “Het is ons spel om geen domme dingen te doen en gecontroleerd te spelen. Alleen als we het onszelf moeilijk maken, wordt het nog spannend. Iedereen moet nu wakker zijn. We spelen elke week maar één wedstrijd.”![]()
Dat achterin rondspelen is juist een van de redenen waarom je moeilijk kansen afdwingt, de tegenstander krijgt vaak echt alle tijd om weer in positie te komen.
![]()
Wel vaker gezeik met jeugdspelers uit die landen. Meleg was ook al zo'n gezeik toenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
HNS is de Kroatische voetbalbond.![]()
Schrijnend gebrek aan creativiteit.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]![]()
Dat achterin rondspelen is juist een van de redenen waarom je moeilijk kansen afdwingt, de tegenstander krijgt vaak echt alle tijd om weer in positie te komen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: