Ohquote:
Blij dat ik er vanaf ben thoughquote:
Nee, ik wil erkenning.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat de warmte die jij mij gaf jou wel genoeg deed...
Plaatje deed het eerst niet, dus niet naar gekeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben de beste
Rez wist het niet eens! Nephomo dattie is.
We zullen zien of hij wel inzakt!!! Ik heb niet eens een macbook nodig!!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast. Je bent geobsedeerd met nofap en bitcoins. Je hebt fucking veel hardware er voor aangeschaft en het zakt helemaal in. Jij bent hier de loser. Ik heb een macbook gekocht, die zijn waardevaster dan die coins van jou.
Nee, te vroeg verkochtquote:
Je hebt net duizenden verlies gemaaktquote:Op zondag 9 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We zullen zien of hij wel inzakt!!! Ik heb niet eens een macbook nodig!!![]()
![]()
![]()
Sowieso heb ik toch wel genoeg geld om te overleven!
Geen risico's durven te nemen in het levenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Bitcoin.Miljoenen euro's in een volatiele onveilige valuta stoppen.
Ik neuk jullie allemaal de moederquote:
Heppie zijn aandacht is lastig om te vangen. Gelukkig werd er gister een foto gemaakt van mijn dronken kop zodat ik zijn liefde weer even kon kopenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal nog eens moeite proberen te doen om in je sig te komen.
zei de mocroquote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder
Ja maar dat ga ik 10x allemaal terug winnen!!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt net duizenden verlies gemaakt__
Tuurlijk heb je genoeg geld.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We zullen zien of hij wel inzakt!!! Ik heb niet eens een macbook nodig!!![]()
![]()
![]()
Sowieso heb ik toch wel genoeg geld om te overleven!
unibetquote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Niet gewoon voor je plezier voetbal kijken en er honderden per dag aan verdienen
LR schatje.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heppie zijn aandacht is lastig om te vangen. Gelukkig werd er gister een foto gemaakt van mijn dronken kop zodat ik zijn liefde weer even kon kopen
Krijg je volgende weekquote:Op zondag 9 maart 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil erkenning.
[..]
Plaatje deed het eerst niet, dus niet naar gekeken.
Voetbal kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Niet gewoon voor je plezier voetbal kijken en er honderden per dag aan verdienen
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben de beste
Rez wist het niet eens! Nephomo dattie is.
Er is zoiets als een afweging maken of een risico acceptabel is of niet. In dit geval was het duidelijk niet acceptabel.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen risico's durven te nemen in het leven
Gamenquote:
Mijn liefde is voor altijd de jouwe.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heppie zijn aandacht is lastig om te vangen. Gelukkig werd er gister een foto gemaakt van mijn dronken kop zodat ik zijn liefde weer even kon kopen
En als ik niet meer thuis woon heb ik mijn master waarschijnlijk en ga ik parrtime mijoenen verdienen!!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je genoeg geld.
Je woont namelijk thuis
Mee eensquote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is zoiets als een afweging maken of een risico acceptabel is of niet. In dit geval was het duidelijk niet acceptabel.
Houd je gezicht, nerdquote:
Dit. Chill om duizenden euro's te investeren en in 1x kwijt te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Bitcoin.Miljoenen euro's in een volatiele onveilige valuta stoppen.
zoek maar op mn fbquote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens link.
Wil weten of ze fatty is.
Haten op gamen.quote:
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op gamen.
Kom vechten, tantoenerdje.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En als ik niet meer thuis woon heb ik mijn master waarschijnlijk en ga ik parrtime mijoenen verdienen!!![]()
En dan dan 1 jaar nooit meer werken en van rente leven.
Tjacka troosten na de wanprestatie van Ajax waarschijnlijk.quote:
Hallo lekkertje.quote:
En jij weet dat het wederzijds isquote:
Ligt er natuurlijk aan op welke prijs je het hebt gekocht. Als je vorig jaar had gekocht was het wel acceptabel.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is zoiets als een afweging maken of een risico acceptabel is of niet. In dit geval was het duidelijk niet acceptabel.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op gamen.
Kom vechten, tantoenerdje.
Je bent alles kwijt gast, je wist dat dit kon gebeuren. Dus onacceptabel risico, gewoon dom om in zo'n bubbel te investeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan op welke prijs je het hebt gekocht. Als je vorig jaar had gekocht was het wel acceptabel.
SP?quote:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent alles kwijt gast, je wist dat dit kon gebeuren. Dus onacceptabel risico, gewoon dom om in zo'n bubbel te investeren.
Single Player. Ga toch niet gamen met een stelletje 12-jarigen?quote:
Waardevermindering van ongeveer 80% op één dag.quote:
Wat speel je dan voor games?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Single Player. Ga toch niet gamen met een stelletje 12-jarigen?
Nee joh niet alles, lang niet alles. En er kan nog van alles gebeuren. Waar moet ik dan in investeren om grote bedragen te verdienen?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent alles kwijt gast, je wist dat dit kon gebeuren. Dus onacceptabel risico, gewoon dom om in zo'n bubbel te investeren.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waardevermindering van ongeveer 80% op één dag.
Een van de grootste toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, alleen Mt Gox, één van de véle exchanges.
Denk het niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En als ik niet meer thuis woon heb ik mijn master waarschijnlijk en ga ik parrtime mijoenen verdienen!!![]()
En dan dan 1 jaar nooit meer werken en van rente leven.
Hahaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spellen gemaakt door bedrijven zonder winstoogmerk
Super Deepthroatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |