Poezel. Ja, lijkt al weer beter, even afwachten of de koortsremmers genoeg zijn of dat er nog iets anders isquote:Op zondag 9 maart 2014 21:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alles goed met poezenbeest/hond/kat/konij /cavia/...
Bijna, op 10 april wordt ze alweer 4 Bar.quote:Op maandag 10 maart 2014 06:15 schreef _Bar_ het volgende:
Is je dochter alweer 4 Nikki?gaat voorbij als een speer.
geniet ervan! En je dochter natuurlijk ook spannend weer en succes met de traktaties.
Bij onze hogeschool is het in twee groepen verdeeld. Ze zoeken mensen die 10-14 wk ver zijn en mensen van (ik dacht) 20-24 wk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:10 schreef BlueEyes het volgende:
Spannend Spees.
Weet dat op de hogeschool waar mn schoonzusje werkt ze pas studenten laten oefenen na de 20weken echo.
Is mij nog gevraagd of ik ook wilde proefkonijnen. Zie dat echter niet zitten in het kader van wij willen niet weten wat het geslacht is.
Zal je zien verspreekt er iemand zich dan
Mijn vriend gaat ook mee. Een echo in dit stadium in mijn eentje zou ik niet aandurven (en sowieso niet willenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ga je alleen of is er iemand bij je die je heel erg vertrouwd?
Spees ik ben de vorige zwangerschap ook een aantal keer proefkonijn geweest (denk ook dezelfde hogeschool) en alle keren heeft eerst een docent of begeleider snel gekeken of alles goed was. Daarna werd pas de student erbij gehaald. Misschien stelt dit je een beetje gerust.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Wel een leuk projectje Nikki! Wat spannend, zo'n eerste schooldag
Ik heb morgen zo'n echo bij een hogeschool, en ineens vind ik het vooral spannend in plaats van leuk. Ik weet natuurlijk eigenlijk nog niks, dus wat nou als het ineens helemaal niet gegroeid is of niet meer leeft, zit ik daar in zo'n zaal met studenten in plaats van bij mijn eigen verloskundige![]()
. Maar ik probeer dat maar uit mn hoofd te zetten, want eigenlijk moet het gewoon leuk zijn.
Het maakt mij/ons echt niet uit, ik zie mezelf ook niet als typische meisjes of jongens mama, ik vind het allebei leuk! MAAR.... Ik denk dat ukkie een meisje is.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je een voorkeur of maakt het je helemaal niets uit (los van 'als het maar gezond is')?
Het is ook normaal denk ik om ergens een stemmetje 'wat als' in je achterhoofd te hebben. Maar hopelijk heb je gewoon een mooie 1,2 mm zaterdag!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Snap dat je het spannend vindt Spees! Ik kreeg vanochtend ook ineens de kriebels voor de npm zaterdag, pff, wat als... Heel veel succes en plezier want het wordt vast hartstikke leuk!
Leuk GM, het geslacht weten maakte het voor ons zoveel tastbaarder, spannend!
Morgen ben ik alweer 12 weken!
Aw, kleine krullenbolquote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wel een beetje spannend SQ, maar het ging heel goed. (Mocht je geïnteresseerd zijn, er staan een paar foto's in het peutertopic)
Je staat er bij!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:19 schreef Heliotrope het volgende:
Succes voor spees!
En veel plezier voor gewoonmezelf! Ik zet in op een jongetje ook!
Fijn dat het goed ging Nikki!
En dubbel je laatste week Chanty...
Ik wil ook wel in de OP trouwens, bij DaD aansluiten voor de novemberkindjes! 13 november.
Oh ik lees dit nu pas, had er overheen gelezen... Dat is idd wel fijn om te weten, thx!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:40 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Spees ik ben de vorige zwangerschap ook een aantal keer proefkonijn geweest (denk ook dezelfde hogeschool) en alle keren heeft eerst een docent of begeleider snel gekeken of alles goed was. Daarna werd pas de student erbij gehaald. Misschien stelt dit je een beetje gerust.
erg hè?! Die spanning! We hebben vrijdagmiddag de termijn echo en ik lig nu al met een spanningshoofdpijn! Gaat nog een leuk weekje wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, ik kan me die spanning ontzettend goed voorstellen. Ben nu ook al doodsbenauwd voor de termijnechoMaar ik weet zeker dat het goed zit bij jou!
GM, veel plezier! Ik zet nog steeds in op jongen, ik ga voor de koelkast
je bent zeker aan het wachten op de hormonale opruimgolf?!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, ik begrijp het bestgewoon doen wat goed voelt!
ik kan die spullen toch nog niet kwijt allemaal, ik moet nog 3 kasten vol boeken en DVD's en een kast vol schoenen ergens op zolder zien te stashen
Als ik het hier in het topic O observeer en vanuit eigen ervaring dan is die eerste opruimgolf vaak door de mannen, om vervolgens door de hormonen van de vrouwen uiteindelijk te worden opgepakt richting de 20 weken.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
je bent zeker aan het wachten op de hormonale opruimgolf?!
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, ik begrijp het bestgewoon doen wat goed voelt!
ik kan die spullen toch nog niet kwijt allemaal, ik moet nog 3 kasten vol boeken en DVD's en een kast vol schoenen ergens op zolder zien te stashen
ik dacht 'm zaterdag te pakken te hebben, maar gaf al snel opquote:Op maandag 10 maart 2014 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
je bent zeker aan het wachten op de hormonale opruimgolf?!
Ik heb deze zin een paar keer gelezen, maar denk niet dat ik m snap. Waarom heb jij niets aan de standaard? Ben je heel klein? Zit je in een rolstoel? Wil je liever met de kleine douchen? Stel ik teveel vragen?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Kon het niet laten. Badje met standaard en een voedingskussen voor 15! Niet dat ik wat aan die standaard heb maar de arbo kan blij zijn met de voorzieningen voor de kraamen mijn man kan de standaard ook gebruiken. We gaan voor mij nog een oplossing maken
Of een lange plank rondom de hele bovenkant van de slaapkamer?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht 'm zaterdag te pakken te hebben, maar gaf al snel op
Ik denk dat ik dat eens samen met mijn man moet bekijken, want ik wil niet al mijn boeken in dozen maar de zolder heeft geen vrije muren en dus blijven ze maar staan. Misschien kan ik mijn billy's nog wel op de slaapkamer kwijt
hihi, ik ben heel klein spees. En een standaard komt in twee maten en de kleinste gaat al te groot voor me zijn. Dus ik denk dat ik het badje op een tafeltje ga zetten of zoiets. We hebben nog wel even voordat we dat nodig hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb deze zin een paar keer gelezen, maar denk niet dat ik m snap. Waarom heb jij niets aan de standaard? Ben je heel klein? Zit je in een rolstoel? Wil je liever met de kleine douchen? Stel ik teveel vragen?
Goeie deal wel!
Dat is wel een vet idee idd!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of een lange plank rondom de hele bovenkant van de slaapkamer?
anders de pootjes wat korter zagen met een ijzerzaagjequote:Op maandag 10 maart 2014 11:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hihi, ik ben heel klein spees. En een standaard komt in twee maten en de kleinste gaat al te groot voor me zijn. Dus ik denk dat ik het badje op een tafeltje ga zetten of zoiets. We hebben nog wel even voordat we dat nodig hebben
misschien is dat wel een goeie. En dan een standaard voor mijn man en eentje voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders de pootjes wat korter zagen met een ijzerzaagje
ik ben vandaag 9w 5d en ik krijg vrijdag de termijnecho.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
Spannend GM! Vind het ook knap dat je het niet wil zeggen. Waarschijnlijk zou ik al bij de eerste keer winkelen of überhaupt praten het al verklappen![]()
Spees ook veel succes. Hopelijk is het morgen alleen nog maar leuk en is de spanning voor niets geweest.
Morgen heb ik de intake bij de verloskundige. Dan ben ik als het goed is 9w + 5. Zullen ze dan ook gelijk een termijnecho doen of wachten ze daar mee tot je echt tussen de 10 en 12 weken zit?
Ik zit op 9+1 en onze UD scheelt 2 dagen, hoe doe jij dat?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik ben vandaag 9w 5d en ik krijg vrijdag de termijnecho.
Bij een intake doen ze over het algemeen geen echo - bij ons tenminste niet. Ik heb begrepen dat het altijd nà die tien weken gebeurt, maar wel zo dicht mogelijk bij de tien weken. Waarschijnlijk moet je volgende week dat nog een keer komenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
Spannend GM! Vind het ook knap dat je het niet wil zeggen. Waarschijnlijk zou ik al bij de eerste keer winkelen of überhaupt praten het al verklappen![]()
Spees ook veel succes. Hopelijk is het morgen alleen nog maar leuk en is de spanning voor niets geweest.
Morgen heb ik de intake bij de verloskundige. Dan ben ik als het goed is 9w + 5. Zullen ze dan ook gelijk een termijnecho doen of wachten ze daar mee tot je echt tussen de 10 en 12 weken zit?
Ik krijg dan wel van die Honig soepreclame visualsquote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders de pootjes wat korter zagen met een ijzerzaagje
Die badopzetstandaards zijn ontworpen om net zo hoog uit te komen als de standaard standaards (goeie zin!) dus daar schiet je denk ik niet veel mee op als het echt om de hoogte gaat. Tenzij je badrand significant lager is dan gebruikelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik krijg dan wel van die Honig soepreclame visuals
Heb je een bad DnD? Ik zag dat je ook een soort planken hebt voor over een bad waar je dan een badje op kunt zetten, dat is lager natuurlijk.
Ja, ik zag het iddquote:Op maandag 10 maart 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die badopzetstandaards zijn ontworpen om net zo hoog uit te komen als de standaard standaards (goeie zin!) dus daar schiet je denk ik niet veel mee op als het echt om de hoogte gaat. Tenzij je badrand significant lager is dan gebruikelijk.
twee verschillende appjes. De een zegt 4 en de ander zegt 5. En mijn ud is 9 of 10. vrijdag wordt de echte ud berekend toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zit op 9+1 en onze UD scheelt 2 dagen, hoe doe jij dat?
ik wil trouwens wel zo'n unit, kamertje is te klein om er een bad bij te prakken en het is handig dat je gewoon de stop er uit kan trekken en niet met emmertjes hoeft te sjouwen.quote:
Kloptquote:Op maandag 10 maart 2014 11:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
twee verschillende appjes. De een zegt 4 en de ander zegt 5. En mijn ud is 9 of 10. vrijdag wordt de echte ud berekend toch?
Bij ons badje zit een slang, dus ik wilde idd gewoon alles even in de badkamer plempen en dan die slang in het bad hangen en de stop eruit trekken. En dan maakt vriend nog een plank voor over het bad waar we dan het aankleedkussen op kunnen leggen, dan hoeven we de badkamer ook niet uit.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil trouwens wel zo'n unit, kamertje is te klein om er een bad bij te prakken en het is handig dat je gewoon de stop er uit kan trekken en niet met emmertjes hoeft te sjouwen.
Moet alleen even de gang over met een natte baby, dat wel
Huh maar je bent 1 dag later uitgerekend dan ik? Zit babybytes tegen me te liegen over m'n termijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik ben vandaag 9w 5d en ik krijg vrijdag de termijnecho.
Ik zie wel hoelang ik t volhouquote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
vokgens mijuklopt mij ud niet helemaal. Heb het even precies nagekeken, ben vandaag op dag 67. En dat maakt 9.5 dus dat klopt wel. Ud zal ik vrijdag echt horen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Huh maar je bent 1 dag later uitgerekend dan ik? Zit babybytes tegen me te liegen over m'n termijn?![]()
Maar het verschilt dus per praktijk of het nu wel of niet gebeurt. Ik voel me zo schuldig als m'n vriend vrij heeft genomen voor alleen een intakegesprek die ik ook zelf had kunnen doen.
Thee, beschuitje en een dekentje. En als t echt niet gaat een paracetamolletje..quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik ben zooo ziekIemand tips bij griep en verkoudheid en hoogzwanger? Boehoehoe
[/egopost]
Dat is echt ruk! Ik ben alweer 1,5 week verkouden nu. Zo'n verstopte neus maakt het er niet makkelijker op hè. Daar gebruik ik dus wel 2 keer per dag kinderneusspray voor, want zonder trek ik het echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik ben zooo ziekIemand tips bij griep en verkoudheid en hoogzwanger? Boehoehoe
[/egopost]
Idd, verkouden en hoogzwanger zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat is echt ruk! Ik ben alweer 1,5 week verkouden nu. Zo'n verstopte neus maakt het er niet makkelijker op hè. Daar gebruik ik dus wel 2 keer per dag kinderneusspray voor, want zonder trek ik het echt niet.
Beterschap.
Fixed!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Idd, verkouden en zwanger zou verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |