Poezel. Ja, lijkt al weer beter, even afwachten of de koortsremmers genoeg zijn of dat er nog iets anders isquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alles goed met poezenbeest/hond/kat/konij /cavia/...
Bijna, op 10 april wordt ze alweer 4 Bar.quote:Op maandag 10 maart 2014 06:15 schreef _Bar_ het volgende:
Is je dochter alweer 4 Nikki?gaat voorbij als een speer.
geniet ervan! En je dochter natuurlijk ook spannend weer en succes met de traktaties.
Bij onze hogeschool is het in twee groepen verdeeld. Ze zoeken mensen die 10-14 wk ver zijn en mensen van (ik dacht) 20-24 wk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:10 schreef BlueEyes het volgende:
Spannend Spees.
Weet dat op de hogeschool waar mn schoonzusje werkt ze pas studenten laten oefenen na de 20weken echo.
Is mij nog gevraagd of ik ook wilde proefkonijnen. Zie dat echter niet zitten in het kader van wij willen niet weten wat het geslacht is.
Zal je zien verspreekt er iemand zich dan
Mijn vriend gaat ook mee. Een echo in dit stadium in mijn eentje zou ik niet aandurven (en sowieso niet willenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ga je alleen of is er iemand bij je die je heel erg vertrouwd?
Spees ik ben de vorige zwangerschap ook een aantal keer proefkonijn geweest (denk ook dezelfde hogeschool) en alle keren heeft eerst een docent of begeleider snel gekeken of alles goed was. Daarna werd pas de student erbij gehaald. Misschien stelt dit je een beetje gerust.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Wel een leuk projectje Nikki! Wat spannend, zo'n eerste schooldag
Ik heb morgen zo'n echo bij een hogeschool, en ineens vind ik het vooral spannend in plaats van leuk. Ik weet natuurlijk eigenlijk nog niks, dus wat nou als het ineens helemaal niet gegroeid is of niet meer leeft, zit ik daar in zo'n zaal met studenten in plaats van bij mijn eigen verloskundige![]()
. Maar ik probeer dat maar uit mn hoofd te zetten, want eigenlijk moet het gewoon leuk zijn.
Het maakt mij/ons echt niet uit, ik zie mezelf ook niet als typische meisjes of jongens mama, ik vind het allebei leuk! MAAR.... Ik denk dat ukkie een meisje is.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je een voorkeur of maakt het je helemaal niets uit (los van 'als het maar gezond is')?
Het is ook normaal denk ik om ergens een stemmetje 'wat als' in je achterhoofd te hebben. Maar hopelijk heb je gewoon een mooie 1,2 mm zaterdag!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Snap dat je het spannend vindt Spees! Ik kreeg vanochtend ook ineens de kriebels voor de npm zaterdag, pff, wat als... Heel veel succes en plezier want het wordt vast hartstikke leuk!
Leuk GM, het geslacht weten maakte het voor ons zoveel tastbaarder, spannend!
Morgen ben ik alweer 12 weken!
Aw, kleine krullenbolquote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wel een beetje spannend SQ, maar het ging heel goed. (Mocht je geïnteresseerd zijn, er staan een paar foto's in het peutertopic)
Je staat er bij!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:19 schreef Heliotrope het volgende:
Succes voor spees!
En veel plezier voor gewoonmezelf! Ik zet in op een jongetje ook!
Fijn dat het goed ging Nikki!
En dubbel je laatste week Chanty...
Ik wil ook wel in de OP trouwens, bij DaD aansluiten voor de novemberkindjes! 13 november.
Oh ik lees dit nu pas, had er overheen gelezen... Dat is idd wel fijn om te weten, thx!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:40 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Spees ik ben de vorige zwangerschap ook een aantal keer proefkonijn geweest (denk ook dezelfde hogeschool) en alle keren heeft eerst een docent of begeleider snel gekeken of alles goed was. Daarna werd pas de student erbij gehaald. Misschien stelt dit je een beetje gerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |