mag ik vragen wie dat is???quote:
quote:
jawel... maar ik neem ook veel tijd om te roken... (en rook ze niet helemaal op)quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef RingBewoner het volgende:
9 Pakjes in de week? De tering, dan doe je ook niets anders of wel?
haha blijkbaarquote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Slip het volgende:
van de wiet af ben? vooralsnog is nicotine een harddrugs en wiet, jah...
dank jequote:Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef porsche1 het volgende:
TS is een gore tokkie. Ik hoop dat zijn familie hem verstoot.
echt dik draaien (heb soms wel 3 vloeitjes nodig... op het werk en buiten draai ik normaalquote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef henkkeumus het volgende:
Ik doe de hele week met 2 pakjes L&M van 19 stuks... 9 pakjes, hoe dan
Nee.quote:
Pakje chesterfield 6,50 hiero van zondag tot en met donderdag. Op vrijdag en zaterdag iets meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef henkkeumus het volgende:
Ik doe de hele week met 2 pakjes L&M van 19 stuks... 9 pakjes, hoe dan
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Iemand uit 1990 die rooktTokkie. Dat een oud iemand rookt vind ik soms nog wel te begrijpen, maar TS is gewoon opgegroeid met de kennis dat rokken heel slecht voor je is.
zuutstof happenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?
Als je een 23/24 jarige stinkende shagroker bent wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?
Ja, want dingen doen bepaal je constant op het feit of ze goed of slecht zijn voor je......quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Iemand uit 1990 die rooktTokkie. Dat een oud iemand rookt vind ik soms nog wel te begrijpen, maar TS is gewoon opgegroeid met de kennis dat rokken heel slecht voor je is.
Shagrokers zijn sowieso pauper.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je een 23/24 jarige stinkende shagroker bent wel ja.
heb zelf in een blowerscultuur geleefd toen ben ik ook begonnen met roken (eerste sigaret was ook een joint)... nu gestopt met blowen en wil binnenkort ook een stoppoging wagen met rokenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
gerende longenquote:
Is toch smerig manquote:
'blowerscultuur'quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
heb zelf in een blowerscultuur geleefd toen ben ik ook begonnen met roken (eerste sigaret was ook een joint)... nu gestopt met blowen en wil binnenkort ook een stoppoging wagen met roken
[..]
gerende longen
23quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je een 23/24 jarige stinkende shagroker bent wel ja.
ligt eraan hoe je draait... als je mooi in een puntje draait heb je stijl... draai je boomstammen... ja dan ben je echt pauperquote:
Je bent opgegroeid bij de rastafari's?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef road_runner1990 het volgende:
heb zelf in een blowerscultuur geleefd toen ben ik ook begonnen met roken (eerste sigaret was ook een joint)... nu gestopt met blowen en wil binnenkort ook een stoppoging wagen met roken
Geef mij dan eens 3 goede redenen om te gaan roken? Behalve 'stoer' puber/tokkiegedrag.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, want dingen doen bepaal je constant op het feit of ze goed of slecht zijn voor je......
lekkerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geef mij dan eens 3 goede redenen om te gaan roken? Behalve 'stoer' puber/tokkiegedrag.
Godverdomme wat een mongool ben jijquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je draait... als je mooi in een puntje draait heb je stijl... draai je boomstammen... ja dan ben je echt pauper
rook zelf pal mall xlquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moeder is smerig.
[ afbeelding ]
quote:
Kalmerend, lekker, fijne mede-rokers, substantieel bijdragen aan de staatskas, lekker, gezellig, lekker, verslavend, lekker, goede rede om naar buiten te gaan, aangename pauze, lekker.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geef mij dan eens 3 goede redenen om te gaan roken? Behalve 'stoer' puber/tokkiegedrag.
hip ho0p liefhebbers... die blowen ook veelquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent opgegroeid bij de rastafari's?
rustgevendquote:
Je eerste kop koffie is ook niet lekker, de eerste keer seks is ook niet alles.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah.. Jij bent er zo eentje die beweert dat de eerste sigaret lekker was..
Je eerste kop koffie en je eerste rode wijn waren ook niet lekker.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
adhd pdd-nos en leerachterstand... als je dat een mongool noemt...
Waarom moet je altijd redenen aandragen om dingen te doen. Ik rook maar ik drink bijvoorbeeld niet. Noem mij eens 3 goede redenen om te drinken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
nee, sorry. ik bedoel dat het echt heeeel lekker is, omnomnom. het liefst heb ik rook in mijn eten, in mijn bed, onder de douche, overal. jummiequote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
en je eerste biertje is ook viesquote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je eerste kop koffie is ook niet lekker, de eerste keer seks is ook niet alles.
Daarom drink ik ook geen bier, ook ben ik opgegroeid in een niet-bier-cultuur.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
en je eerste biertje is ook vies
Bij mij is dat meestal de laatstequote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
en je eerste biertje is ook vies
Een goede reden om te GAAN roken staat er he. Het is kalmerend omdat je voorziet in je verslaving. Niemand vindt de eerste sigaret lekker, als je wil bijdragen aan de staatskas kan je pakjes ook gewoon weggooien, het sociale kan ook zonder het roken zelfde geldt voor naar buiten gaan en pauze.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kalmerend, lekker, fijne mede-rokers, substantieel bijdragen aan de staatskas, lekker, gezellig, lekker, verslavend, lekker, goede rede om naar buiten te gaan, aangename pauze, lekker.
komt goed...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
mafkeesquote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Slip het volgende:
wiet roken is ook nogsteeds vies, maar het effect boven al
haha killerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent opgegroeid bij de rastafari's?
Ook een mongool kan sporten, inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef road_runner1990 het volgende:
moet er wel bij zeggen dat ik ook veel sport.... 6 uur per week (hardlopen wandelen fietsen en krachttraining)
Nicotine is wel degelijk kalmerend, of je verslaafd bent of niet. Eerste sigaret was een puur extase omdat het zo ongelooflijk stoer was. Een consumptie productie weggooien doe ik idealistisch niet. En jij hebt kennelijk nog nooit gerookt want anders had je je herkend in het sociale aspect.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Een goede reden om te GAAN roken staat er he. Het is kalmerend omdat je voorziet in je verslaving. Niemand vindt de eerste sigaret lekker, als je wil bijdragen aan de staatskas kan je pakjes ook gewoon weggooien, het sociale kan ook zonder het roken zelfde geldt voor naar buiten gaan en pauze.
- omdat je dorst hebtquote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd redenen aandragen om dingen te doen. Ik rook maar ik drink bijvoorbeeld niet. Noem mij eens 3 goede redenen om te drinken.
40 sigaretten uit een pakje shag haal je tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef LXIV het volgende:
9 pakjes (Nederlandse shag). Dat staat gelijk aan 9 x 40 = 360 cigaretten, dus 18 -kleine- pakjes.
Dat zijn dus 2,5 pakje per dag!
Probeer eerst 'gewoon' eens naar een pakje per dag te gaan, dus 4 pakken shag per week. Het is altijd te veel, maar dat is tenminste nog een tijdje vol te houden met je lichaam!
En het geld dat je er doorheen knalt! 2800 euro per jaar! Bizar.
Ook nog eens shagquote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef RingBewoner het volgende:
9 Pakjes in de week? De tering, dan doe je ook niets anders of wel?
en bedanktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook een mongool kan sporten, inderdaad.
wow... das wel veel geld iddquote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef LXIV het volgende:
9 pakjes (Nederlandse shag). Dat staat gelijk aan 9 x 40 = 360 cigaretten, dus 18 -kleine- pakjes.
Dat zijn dus 2,5 pakje per dag!
Probeer eerst 'gewoon' eens naar een pakje per dag te gaan, dus 4 pakken shag per week. Het is altijd te veel, maar dat is tenminste nog een tijdje vol te houden met je lichaam!
En het geld dat je er doorheen knalt! 2800 euro per jaar! Bizar.
1 pak shag is toch 40 gram nu? Dat zijn 40 sigaretten!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
40 sigaretten uit een pakje shag haal je tegenwoordig niet meer.
En het vroegtijdig beëindigen van het leven.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef voederbietel het volgende:
Bedankt TS, voor het aanzienlijk grote bedrag dat je jaarlijks afdraagt aan de staat ten gunste van ons alle!
Heb het over alcohol. Bijdehandje.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
- omdat je dorst hebt
- omdat je anders dood gaat
- omdat je zonder een consumptie te gebruiken het café uitgegooid wordt
3/4 wel weer jaquote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
1 pak shag is toch 40 gram nu? Dat zijn 40 sigaretten!
Je hebt ook lui die een dikke boomstam draaien.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
50 gram... xl tenminste maar ik draai er 30 a 35 uitquote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wetenschappelijke academici hebben na lange onderzoek vastgesteld dat rokers goedkoper zijn dan niet-rokers.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En het vroegtijdig beëindigen van het leven.
Nogmaals, bedankt.
Grgr,
De staat.
dat moet wel een sick onderzoek zijn geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wetenschappelijke academici hebben na lange onderzoek vastgesteld dat rokers goedkoper zijn dan niet-rokers.
- Omdat het lekker is (ja, itt roken al bij de eerste keer)quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb het over alcohol. Bijdehandje.
Je eerste alcoholische versnapering is ook echt niet lekker. Slecht voor je lever, slecht voor je geheugen en je kan het echt wel ruiken als iemand drinkt. Denk dat roken en alcohol in dezelfde hoeveelheid ongeveer even schadelijk zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
- Omdat het lekker is (ja, itt roken al bij de eerste keer)
Meer redenen heb ik eigenlijk niet nodig wat als je het verstandig gebruikt wordt je er niet ziek van, krijg je er geen kutconditie van en ga je er niet van stinken. Er zijn dus geen tegenargumenten. Dat maakt dat je weinig argumenten voor nodig hebt.
Sociaal geaccepteerd alcoholisme is anders een grotere last dan een rookverslaving.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Meer redenen heb ik eigenlijk niet nodig wat als je het verstandig gebruikt wordt je er niet ziek van, krijg je er geen kutconditie van en ga je er niet van stinken. Er zijn dus geen tegenargumenten. Dat maakt dat je weinig argumenten voor nodig hebt.
Jup, in de zelfde hoeveelheid wel. Echter zijn er maar weinig rokers die het op een paar eenheden per week kunnen houden en heel veel drinkers die dat wel doen. Zal wat te maken hebben met dat roken lichamelijk verslavend is.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je eerste alcoholische versnapering is ook echt niet lekker. Slecht voor je lever, slecht voor je geheugen en je kan het echt wel ruiken als iemand drinkt. Denk dat roken en alcohol in dezelfde hoeveelheid ongeveer even schadelijk zijn.
Het gaat om individuele redenen. Ja, ik vind ook dat er veel harder opgetreden zou moeten worden tegen overmatig drankgebruik en de gevolgen daarvan.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd alcoholisme is anders een grotere last dan een rookverslaving.
Hij zegt wel dat het net gestopt is met blowen hè, als ik geen wiet heb rook ik ook drie keer zoveel.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef hENKIE8 het volgende:
Ik rookte 2 pakjes shag (50 gram) per week toen ik er echt verslaafd aan was... ongeveer een sigaret per uur was dat ... 9 pakjes per week.. steek je de ene sigaret met de ander aan ofzo? Wtf
kan die maar beter weer beginnen met wiet blowenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat het net gestopt is met blowen hè, als ik geen wiet heb rook ik ook drie keer zoveel.
dat sowiesoquote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
kan die maar beter weer beginnen met wiet blowen
dat is wel erg veel; kom zelf hooguit aan 3 denk ik.. koop altijd 2 pakjes shag 50 gr. en 2 pakjes kentquote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef road_runner1990 het volgende:
Bij deze...
ik rook per week 9 pakjes shag...
En nu krijg ik van vrienden en familie echt gezeik van heb ik jou daar
ze mogen blij zijn dat ik van de wiet af ben
ze kunnen me alles afpakken maar niet mijn sigaretje...
Klacht:mensen die haten op mijn rookgedrag
Subklacht: mensen die uberhaupt haten op rokers
En terecht!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef road_runner1990 het volgende:
Bij deze...
ik rook per week 9 pakjes shag...
En nu krijg ik van vrienden en familie echt gezeik van heb ik jou daar
Van de ene slechte gewoonte naar de andere.quote:ze mogen blij zijn dat ik van de wiet af ben
Jij bent dus een junkie?quote:ze kunnen me alles afpakken maar niet mijn sigaretje...
Onterechte klacht. Daarentegen hebben niet-rokers veel goede redenen om te klagen over het asociale gedrag van rokers die met hun verslaving anderen hun gezondheid verpesten en veel overlast veroorzaken. En dat allemaal omdat ze ooit zo dom waren om te beginnen met roken.quote:Subklacht: mensen die uberhaupt haten op rokers
jij snapt er echt niks van; hij is al blij dat ie geen heroine junk is, snap dat danquote:Op maandag 10 maart 2014 00:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En terecht!
[..]
Van de ene slechte gewoonte naar de andere.
[..]
Jij bent dus een junkie?
Wedden dat ze het jou kunnen afpakken? Ze doen het niet maar ze kunnen het wel hoor.
[..]
Onterechte klacht. Daarentegen hebben niet-rokers veel goede redenen om te klagen over het asociale gedrag van rokers die met hun verslaving anderen hun gezondheid verpesten en veel overlast veroorzaken. En dat allemaal omdat ze ooit zo dom waren om te beginnen met roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |