SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig
De bron voor alle gegevens is de officiële site: www.formula1.com
[ Bericht 0% gewijzigd door Nelis89 op 09-03-2014 19:51:38 ][img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
Dat zit er helaas niet in, die is al gekozen.quote:
Caterham danquote:Op zondag 9 maart 2014 20:08 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat zit er helaas niet in, die is al gekozen.
Succes Red Bull Infiniti!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
Tarado en ik gaan weer voor Red Bull Racing.
Gelukkig zeggen wintertesten niet zo veel en gaan wij gewoon weer om de prijzen meedoen.
Staat genoteerdquote:
NEIN!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil de 1e keer wel mee doen, Sauber nog vrij?
Ja verdeurie. Zijn er nog plaatsen? En als er meer aanmeldingen zijn dan plaatsen; is het dan helaas pindakaas?quote:
Kun je mij misschien zeggen wat nog vrij is? Volgens die 1e post zou Sauber nl nog moeten kunnen, maar dat gaat schijnbaar nietquote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Staat genoteerdAl een teamgenoot of voorkeur voor een teamgenoot?
Nou ja, het is officieel nog vrij inderdaad. Maar tenzij Funzel voor Sauber kiest, gaan flipsen en ik voor Sauber. Aangezien jij nieuw bent kom je dus pas aan het einde terecht voor het kiezen van een team, afwachten wat er tegen die tijd nog vrij is dus!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kun je mij misschien zeggen wat nog vrij is? Volgens die 1e post zou Sauber nl nog moeten kunnen, maar dat gaat schijnbaar niet
Wil je met mij bij Lotus dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Nober het volgende:
Ik wil wel een lekker wild jaar bij Lotus, kan dat?
Edit: Krijgen we ook eigen startnummers dit jaar? Dan wil ik graag nummer 69.
Baas.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:45 schreef Funzel het volgende:
Nou ik zal de Sauber boys hun pleziertje gunnen, zo ben ik ook wel weer.Zet me maar bij Lotus.
[..]
Wil je met mij bij Lotus dan?
Iedereen die wil!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Staat genoteerdAl een teamgenoot of voorkeur voor een teamgenoot?
Is goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:45 schreef Funzel het volgende:
Nou ik zal de Sauber boys hun pleziertje gunnen, zo ben ik ook wel weer.Zet me maar bij Lotus.
[..]
Wil je met mij bij Lotus dan?
Ik doe mee :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
Doen we nog een F1 Manager subleague met de predictions deelnemers?
Dan wil ik die wel aanmaken.
Je hebt PM.quote:
Ik wil anders best wel de overstap naar McLaren maken hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zullen we samen in een team zitten?
Dan doen we dat toch!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik wil anders best wel de overstap naar McLaren maken hoor.
Kunnen we anders alvast die bekers op voorhand opeisen? Scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doen we dat toch!nr 14&15 van afgelopen seizoen in 1 team
Dat we maar veel mooie overwinningen mogen pakken
Scheelt Nelis ook veel tijd met alles invullen enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kunnen we anders alvast die bekers op voorhand opeisen? Scheelt een hoop gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |