mag ik vragen wie dat is???quote:
quote:
jawel... maar ik neem ook veel tijd om te roken... (en rook ze niet helemaal op)quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef RingBewoner het volgende:
9 Pakjes in de week? De tering, dan doe je ook niets anders of wel?
haha blijkbaarquote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef Slip het volgende:
van de wiet af ben? vooralsnog is nicotine een harddrugs en wiet, jah...
dank jequote:Op zondag 9 maart 2014 22:49 schreef porsche1 het volgende:
TS is een gore tokkie. Ik hoop dat zijn familie hem verstoot.
echt dik draaien (heb soms wel 3 vloeitjes nodig... op het werk en buiten draai ik normaalquote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef henkkeumus het volgende:
Ik doe de hele week met 2 pakjes L&M van 19 stuks... 9 pakjes, hoe dan
Nee.quote:
Pakje chesterfield 6,50 hiero van zondag tot en met donderdag. Op vrijdag en zaterdag iets meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef henkkeumus het volgende:
Ik doe de hele week met 2 pakjes L&M van 19 stuks... 9 pakjes, hoe dan
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Iemand uit 1990 die rooktTokkie. Dat een oud iemand rookt vind ik soms nog wel te begrijpen, maar TS is gewoon opgegroeid met de kennis dat rokken heel slecht voor je is.
zuutstof happenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?
Als je een 23/24 jarige stinkende shagroker bent wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus als je iets doet dat slecht voor je is, ben je een tokkie?
Ja, want dingen doen bepaal je constant op het feit of ze goed of slecht zijn voor je......quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Iemand uit 1990 die rooktTokkie. Dat een oud iemand rookt vind ik soms nog wel te begrijpen, maar TS is gewoon opgegroeid met de kennis dat rokken heel slecht voor je is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |