Arme ziel..quote:Op maandag 10 maart 2014 01:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Vlak voordat ik naar bed ging besefte ik dat ik nog wat moest afmaken...
Omdat ze moslim was? Hoe bedoel je? Geen idee.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zij was toch gekozen omdat ze moslim was ofzo?
Aleikum salaam! Slaap lekker.quote:
Jup, omdat dit een overwinning was van christelijk Europa of Islamitisch Turkije, dat zij in badpak ging ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat ze moslim was? Hoe bedoel je? Geen idee.
[..]
Aleikum salaam! Slaap lekker.
Dit is nog irritanter dan moeten plassen terwijl je in bed ligt, inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Vlak voordat ik naar bed ging besefte ik dat ik nog wat moest afmaken...
Dat de conservatieven in die tijd het zo interpreteerden kan ik me wel voorstellen, ja. Ik hoor het voor het eerst.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, omdat dit een overwinning was van christelijk Europa of Islamitisch Turkije, dat zij in badpak ging ofzo?
scheen een verklaring van Europa te zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat de conservatieven in die tijd het zo interpreteerden kan ik me wel voorstellen, ja. Ik hoor het voor het eerst.![]()
trustequote:Op maandag 10 maart 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hadi hayirli geceler, Trigger.Ik ga ook maar eens slapen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet Ocarina of Time, Twilight Princess en The Wind Waker echt eens proberen, als je dat nog niet hebt gedaan en daartoe nog steeds de mogelijkheid hebt.
30 maart stemmen?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor mij ook, ben al wakker sinds 5 uur.
Jongens, kunnen wij vanaf hier stemmen op 30 maart?
Je had gelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:39 schreef Bortecinem het volgende:
Sabah hayrola
Het is al öğle voor mij, maar goed.
Oh, enige waar ik momenteel mee zit zijn de Gemeenteraadsverkiezingen atm van 19 maartquote:Op maandag 10 maart 2014 09:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Türkiye'de yerel seçimler. İs op 30 maart toch?
Ahaquote:Op maandag 10 maart 2014 09:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
(Hayırlı sabahlar.)
En dan zeg jij Sabah el nur.
Zo moeilijk was dat niet, toch?quote:
Sen Moskova saatine göre mi yasiyon?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:39 schreef Bortecinem het volgende:
Sabah hayrola
Het is al öğle voor mij, maar goed.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat niet, toch?
[..]
Sen Moskova saatine göre mi yasiyon?![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Türkiye'de yerel seçimler. İs op 30 maart toch?
quote:Yurtdışında ikamet eden Türk vatandaşları Türkiye’ye gitmeden Türkiye’deki yerel seçimlerde oy kullanabilir mi?
Cevap
Yurtdışında ikamet eden Türk vatandaşlarının ülkemizdeki yerel seçimlerde yurtdışında oy kullanmaları mümkün değildir.
http://konsolosluk.gov.tr(...)px?QText=oy&ddlTur=0.
Sprak je in het Turks of Nederlands?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
** Heb net gebeld naar het consulaat, helaas mogen wij niet stemmen voor de yerel seçimler.
Algemene verkiezingen kan wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sprak je in het Turks of Nederlands?
Volgens mij kan er wel gestemd worden bij de algemene verkiezingen, maar dat weet ik niet zeker.
Turks, annem konuştu.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sprak je in het Turks of Nederlands?
Volgens mij kan er wel gestemd worden bij de algemene verkiezingen, maar dat weet ik niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad... Toen ik 15 was kostte een brood daar de dubbele van de helft.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat die boodschappen 100+ Euro in TR moeten kosten.... de tijden veranderen rap zo blijkt maar weer
Koopkracht is meegestegen: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=tu&v=67&l=nl.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat die boodschappen 100+ Euro in TR moeten kosten.... de tijden veranderen rap zo blijkt maar weer
Kijk dat is nu goed nieuwsquote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koopkracht is meegestegen: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=tu&v=67&l=nl.
Verdubbeling vergeleken met 2003.
Nee, sabahcı'yım.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat niet, toch?
[..]
Sen Moskova saatine göre mi yasiyon?![]()
Zei ik toch.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had gelijk.
Overnight oatmeal was lekker.
Ik weet het fijne er niet vanaf, maar er is in ieder geval een verbetering. Alhoewel, dat denk ik, omdat o.a. de inflatie nu wel onder controle is (onder/rond de 10%). Ook is de overheidsschuld relatief (!) gedaald.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kijk dat is nu goed nieuws. Eigenlijk in feite een verdubbeling van de welvaart.
Je weet wat koopkracht is he? Een verdubbeling voor de normale mensen is zeker positief, inflatie is meer problematisch voor import/export, inflatie kun je voor de consument verhelpen door middel van een prijsindex.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet vanaf, maar er is in ieder geval een verbetering. Alhoewel, dat denk ik, omdat o.a. de inflatie nu wel onder controle is (onder/rond de 10%). Ook is de overheidsschuld relatief (!) gedaald.
Maar ja, ik weet niet hoe dit in het dagelijks leven ervaren wordt.
Wat heb je aan de verdubbeling als alles ook dubbel zoveel kost en/of de vaste lasten enorm stijgen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet wat koopkracht is he? Een verdubbeling voor de normale mensen is zeker positief, inflatie is meer problematisch voor import/export, inflatie kun je voor de consument verhelpen door middel van een prijsindex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |