Voordeel van vroege dienst.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik niks anders dan aan mijn bed denken wanneer ik thuis kom, maar woah, check het zonnetje. Instant energy boost.
Demi. Voel me net een huisvrouwtje.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:57 schreef Triggershot het volgende:
Een vrouw moet der weg in de keuken wel weten natuurlijk.
Kan je al koken ja?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Demi. Voel me net een huisvrouwtje.
Niet voor de in euro betaalde Turken uit Europa abi, deze zomer neem ik mijn eigen kaas meequote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koopkracht is meegestegen: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=tu&v=67&l=nl.
Verdubbeling vergeleken met 2003.
Ijskoud? Dat gaat dus leuk worden op de terugweg... Ik heb geen jas bij me.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is ijskoud buiten wtf is dit dan weer. Geen zon ook niks meer. En een fucking volle trein.![]()
Wel de anime van PWF kijken en niet van mijquote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
Ben uit nieuwsgierigheid Noragami aan het kijken.. is wel leuk denk ik.
Was gewoon heel erg benieuwd omdat mijn naam in de titel zit.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wel de anime van PWF kijken en niet van mij
Jij heet Gamiquote:Op maandag 10 maart 2014 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Was gewoon heel erg benieuwd omdat mijn naam in de titel zit.
Ja niet fijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ijskoud? Dat gaat dus leuk worden op de terugweg... Ik heb geen jas bij me.
Wel apart, ik had dun colbertje aan, met loafers en niet koud.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja niet fijn.Had mn mn tussenjas/dunne winterjas aan. Gelijk backfrost.
hoe laat was je buiten dan? Sinds 16:00 heb ik geen zon/warmte meer gezien/gevoeld. Al was hetwel iets van 14c° mjaquote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wel apart, ik had dun colbertje aan, met loafers en niet koud.
Tot half 7 ofzoquote:Op maandag 10 maart 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe laat was je buiten dan? Sinds 16:00 heb ik geen zon/warmte meer gezien/gevoeld. Al was hetwel iets van 14c° mja
Niet als je in 720p of 1080p wilt kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
^Je gaat ziek worden..
Weet iemand waar ik Game of Thrones kan kijken, zonder te downloaden?
omg, ik had veel minder aanquote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok bizar dan, heb ook een wollen trui aan met een truitje met halflange mouwen eronder.
Hoeft niet perse..quote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet als je in 720p of 1080p wilt kijken.
Is altijd zo geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij vindt rare dingen grappig Crips.
Toevallig heb ik vandaag alle drie de seizoenen gedownload om er ooit een keer aan te beginnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
^Je gaat ziek worden..
Netflix.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
^Je gaat ziek worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |