SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog een noobvraag. Als ik hem er niet in 1 keer goed opkrijg, kan ik het dan nog een keer proberen, of moet ik dan meteen een nieuwe gebruiken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Kan wel maar plakt dan wel al minder goed. Oefen anders eerst even met het lintje dat je er afhaalt.![]()
Dat is een goeiequote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef keesfietst het volgende:
Kan wel maar plakt dan wel al minder goed. Oefen anders eerst even met het lintje dat je er afhaalt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja je kan m tot een keer of 2/3 afrollen en opnieuw wikkelen, let erop dat je goed strak trekt en alle wikkels evenwijdig lopen.quote:
Behalve in de bocht en dat het mooi overlapt dus niet te kort op elkaar. Als je een wit lintje pakt neem dan een gladde want die kan je schoonmaken. Zoals carbon imitatie of deda performante of die oldstyle fizik lintjes, maar die laatste zijn bijna 20.-![]()
Heb nu die gekocht die Marco aanraad. Morgenavond zijn ze hopelijk binnen en kan ik effe wikkelenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je kan m tot een keer of 2/3 afrollen en opnieuw wikkelen, let erop dat je goed strak trekt en alle wikkels evenwijdig lopen.
Behalve in de bocht en dat het mooi overlapt dus niet te kort op elkaar. Als je een wit lintje pakt neem dan een gladde want die kan je schoonmaken. Zoals carbon imitatie of deda performante of die oldstyle fizik lintjes, maar die zijn bijna 20.-Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik had trouwens de laatste 2 ritjes last van een slapende voet. Fiets al 2 jaar met zelfde schoenen en pedalen en nooit last van gehad. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?![]()
Voor het eind bij je stuurpen wikkel je mooist eerst isolatietapequote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb nu die gekocht die Marco aanraad. Morgenavond zijn ze hopelijk binnen en kan ik effe wikkelenom je stuur, ong. 3 cm breed en netjes haaks op de bocht. Het puntje stuurlint knip je dan mooi schuin af en lijm je precies tot op de rand van je tape op de bocht. Drupje superlijm op de tape en 1 klein drupje op het puntje stuurlint.
![]()
![]()
Slapende voet... je zou zeggen dat er iets afgekneld wordt. Doe je je schoenen opeens strakker oid? Of wellicht dat er in je houding iets veranderd is? Het komt volgens mij doordat er niet genoeg doorbloeding is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een regenjas die lekker klein opvouwbaar is. Welke heb jij Marco? Die had een lekker klein foedraaltje!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Schoenen hebben maar 2 klittenbandsluitingen.. Kunnen niet echt strakker of losser.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
Slapende voet... je zou zeggen dat er iets afgekneld wordt. Doe je je schoenen opeens strakker oid? Of wellicht dat er in je houding iets veranderd is? Het komt volgens mij doordat er niet genoeg doorbloeding is.
Houding misschien ongemerkt wat veranderd. Geen idee. Wat zou slapende voet op kunnen leveren?![]()
Zit je nu op je fiets te fokken? Doe eens normaal man, gek. Das levensgevaarlijk jonge.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
Zitten jullie allemaal lekker op kantoor jonges?
HAHAHAHAHAHA![]()
kaas natuurlijk mallerdquote:Op maandag 10 maart 2014 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh lekker, wat heb jij op je brood?
Ik filet en runderrookvlees.![]()
Jazekerquote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
Zitten jullie allemaal lekker op kantoor jonges?
HAHAHAHAHAHA
.![]()
Ik heb een sportful hotpack, als je die in je shit wilt stoppen kan je die overigens beter opvouwen en dan tot een lange cilinder rollen, beter mee te nemen dan zon bolletje. Top dingIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |